Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، براساس جدول زمانی صندوق رفاه دانشجویان برنامه زمانی این وام ها به شرح زیر است:

۱. امکان ثبت وام ویژه دکتری که توسط بانک ارائه می شود، (به مبلغ ۲۱ میلیون ریال) برای سه ماه بهار و تابستان ۹۸ و وام ویژه دکتری صندوق رفاه (به مبلغ ۳۶ میلیون ریال) برای شش ماه اول سال ۹۸ در سنوات مجاز تحصیلی، برای دانشجویان غیرشاغل و غیربورسیه امکانپذیر است و صرفاً واجدین شرایط می توانند از وام مذکور استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲. وام ضروری حوادث غیرمترقبه صرفاً به دانشجویان ساکن در مناطق سیل زده سال ۹۸ پرداخت می شود و سقف وام مذکور ۲۰ میلیون ریال است و متقاضیان با ارائه گواهی از فرمانداری یا استانداری (الصاق در پرونده دانشجو قسمت رویدادها) محل اقامت خود می توانند از وام مذکور بهره مند شوند.

۳. پرداخت وام تغذیه به تمام دانشجویان دانشگاه‌های دولتی انجام خواهد شد.

۴. پرداخت وام زیارت عتبات عالیات برای دانشجویان متقاضی با ارائه نامه ستاد عتبات عالیات دانشگاهیان و سایر مستندات انجام خواهد شد.

ردیف نوع وام تاریخ فعال شدن سامانه تاریخ بسته شدن سامانه شرایط ۱ تحصیلی ویژه دکتری صندوق ۹۸/۰۳/۰۷ ۹۸/۰۳/۲۸ ایجاد یک لیست ۳۶ میلیون ریالی برای شش ماهه اول سال ۹۸ ۲ تحصیلی ویژه دکتری بانک توسعه تعاون ۹۸/۰۳/۰۷ ۹۸/۰۳/۲۸ ایجاد دو لیست ۲۱ میلیون ریالی برای سه ماهه بهار و تابستان ۹۸ ۳

وام ضروری حوادث غیرمترقبه

(ویژه دانشجویان ساکن در مناطق سیل زده سال ۹۸)

۹۸/۰۳/۰۷ ۹۸/۰۴/۱۵ ارائه نامه فرمانداری یا استانداری ۴ وام تغذیه ۹۸/۰۴/۱۵ ۹۸/۰۴/۳۱ ۵ وام زیارت عتبات عالیات ۹۸/۰۳/۰۷ ۹۸/۰۳/۲۸ یا ارائه گواهی از ستاد عتبات عالیات

براساس این گزارش، دانشجویان روزانه متقاضی وام ضروری مناطق سیل زده نیز جهت درخواست وام ضروری تا تاریخ ۱۵ تیر ۹۸ فرصت دارند با ارائه نامه از استانداری یا فرمانداری محل سکونت خود به امور دانشجویی دانشگاه خود مراجعه کنند. همچنین متقاضیان وام عتبات عالیات تا تاریخ ۲۸ خرداد ۹۸ به کارشناسان رشته‌های خود در امور دانشجویی مراجعه کنند.

کد خبر 4630637 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: صندوق رفاه دانشجویان وام دانشجویی عتبات عالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۳۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پروازهای حج تمتع فرودگاه ارومیه از ۱۸ خرداد

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی از آغاز پروازهای حج تمتع فرودگاه ارومیه از هجدهم خرداد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان، محمدعلی نائل قراملکی با اشاره به پروازهای حج اظهار کرد: نخستین پرواز مربوط به حج تمتع امسال از فرودگاه بین‌المللی شهید باکری ارومیه روز هجدهم خرداد انجام خواهد شد.

وی افزود: عملیات رفت زائران از هجدهم تا بیست‌ویکم خرداد صورت خواهد گرفت.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی گفت: در این چهار روز ۱۹۲۰ نفر در قالب ۱۵ کاروان توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به فرودگاه جده منتقل خواهند شد.

قراملکی تاکید کرد: تمهیدات لازم برای حضور زائران و همچنین همراهان آنها اندیشیده شده است و امیدواریم با این تمهیدات مشکلی در روزهای بدرقه حجاج در فرودگاه شهید باکری ارومیه نداشته باشیم.

کد خبر 751280

دیگر خبرها

  • مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد
  • مهلت تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور تمدید شد
  • اعلام نتایج آزمون ارشد در اواخر خرداد
  • پرداخت ۹۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه مکانیزاسیون کشاورزی در گیلان
  • آغاز پروازهای حج تمتع فرودگاه ارومیه از ۱۸ خرداد
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود
  • قدیمی ترین تصاویر رنگی از عتبات عالیات
  • استاد مرموز در دانشگاه معروف تهران؛ ترک تحصیل دانشجویان در مقطع دکترا/ «استاد ایمیل زد و فرصت مطالعاتی را از بین برد»
  • آغاز طرح فروش فوری ریسپکت ۲ ویژه متقاضیان عادی + جدول
  • خبر ویژه برای متقاضیان خودروهای وارداتی