Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@05:13:01 GMT

جای خالی ستاره‌های ذوب چگونه پر می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۴۳۷۸۶

جای خالی ستاره‌های ذوب چگونه پر می‌شود؟

بازگشت ستاره های سرباز ذوب آهن می تواند مرهمی برای زخم جدایی بازیکنان مطرح از این تیم باشد.

به گزارش "ورزش‌سه"، ذوب آهن طی یکی از خبرساز ترین باشگاه های لیگ برتر در امر نقل و انتقالات بوده است. طی روزهای گذشته رشید مظاهری دروازه بان ذوبی ها از این تیم خداحافظی کرد و حالا با پایان قرارداد چند ستاره دیگر مثل محمدرضا حسینی شایعات درباره جدایی آنها نیز جدی تر از قبل به گوش می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این شرایط مدیران ذوب آهن در صدد هستند تا بتوانند برای فصل آینده که تنها نماینده ایران در دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا نیز به شمار می روند تا حد امکان ستاره های خود را حفظ کنند و با شرایط خوبی مسابقات را استارت بزنند.


در چنین شرایطی اما مساله ای که نمی گذارد ذوب آهن خیلی بابت جدایی برخی بازیکنان نگران باشد، بازگشت سربازانی است که طی دو سال گذشته به تیم های نظامی داده اند. دانیال اسماعیلی فر، احسان پهلوان و مهدی مهدی پور 3 بازیکن سرباز سرشناسی هستند که در تراکتورسازی توپ می زدند و با اعلام صریح سعید آذری رضایتنامه شان برای هیچ تیمی صادر نمی شود. از سوی دیگر مجتبی حقدوست و حسین سنگرگیر که برای گذراندن خدمت سربازی راهی فجرسپاسی و نیروی زمینی تهران شده بودند نیز برای فصل جدید به جمع سبزپوشان اصفهانی برمی گردند.


بازگشت این 5 بازیکن سرباز تا حدی می تواند شرایط را برای ذوب آهن در فصل آینده بهبود ببخشد. بی تردید این نفرات با توجه به تجربه ای که در فوتبال ایران کسب کرده اند می توانند به ذوب آهن کمک شایانی انجام دهند و جای خالی ستاره هایی که قصد جدایی از ذوب آهن را کرده اند، پر کنند.

ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۳۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، «احمد نادری» نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و عضو هیأت‌رییسه مجلس شورای اسلامی، در فضای مجازی نسبت به خبر جدایی ری از تهران واکنش نشان داد و با این طرح مخالفت کرد.

نادری خواهان جلوگیری از هرگونه جابه‌جایی در محدوده جغرافیایی فعلی شهرستان ری و بخش‌های پنج گانه آن، محدوده فرودگاه امام خمینی (ره) و همچنین منطقه ویژه اقتصادی ری شد.

این عضو هیأت‌رییسه مجلس با تاکید بر هویت تاریخی، تمدنی و مذهبی ری به خسارت‌های ناشی از ایجاد تغییرات در جغرافیای سیاسی این شهرستان اشاره کرده و از به وجودآمدن نارضایتی‌های مردمی ساکنین و اهالی این شهرستان ابراز نگرانی کرد و به همراه برخی دیگر از نمایندگان این حوزه انتخابیه طی نامه‌ای از وزیر کشور خواسته‌اند تا وضعیت این شهرستان در تقسیمات کشوری همچنان به صورت فعلی مانده و ری جزیی از استان تهران مرکزی باقی بماند.

کد خبر 6091127 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان
  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد
  • قلک پورشه خالی شد
  • پرسپولیس جای خالی گوهری را احساس کرد!(عکس)
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • بی‌میلی رایان خرافنبرخ به جدایی از لیورپول
  • جدایی نیمیر عبدالعزیز و انگاپت از ترکیه
  • ماهیگیری با دست خالی! (فیلم)
  • 8 تیم برتر جام حذفی و جای خالی سرخابی‌ها
  • جای خالی ستاره‌ آلومینیوم در جام حذفی (عکس)