Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از البرز به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز دراین بیانیه آمده است: راهپیمایی روز جهانی قدس نه بزرگ جهان اسلام به معامله قرن است. روز جهانی قدس، گرامی‌ترین میراث حضرت امام خمینی(ره) و با ارزش ترین هدیه الهی به مردم ظلم ستیز جهان است و ملت غیور ایران اسلامی با شرکت در راهپیمایی پرشکوه روز قدس، پایه‌های عنکبوتی استبداد، استعمار و صهیونیست بین الملل را به لرزه درآورد و موجب دلگرمی آزادی‌خواهان عالم و منادیان راه حق و حقیقت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مردم مؤمن، روزه‌دار و انقلابی استان البرز، با پشت‌سر گذاشتن و درک ایام و لیالی پربرکت قدر در نقاط مختلف استان البرز امروز یک صدا شعار دفاع از فلسطین و اسلام و مظلومین را سر دادند و با حضور در راهپیمایی شکوهمند و با عظمت روز جهانی قدس، همگام و هم صدا با سایر مسلمانان و آزادی خواهان در سراسر جهان، غریو آزادی قدس شریف و فلسطین از یورش وحشیانۀ دژخیمان پلید و این پاره تن اسلام را بار دیگر سر داده و خشم مقدس و نفرت و انزجار و برائت خود از ظلم و جور رژیم غاصب آدمکش صهیونیستی را فریاد زدند.
دوربین‌های جهان صحنه‌هایی ماندگار و دیدنی از خروش عظیم اراده‌ها و خیزش امواج احساسات پاک معنوی جهان را در حمایت از فلسطین قهرمان و فریاد خشم علیه تجاوز و تعدی اشغالگران صهیونیستی را در دل تاریخ ثبت و ضبط کرده و به نمایش گذاشتند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز، شور و شعور و خلق حماسه‌ی شکوه ملت بیدار و با بصیر ایران اسلامی را ستوده و قدوم مردم مؤمن و روزه‌دار استان البرز را برای حضور گسترده آنان در راهپیمایی مردمی روز جهانی قدس در استان البرز و شهرستان‌های استان، ارج نهاده و از همۀ آحاد مردم شهید پرور، خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، روحانیون معزز و همچنین نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج، استاندار، فرماندار، نیروهای نظامی و انتظامی، امنیتی، اطلاعاتی و مسئولان دستگاه قضائی و اجرایی و دیگر ارگان‌ها و نهادهای همکار در تمهید مقدمات و تأمین امکانات مرتبط با این راهپیمایی تاریخی قدردانی می‌کند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن سیاسی تبلیغات اسلامی روز قدس راهپیمایی حضور مردم صهیونیست قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۴۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گلستان، برابر قانون، نامزد‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی اسلامی ۸ روز قبل از اخذ رای تا ۲۴ ساعت قبل از برگزاری انتخابات می‌توانند تبلیغات خود را انجام دهند.

در گلستان از ۶ حوزه انتخابیه، تکلیف پنج حوزه در دور اول مشخص شد و انتخابات در حوزه گنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است.

در مرحله اول انتخابات، طیار ۲۱ هزار و ۸۶۱ رای و آق ارکاکلی ۲۰ هزار و ۵۵۹ رای کسب کردند و به دلیل نرسیدن آرایشان به حد نصاب باید یک بار دیگر برای ورود به مجلس رقابت کنند.

مهدی دهرویه فرماندار گنبدکاووس با اشاره به آغاز تبلیغات برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان گفت: ۲۱ سالن برای برگزاری سخنرانی هر دو نامزد، ۶٠ مکان تبلیغاتی برای نصب بنر‌ها و پوستر‌ها در مناطق مختلف شهری و ۵ بیلبورد تبلیغاتی در نظر گرفته شده تا در روند تبلیغات استفاده کنند.

۲۳۰ شعبه اخذ رای برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه گنبدکاووس آماده شده است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کل کشور در ۲۲ حوزه به دور دوم کشیده شد.

مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

براساس قانون افرادی می‌توانند در مرحله دوم رأی بدهند که حتما در دور نخست در همان حوزه انتخابیه رأی داده باشند و یا اصلا در کل کشور رأی نداده باشند.

دیگر خبرها

  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در گنبدکاووس
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از پنجشنبه آغاز می‌شود
  • تبریک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به معلمان و کارگران
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم
  • حمایت از معلمان و کارگران بسترساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است + فیلم
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد