Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد استان در گفت وگو با ایکنا ازخراسان‌شمالی بابیان اینکه سفره افطاری ساده برای مردم آسیب‌دیده در مناطق سیل‌زده استان گسترانده شد، افزود: مناطق گیفان، راز و جرگلان و مانه و سملقان در اولویت این افطاری بودند.
وی با بیان اینکه این اعتبار از محل کمک‌های خیران اختصاص‌ یافته است، خاطرنشان کرد: طرح افطاری ساده برای ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و همچنین تشویق مردم برای پرهیز از هزینه‌های اضافی در چیدن سفره‌های افطاری در ماه مبارک رمضان پیش‌بینی‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی یادآور شد: مردم نیکوکار این استان بیش ازدو میلیارد ۸۱۳ میلیون تومان برای کمک به سیل‌زدگان اهدا کردند.
وی با اشاره به اینکه سیل وبارندگی به بیش از سه هزارو۶۵۰ خانوار مددجوی کمیته امداد این استان آسیب رسانده است، گفت: دو هزار و ۹۶۸ واحد مسکونی مددجویان این نهاد آسیب ‌دیده‌اند.
الهی راد با تقدیر ازهمراهی مردم نیکوکار استان با کمیته امداد این استان، افزود: مردم نیکوکار خراسان‌شمالی می‌توانند از طریق شماره‌گیری #۹۹*۸۸۷۷* یا از طریق واریز کمک‌های خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۲۷۵۱ و یا شماره‌حساب ۰۱۱۱۷۰۸۶۲۰۰۰۱ در اجرای هرچه بهتر این طرح مشارکت داشته باشند.
وی با اشاره به اطعام ۳۰۰ نفر از ایتام کمیته امداد خراسان‌شمالی به همت خیران در این ماه، گفت: حامیان طی سال گذشته بیش از ۲۰ میلیارد تومان به ایتام این استان کمک کردند.
الهی راد ادامه داد: این حامیان از ۵۰ هزار تومان بسته به نیات خیرخواهانه خود به ایتام تحت حمایت خود کمک می‌کنند.
وی افزود: در حال حاضر شش هزار و ۲۸۷ یتیم در استان تحت حمایت این نهاد هستند که از کمک‌های ۲۴ هزار و ۴۱۹ حامی برخوردار هستند و این در حالی است که دو هزار و ۳۳۱ حامی در سال گذشته جذب‌شده‌اند.
الهی راد گفت: از مجمع حامیان استان هفت هزار و ۶۱۵ نفر بومی و مابقی از خارج استان و کشور حمایت از فرزندان نیازمند این نهاد را بر عهده‌دارند.
وی خاطرنشان کرد: هم‌اینک از مجموع فرزندان تحت حمایت این نهاد سه هزار و ۱۷۱ نفر ایتام و دو هزار و ۷۸۰ نفر نیز فرزند محسنین دارای حامی هستند و در این میان ۱۷ یتیم و ۳۱۹ نفر از فرزندان محسنین تاکنون از حامی بهره‌مند نشده‌اند و نیازمند کمک خیران هستند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۴۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند

نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: در دولت سیزدهم ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند در حالی که دولت‌های گذشته زیر بار این مسئولیت نرفته بودند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، سید محمد پاکمهر امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت_ در آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اظهار کرد: ۴.۵ میلیون زوج نابارور در کشور داریم که دولت سیزدهم این افراد را تحت پوشش قرار داد و این درحالی است که هیچ دولتی زیر بار این موضوع نرفته بود.

وی تحقق بیمه رایگان در کشور را دیگر دستاورد دولت سیزدهم دانست و افزود: ۱۲ میلیون نفر به صورت رایگان بیمه شدند که این موارد در راستای تحقق عدالت اجتماعی بود.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رکورد ایجاد تخت فعال بیمارستانی با ایجاد ۱۵ هزار تخت توسط این دولت شکسته شد و ۱۰ هزار تخت بیمارستانی دیگر در حال ایجاد است.

پاکمهر فعال شدن سه دستگاه ام آر ای به صورت همزمان در استان را دیگر اقدام مهم دولت در خراسان شمالی دانست و عنوان کرد: باید خدمات به مردم گفته شود تا حس ناامیدی به مردم منتقل نشود.

وی با انتقاد از کسانی که خدمات حوزه بهداشت و درمان را زیر سوال می‌برند، افزود: اگر با اشخاص مشکل دارید نباید خدمات به مردم را نادیده بگیرید.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید کرد: بیمارستان مادر و کودک مصوبه ۱۴۰۰ بود اما اکنون کلنگ زنی می‌شود در حالی که بیمارستان راز و جرگلان همزمان با این پروژه اعتبار گرفت و اکنون به حد قابل قبولی رسیده است.

پاکمهر با تاکید بر اینکه پروژه‌های بزرگی در حوزه بهداشت و درمان در خراسان شمالی در حال انجام است، گفت: اتفاقات خوب دیگری نیز در راه است اما هنوز هم سطح استان‌های دیگر نیستیم و باید بیشتر تلاش کنیم.

کد خبر 748464

دیگر خبرها

  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند