Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با روز جهانی قدس جمعی از فعالان حزب اسلامی جمهوری آذربایجان روز جمعه با حضور در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در باکو به سیاست‌های این رژیم و دولت آمریکا در رابطه با مردم فلسطین و قدس شریف اعتراض کردند. ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲ بین الملل آسیای غربی دیپلماسی ایران نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از ایرنا، شرکت کنندگان در  این تجمع اعتراض آمیز شعارهای نابود باد آمریکا و اسراییل، قدس نخستین قبله مسلمانان است و آزادی قدس را سر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس باکو پایتخت جمهوری آذربایجان به مقابله با تجمع کنندگان پرداخت و چند تن را  بازداشت و به اداره پلیس منتقل کرد.

بر اساس این گزارش، برخی از تشکل‌های سیاسی و اجتماعی جمهوری آذربایجان در چند روز اخیر با برگزاری نشست‌هایی به مناسبت روز قدس به جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و به حمایت آمریکا از این رژیم غاصب اعتراض کردند.

برگزاری مراسم روز قدس با حضور رهبر مسلمانان اتیوپی

شرکت کنندگان در این نشست‌ها ضمن محکوم کردن طرح معامله قرن، آن را  نقض آشکار حقوق مردم فلسطین دانستند.

امروز به مناسبت گرامیداشت روز قدس که از سوی امام خمینی (ره) نامگذاری شده است در کشورهای مختلف جهان راهپیمایی حمایت از فلسطینیان در مقابل رژیم  صهیونیستی برگزار شد. 

انتهای پیام/

R1396/P/S8,90,95,1414/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "جمهوری آذربایجان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار جمهوری آذربایجان اخبار جمهوری آذربایجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۶۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان

در این تجمع اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان گرد هم آمدند و شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل سردادند.

در این مراسم معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: رژیم صهیونیستی و حامیان آن کینه‌ای تمام نشدنی در دل مردم و مسلمانان ایجاد کرده‌اند و مطمئن باشند مسلمانان نمی‌گذارند خون‌های پاک هدر رود.
سردار عوضعلی فقیری افزود: جهاد و شهادت عامل اصلی سعادت، عزت و سرافرازی مسلمانان است و ملتی که از مرگ نترسد ذلیل نمی‌شود.
وی خاطرنشان کرد: رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی در طول عمر نکبت بار خود به دفعات چهره خبیث و حیوانی خود را به جهانیان نشان داده و ثابت کرده که در راه سلطه جویی از هیچ جنایتی فروگذار نخواهد کرد.
هماهنگ‌کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: رزمندگان جبهه مقاومت و حماس برای عملیات طوفان الاقصی از روحیه مردم نظام جمهوری اسلامی ایران الگو گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • اجتماع همبستگی با دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • تجمع دانشجویان کرمانی در محکوم کردن رژیم صهیونیستی
  • ببینید | تصاویری از تجمع دانشجویان استان تهران مقابل سفارت فرانسه
  • دیدار وزرای خارجه جمهوری آذربایجان و ارمنستان در قزاقستان
  • بازداشت معترضان به تصمیم پاشینیان برای «واگذاری روستاها» به باکو
  • واکنش هند به انتقاد باکو از فروش تسلیحات به ارمنستان
  • توافق میان باکو و ایروان نزدیک است
  • شولتز: توافق میان باکو و ایروان نزدیک است
  • باکو: اروپا در امور داخلی جمهوری آذربایجان دخالت نکند