Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@03:53:26 GMT

خرید ویلا در شمال مقدمه تفریحات دلچسب!

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۴۶۷۸۲

خرید ویلا در شمال مقدمه تفریحات دلچسب!

‌به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، شما می‌توانید آخر هفته‌های خود را در هوای پاک و تازه در میان سرسبزی و طبیعت بکر گیلان سپری کنید و با انرژی و انگیزه‌ی مضاعف به کارهای‌تان رسیدگی کنید!

خرید ویلا در شمال و مهیا شدن زمینه تفریح!

زمانی که صحبت از تفریح و استراحت و خاطرات به میان می‌آید اشتراک بیشتر افرادسفر به شمال است و فارغ از اینکه چند روز و با چه افرادی شامل خانواده، دوستان یا تورهای گردشگری سفر کرده باشند، بسیار برایشان لذت بخش و خاطره انگیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از لحظه تصمیم برای رفتن به شمال و جمع آوری وسایل لازم، غرق لذت می‌شوند تا حین عبور از راه‌های پر پیچ و خمی که از میان جنگل و زیر سایه‌ی درختان می‌گذرد و منظره کوه‌های پوشیده از سرسبزی، برکه‌هایی شلوغ از صدای قورباغه‌ها، مراتعی مملو از حیوانات اهلی ای در حال چرا و اسب‌های زیبایی که تصاویری رویایی در خاطر افراد به جا می‌گذارند.

به واسطه آب و هوای مرطوب و معتدل این مناطق، اکثر اوقات بوی نم باران جلای ویژه ای به این لذت بخشیده و زیبایی همه عناصر طبیعت را دو چندان می‌کند و افراد در سنین و شرایط خاص که با مقاصد متفاوتی از جمله عکاسی، استراحت، کار، نقاشی و … به آنجا آمده اند حیرت زده می‌شوند.

جذابیت‌های خرید ویلا در گیلان

از طبیعت و مناظر شمال که بگذریم به جذاب ترین و محبوب ترین خوردنی‌ها میرسیم از زیتون، سیر ترشی، آلو جنگلی‌ها، نارنج و پرتقال‌های ملس و آبدار که بگذریم انواع ماهی و سبزیجات معطر، مرغ، غاز، اردک‌های محلی خوشمزه شان که با دست پخت زنان زحمت کش و با سلیقه آن خطه پخته می‌شود بسیار لذت بخش است.

همه این موارد گیلان را به تجمع خوشمزه‌ترین‌ها در یک استان مشهور کرده است و برای انتخاب سوغاتی تنوع زیادی وجود دارد که می‌توان ارمغانی برای باز ماندگان سفر آورد که نویدی از لذت و شادکامی است.

همه این نکات دلیلی منطقی ایجاد می‌کند که در تعطیلات، سفر به شمال نسبت به سایر مناطق ایران در اولویت‌های نخست افراد قرار بگیرد.

خرید ویلا در شمال

از دغدغه‌های همه مسافران خطه ی سرسبز شمال شلوغی هتل‌ها و مسافرخانه‌ها و متل های بین راهی در تعطیلات است که باعث می‌شود که افراد زیادی برای خرید ویلا در شمال اقدام کنند. امروزه افراد زیادی در برنامه ریزی مالی خود خرید ویلا در شمال را جز اهداف قرار داده اند که می‌توانند همیشه از داشتن خانه‌ای امن در جایی سرسبز و خوش آب و هوا برای تفریح و استراحت خودشان و عزیزان شان اطمینان داشته باشند و لذت ببرند.

خرید ویلا در گیلان

بین استان‌های شمالی و کناره‌ی دریای خزر، استان گیلان از محبوبیت ویژه ای برخوردار است و شهرهای زیبا و تمیزی که به شدت توریستی و بکر هستند باعث تمایز این استان شده است.

داشتن مردمی خونگرم، مهمان نواز و انسان دوست، معاشرت با آنها را برای همه ی هموطنان لذت بخش می‌کند.

افرادی که گیلان را برای خرید ویلا در شمال در نظر دارند به دلیل توسعه یافته بودن و ارزش بالای زمین‌ها و همچنین محبوبیت و امکانات استان و مسیرها و اتوبان‌هایی است که به راحتی به تهران راه دارند.

انواع ویلاهای قابل تهیه شامل ویلاهای ساحلی، ویلاهای جنگلی، ویلاهای کوهستانی، ویلاهای بومی و روستایی می‌باشد که هر کدام بسته به سلیقه‌ی مخاطب فواید و زیبایی‌های خاص خود را دارد.

یکی از ویژگی‌های لازم برای خرید ویلا در شمال، داشتن امنیت است که به این منظور می‌توان به ویلاهای شهرکی یا آپارتمان‌ها و همچنین ویلاهای در بافت روستایی و بومی اشاره کرد که از نظر امنیت قابل اعتماد هستند. همچنین با مراجعه به مشاورین گروه گاما می‌توانید از خرید ویلا در شمال با امنیت بالا و شرایط عالی بهره مند شوید.

خرید ملک در گیلان

خرید ویلا در شمال با وجود روستاهای کوهستانی و جنگلی با زمین‌ها و باغ‌های پر محصول و پر بار و چهار فصل سبز چای و انبوه درختان نارنج، پرتقال، زیتون، آلوچه‌ها و بوته‌های کیوی و… لذت بخش است و باعث ترغیب خرید باغ و زمین می‌شود.

همچنین با خرید ویلا در شمال می‌توان رویای خود را برای داشتن ویلایی در طبیعت بکر و دست نخورده تحقق بخشید که تمام باغ و حیاط آن را می‌توان از درختان دلخواه پر کرد و امکان نگهداری حیوانات محلی مورد علاقه را فراهم می‌کند و می‌توان از لذت و چرخه‌ی طبیعی آن بهره مند شد و با کاشت انواع گل و سبزیجات و صیفی جات که با خاک حاصلخیز و آب و هوای مرطوب و رسیدگی به آنها شاهد رشد چشمگیر آنها خواهیم شد، البته لذت تولید همچین محصولات ارگانیکی و مصرف آنها تجربه‌ی لذت بخشی است.

اگر می‌خواهید تصویر رویایی ویلای مورد علاقه تان را به حقیقت تبدیل کنید خرید ملک در گیلان بهترین گزینه است! و می‌توانید از راهنمایی‌های متخصصین این امر در املاک گاما بهره مند شوید.

صرفه اقتصادی خرید ملک در گیلان

خرید ویلا در شمال صرفه اقتصادی دارد؟ فارغ از بحث تفریحی و توریستی، خرید ویلا در گیلان گزینه‌ی مناسبی برای کار و سرمایه گذاری است با خرید زمین‌های روستاها و مناطق بکر با طبیعت زیبا و ساخت ویلاهای مجهز می‌توان درآمد قابل توجهی به دست آورد و همچنین سرمایه گذاری روی باغاتی که با فروش محصولات در اولین سال می‌توانید تمام هزینه‌ای که برای خرید باغ صرف کرده اید را برگردانید.

همچنین خرید ویلاها و ملک و خانه‌هایی که نیاز به بازسازی دارند می‌تواند برای همگان در آمد زا باشد.

وجود توریست‌های فراوان و فصلی در این استان باعث رونق اقتصادی و رشد آن شده است و افراد زیادی برای خرید ویلا در شمال اقدام کرده اند.

از طرفی زمین‌های شالی که با تولید برنج‌های باکیفیت در کشور از سود دهی بالایی برخوردارند.

اگر دنبال جایی برای لذت در کنار خانواده و دوستانتان و رهایی از تمام دغدغه‌ها ی زندگی و رفع خستگی هستید خرید ویلا در شمال و به خصوص در گیلان یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شماست که با تنوع و زیبایی‌های بیکران پاسخگوی انواع سلیقه‌ها و درخواست هاست. به این منظور می‌توانید از کارشناسان املاک گاما با شماره ۰۱۳۳۴۳۹ تماس گرفته و یا به وب سایت www.gamame.me مراجعه کنید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4630845

منبع: مهر

کلیدواژه: گیلان قیمت خانه ویلایی خرید و فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۶۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استون ویلا - چلسی؛ ترکیب رسمی

استون ویلا و چلسی در ویلاپارک به مصاف هم می‌روند. 

طرفداری | استون ویلا و چلسی در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر مقابل هم قرار می‌گیرند. این دیدار در آینده مائوریسیو پوچتینو تاثیر بزرگی خواهد داشت.

اطلاعات بازی استون ویلا و چلسی  بستر مسابقه: هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس، فصل 24-2023  تاریخ: شنبه، 8 اردیبهشت 1403 (27 آوریل 2024) ساعت: 22:30 به وقت تهران مکان: ورزشگاه ویلا پارک داوران: کریگ پاوسون (داور اصلی) - کریس کاوانا (داور وار) ترکیب ابتدایی استون ویلا و چلسی  استون ویلا (1-1-4-4): مارتینز | کش، کونسا، تورس، دینیه | بیلی، مک‌گین، لوییز، راجرز | تیلمانس | واتکینز چلسی (1-3-2-4): پتروویچ | چالوبا، سیلوا، بادیاشیل، کورکوریا | کایسدو، گلگر | مادوئکه، پالمر، مودریک | جکسون 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • آشنایی با قانون مدنی؛ مقدمه
  • خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • گل تماشایی کانر گلگر به استون ویلا (استون ویلا ۲-۲ چلسی)
  • گل مادوئکه به استون ویلا (استون ویلا ۲-۱ چلسی)
  • گل راجرز به چلسی (استون ویلا ۲-۰ چلسی)
  • گل به خودی کوکوریا مقابل استون ویلا (استون ویلا ۱-۰ چلسی)
  • استون ویلا - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • رصد دقیق ۴۷۰۰۰۰ هکتار برنج شمال با داده‌های فضایی
  • اجرای طرحهای تحولی مقدمه جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی