Web Analytics Made Easy - Statcounter

تک تیراندازی به نام امیر غفور، کار چین را یکسره کرد.

طرفداری- تیم ملی والیبال ایران در دومین  دیدار خود از سری رقابت های لیگ ملت های والیبال، به مصاف چین رفت و موفق شد با نتیجه 3-0 مقابل میزبان این هفته از رقابتها به پیروزی دست پیدا کند.

ست اول

چینی ها این دیدار را بسیار خوب آغاز کردند. دریافت های بد دریافت کنندگان  کشورمان باعث شد تا توپ به سعید معروف نرسد و خط حمله تیم ملی از کار بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین امر سبب شد تا چین 4-0 پیش بیفتد. بالاخره پوریا فیاضی برای ایران امتیاز کسب کرد تا ایران هم صاحب امتیاز شود. در ادامه سرویس های خوب موسوی سبب شد تا ایران اختلاف را به دو امتیاز کاهش دهد.(7-5) اینبار نوبت به فیاضی رسید تا با سرویس های خود ایران را پیش بیندازد.(11-10) روند خوب توپگیزی ها در زمین ایران ادامه داشت و توپگیری های زیبای بازیکنان ایران سبب شد تا تا اختلاف امتیاز به 3 امتیاز افزایش پیدا کند. در ادامه ملی پوشان با بازی خوب فیاضی و معروف موفق شدند این اختلاف امتیازی را نگه دارند و مانع از نزدیک شدن چینی ها شوند(19-16). با دو اشتباه از بازیکنان ایران چین اختلاف را به یک امتیاز کاهش داد اما در ادامه بازی خوب غفور و حضرتی پور سبب شد تا ایران اختلاف را باز هم به سه امتیاز برساند و برنده این ست شود.(25-22) امیر غفور مرد اول ایران در این ست بود.

ست دوم

ست دوم این دیدار نزدیک آغاز شد اما درخشش پوریا فیاضی سبب شد تا ایران 3 اختلاف امتیاز ایجاد کند. اختلاف امتیاز ایجاد شده (8-5) همچنان بیشتر می شد و عملکرد خوب فیاضی در توپگیری ها و اسپک های عالی امیر غفور سبب شد تا حساب کار (14-8) شود. چند اشتباه پیاپی از بازیکنان ایران اختلاف امتیاز را به سه امتیاز کاهش داد اما بار دیگر سرویس های خوب فیاضی و مجرد در کنار دفاع های عالی موسوی، اختلاف امتیاز را به 7 امتیاز افزایش داد.(21-14) چین ترک عادت نکرد و چند امتیاز پیاپی کسب کرد(21-17) اما این ایران بود که به خوبی این ست را کنترل کرد و با استفاده از اشتباهات بازیکنان چین این ست را با نتیجه 25-18 به سود خود به پایان رساند. عملکرد دیدنی غفور و فیاضی در امتیاز 25 باعث به وجد آمدن سالن شد.

ست سوم

ست سوم این دیدار، نسبت به دو ست گذشته بسیار نزدیک تر دنبال شد. عملکرد خوب ژیانگ در تیم چین سبب شد تا این تیم در بیشتر مقاطع این ست با دو اختلاف امتیاز از ایران پیش بیفتد. عملکرد عالی امیر غفور در این ست ایران را در بازی نگه داشت. سرویس های خوب عبادی پور سبب شد تا ایران برای نخستین باز در این ست از چین پیش بیفتد.(16-15) یک تعویض عالی دیگر از کولاکوویچ! با ورود فرهاد قائمی و سرویس های ویرانگر این بازیکن، ایران اختلاف امتیاز را به 4 امتیاز افزایش داد. امیر غفور همچنان در این دیدار عالی کار می کند! سرویس های پر قدرت غفور و اسپک های ویرانگر این بازیکن سبب شد تا اختلاف امتیاز به 5 امتیاز افزایش پیدا کند. در نهایت این ست هم با نتیجه (25-21) با درخشش امیر غفور به پایان رسید.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۸۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA

در پنجمین بازی دور اول پلی آف بسکتبال NBA، دنور در خانه لس آنجلس لیکرز را با نتیجه ۱۰۸ بر ۱۰۶ شکست داد و راهی دور بعد شد و کار لیکرز نیز در این فصل تمام شد.

بهترین بازیکن این دیدار جمال موری بود که ۳۲ امتیاز به دست آورد و با پرتاب ثانیه‌های پایانی خود توانست برد تیمش را در این دیدار تضمین کند. در حالی که این دیدار با نتیجه مساوی ۱۰۶ بر ۱۰۶ دنبال می‌شد و ۳ ثانیه به پایان مانده بود، ماری با پرتاب خود تیمش را به برد رساند و صعود دنور را به دور بعد قطعی کرد.

لبران جیمز نیز در تیم لیکرز بهترین عملکرد را داشت. فوق ستاره آمریکایی موفق شد دبل دبل کند (۳۰ امتیاز + ۱۱ پاس گل) ولی این آمار در نهایت منجر به برد تیمش نشد. نیکولا یوکیچ صربستانی از دنور (۲۵ امتیاز + ۲۰ ریباند) و آنتونی دیویس آمریکایی از لیکرز (۱۷ امتیاز + ۱۵ ریباند) نیز دبل دبل کردند. 

به این ترتیب دنور بعد از ۵ بازی با نتیجه ۴ بر یک به برتری رسید. فصل گذشته نیز دنور توانسته بود ۴ بر صفر حریفش را شکست دهد. در پایان فصل، دنور مقام دوم جدول رده بندی کنفرانس غرب را به خود اختصاص داد و لیکرز در جایگاه هشتم قرار گرفت.

در مرحله یک چهارم نهایی پلی آف، دنور با مینه سوتا بازی خواهد کرد. اوکلاهاما نیز از کنفرانس غرب با برتری ۴ بر صفر نیواورلئان را از دور رقابت‌ها کنار زد.

بامداد امروز سه‌شنبه همچنین بوستون سلتیکس با برتری ۱۰۲-۸۸ برابر میامی هیت، یک قدم دیگر به صعود به دور بعد نزدیک‌تر شد و با نتیجه ۳ بر یک در مجموع چهار دیدار پیش افتاد و به تنها یک برد دیگر نیاز دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • نکونام: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/با حضور مالکان جدید به آینده استقلال امیدوار هستم
  • استقلال برای قهرمانی باید خیلی خوش شانس باشد/ تیم نکونام اصلا فریب پرسپولیس را نخورد
  • حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA
  • پاسخ آیت‌الله فیاضی به سؤالی پیرامون رفع اضطراب
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند
  • با وجود اختلاف با کلوپ؛ محمد صلاح در لیورپول می‌ماند
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند
  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی
  • چشمک به سکوی سوم با درخشش تکراری امیر غفور