Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-07@02:36:04 GMT

پیش بینی ۵ روز بارانی برای اکثر مناطق کشور

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۴۹۱۱۲

پیش بینی ۵ روز بارانی برای اکثر مناطق کشور

به گزارش جهان نيوز، با توجه به تحلیل نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی امروز شنبه 11 خرداد ماه 98 برای استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، یزد و بخش‌هایی از اصفهان رگبار، رعد و برق و گاهی وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است.

فردا یکشنبه برای استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی و بخش‌هایی از کرمان بارش پراکنده و وزش بادهای شدید موقتی در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، جنوب اصفهان، شمال فارس و جنوب‌غربی یزد رگبار باران، صاعقه و وزش باد شدید موقتی روی می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از بعدازظهر روز دوشنبه 12 خردادماه علاوه بر مناطق یادشده برای استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و شمال آذربایجان غربی رگبار باران، رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی پیش‌بینی شده است.

سازمان هواشناسی برای بعدازظهر روز سه‌شنبه 13 خردادماه برای استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، شمال‌غرب فارس و شمال بوشهر افزایش ابر، بارش پراکنده و وزش باد و برای استان‌های آذربایجان‌های شرقی و غربی، اردبیل، شمال زنجان، غرب گیلان و ارتفاعات البرز غربی و مرکزی رگبار باران، صاعقه و وزش بادهای شدید موقتی پیش‌بینی کرده است.

روز چهارشنبه هفته جاری نیز در استان‌های واقع در شمال‌غرب، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و غربی و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی روی می‌دهد.

طی سه روز آینده برای برخی مناطق شرق، جنوب‌شرق و روز دوشنبه برای استان هرمزگان وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پیش‌بینی شده است. از بعدازظهر امروز و فردا نیز شرق خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهد بود. کپی متن خبر برچسب ها: هواشناسی آب و هوا بارندگی

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا بارندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۹۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موج جدید بارش در شمال کشور/ تهران تا کی بارانی است؟

به گزارش خبرآنلاین ، اصغری، کارشناس هواشناسی گفت:طبق آخرین اطلاعات سازمان هواشناسی، از فردا یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) موج بارشی دیگری وارد کشور شده و بسیاری از نواحی در استان‌های شمال غربی، غربی و شمالی کشور از این موج بارش‌های خوبی دریافت خواهند کرد.

وی ادامه داد:سامانه بارشی هم‌اکنون در شمال شرق کشور فعال است و مسافرین این بخش مراقبت کنند.

استان‌های آذربایجان‌های شرقی، غربی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، کرمانشاه، زنجان، قزوین، کردستان و همچنین دامنه‌های زاگرس از این موج بارش خواهند داشت.

شدت و تمرکز اصلی بارش‌ها در استان‌های شمال غربی و شمالی کشور خواهد بود اما طبق پیش بینی‌ها فعلی شدت بارش‌ها در حد سیلاب نیست.

به گفته وی از دوشنبه منتظر نفوذ موج جدید بارشی هستیم و این سامانه در شمال کشور فعال خواهد بود.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902732

دیگر خبرها

  • هواشناسی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ورود سامانه بارشی جدید به ایران / هشدار بارش‌های شدید در ۱۷ استان
  • هشدار بارش‌های شدید در ۱۷ استان
  • نواحی غربی کشور ۱۷ اردیبهشت ماه بارانی می‌شود/صدور هشدار هواشناسی سطح زرد در کشور 
  • نواحی غربی کشور ۱۷ اردیبهشت ماه بارانی می‌شود
  • ورود سامانه بارشی به کشور از فردا؛ این استان‌ها بارانی می‌شوند
  • رگبار شدید و رعد و برق در ۵ استان از فردا | تداوم بارش‌ها تا آخر هفته در این مناطق | وزش و باد و گرد وخاک در بخش‌هایی از کشور
  • جوی آرام در اکثر نقاط کشور
  • موج جدید بارش در شمال کشور/ تهران تا کی بارانی است؟
  • وزش باد شدید در اکثر نقاط استان کرمان
  • موج بارشی جدید از فردا یکشنبه وارد کشور می شود | بارندگی شدید در این استانها | تمرکز اصلی بارش‌ها در مناطق غربی و شمالی