Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، استاندار هرمزگان با صدور احکام جداگانه‌ای رئیس، مسئولان کمیته ها و اعضای ستاد انتخابات استان هرمزگان در امر برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را منصوب کرد و فعالیت‌های این ستاد رسماً آغاز شد.

بر اساس احکام صادر شده از سوی استاندار هرمزگان، عباس میرزاد سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان به سمت رئیس ستاد انتخابات استان منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار هرمزگان همچنین در حکم دیگری احمد نفیسی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری هرمزگان را به سمت عضو و دبیر ستاد انتخابات استان منصوب کرد.

در دیگر احکام صادر شده از سوی استاندار هرمزگان، بهزاد پرویزی مدیرکل حراست استانداری به سمت عضو و مسئول کمیته حراست و استعلامات ستاد انتخابات استان، فاطمه رکن الدینی سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری به سمت عضو و رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان، نازنین شیبانی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری به سمت عضو و رئیس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان، احمد پویافر مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری به سمت عضو و رئیس کمیته امنیت ستاد انتخابات استان، اصغر جهانگیری مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری به سمت عضو و رئیس کمیته حقوقی ستاد انتخابات استان، مهرداد یزدانی مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری به سمت عضو و رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان، توکل سلیمانی معاون امور انتخابات و تقسیمات کشوری اداره کل سیاسی استانداری به سمت مسئول دبیرخانه ستاد انتخابات استان و داوید صادقی مدیرکل ثبت احوال هرمزگان به سمت عضو ستاد انتخابات استان منصوب شدند.

شایان ذکر است؛ یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز دوم اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

کد خبر 4631246

منبع: مهر

کلیدواژه: فریدون همتی ستاد انتخابات کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۹۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، «شریفی» مدیرکل دفتر امور فنی و عمرانی، «برامکی» مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها، «سراجی» مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌ها و «عباسی» سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی در برنامه سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت «سامد» از طریق شماره تلفن ۱۱۱ پاسخگوی مطالبات مردم استان بودند.   «شیوا خوش‌نسب» مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی هم در این برنامه با سرپرستان خانوار بانو درباره مطالبات مطرح شده در حوزه‌های عمرانی، مسکن، طرح نهضت ملی مسکن و طرح‌های روستایی، گفتگو کرد.   طی برنامه حضور مدیران حوزه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در سامانه سامد، ۱۵۰ تماس در حوزه شهری، روستایی، مدیریت بحران و فنی و عمرانی برقرار شد.

دیگر خبرها

  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • مسئولان استان متناسب با "تحقق شعار سال" برنامه‌ریزی کنند
  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • وضعیت جاده‌های استان یزد / خسارت ۶۰۰۰ میلیارد تومانی سیل سال گذشته
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند