Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

سرگرد داود ایلانلو افزود: ایشان در عرصه سیاست توانا و در مقابل سیاستهای آمریکایی هیچ کوتاه نیامده و آشنا به معارف اسلامی بودند.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان رباط کریم ادامه داد: وحدت بین مردم و مسئولان امری مهم تلقی می شود و دشمن نیز به دنبال ایجاد شکاف بین این دو بوده و براین اساس برنامه های کوتاه و بلند مدت را طراحی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرگرد ایلانلو تأکید کرد: براساس تأکیدات رهبر انقلاب و امام راحل هیچ گاه نباید در برابر زیاده خواهی های آمریکا و غرب عقب بایستیم چرا که آنها جلوتر خواهند آمد و ادعاهای واهی خواهند داشت.

وی تلاش مسلمانان جهان برای نابودی غده سرطانی دنیا را ستود و خاطرنشان کرد:اسراییل غده سرطانی تاکنون ضربات بسیاری را به پیکره مسلمانان وارد ساخته و باید برای نابودی آن تلاش کرد، این تلاش می تواند با اتحاد جامعه اسلامی دو چندان شود.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان رباط کریم در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اعزام اقشار مختلف مردم و بسیجیان شهرستان رباط کریم به حرم امام خمینی(ره)، تصریح کرد: بیش از ۷هزار نفر از مردم شهرهای رباط کریم، پرند و نصیرشهر با ۱۹۰ دستگاه اتوبوس به منظور تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل به حرم شریف ایشان اعزام خواهند شد.

در ادامه این نشست، چارداغی  دبیر ستاد ارتحال امام(ره) شهرستان رباط کریم به برنامه های این شهرستان در ایام رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: برپایی ایستگاه های صلواتی پس از افطار، گشت و تأمین امنیت مناطق تحت پوشش این شهرستان و برگزاری برنامه های گوناگون در سطح حوزه و پایگاه ها را از می توان مهمترین عناوین برنامه های این ایام به شمار آورد.

وی تأکید کرد: گردان های امنیتی و حفاظت در اطراف حرم امام(ره) به منظور تأمین امنیت مستقر شده و تا روزهای پس از این ایام نیز در آنجا گشت زنی می کنند.

.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۰۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام یک هزار و ۵۰۰ زائر در سه روز اول عملیات حج عمره

یک هزار و ۵۰۰ زائر تا پایان سومین روز عملیات انتقال زائران حج عمره در سال جاری، با پروازهای “هما” از فرودگاه‌های‌ حضرت امام (ره)، مشهد، زاهدان و اهواز به سرزمین وحی عزیمت کردند.

به گزارش روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)، تا پایان سومین روز عملیات حج عمره، تعداد یک هزار و ۵۰۰ زائربا پروازهای “هما” از فرودگاه‌های‌ حضرت امام (ره)، مشهد، زاهدان و اهواز به سرزمین وحی عزیمت کردند.

پروازهای اعزام زائران حج عمره از سوم اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده و تا ۱۳ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از زنجان به سرزمین وحی
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • اعزام هزار و ۵۰۰ زائر در سه روز اول عملیات حج عمره
  • ۱۵۰۰ زائر توسط «هما» در ۳ روز اول عملیات حج عمره اعزام شدند
  • اعزام یک هزار و ۵۰۰ زائر در سه روز اول عملیات حج عمره
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد
  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد
  • (تصاویر) مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی