Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر مشهور که مدتی قبل اخباری جنجالی درباره اش منتشر شد اکنون پرونده اش به اوج حساسیت خود رسیده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، وکیل «کِوین اسپِیسی» ادعا کرده است شاکی پرونده تعرض جنسی این هنرپیشه پیام‌های متنی کلیدی را که قاضی دستور کپی و ارائه آن‌ها به دادگاه را صادر کرده بود، پاک کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وکیل ادعا کرده که این پیام‌ها از جنبه قانونی می‌توانست به برائت این هنرپیشه از اتهاماتی که به وی زده شده بیانجامد.

«آلن جکسون» وکیل «کوین اسپیسی» ادعا کرده که شاکی پرونده با موضوع «تعرض جزئی جنسی» در بار نانتاکِت در سال ۲۰۱۶، پیام‌هایی را که به ضرر خود و به نفع اسپیسی بوده را از گوشی تلفن همراه خود پاک کرده است.

وکلای هنرپیشه «خانه پوشالی» از قاضی خواستار بازگرداندن یک نسخه کامل و بدون تغییر از آن پیام‌های شاکی را از تلفن همراه وی و نیز هرگونه مکالمات نوشتاری شده‌اند. جلسه استماع پیش از دادگاه اصلی، دوشنبه صبح در ماساچوست برگزار خواهد شد. قاضی «توماس اس بَرِت» با درخواست وکیل مدافع اسپیسی مبنی بر پیگیری پیام‌های متنی شاکی از تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۶ تا ۳۱ دسامبر ۲۰۱۷ موافقت کرده است.

البته قاضی برخی دیگر از درخواست‌های وکیل مدافع اعم از سوابق تلفن شاکی با مادرش را نپذیرفته است.

کوین اسپیسی متولد ۲۶ ژوئیه ۱۹۵۹ بازیگر تئاتر و سینما، کارگردان، تهیه‌کننده، فیلم‌نامه‌نویس و خواننده آمریکایی است. او در اورنج جنوبی، نیوجرسی آمریکا به دنیا آمد. مادرش منشی و پدرش نویسنده برنامه‌های تبلیغاتی و صنعتی بود. او حرفه خود را به عنوان بازیگر صحنه در دهه ۸۰ میلادی آغاز کرد و سپس وارد تلویزیون و سینما شد. در دههٔ ۱۹۹۰ هنرپیشگی وی توجه و تحسین فراوان منتقدان را برانگیخت و برای ایفای نقش در فیلم «مظنونین همیشگی» برندهٔ جایزه اسکار «بهترین هنرپیشه نقش مکمل مرد» شد. اسپیسی برای فیلم «زیبایی آمریکایی» جایزه اسکار «بهترین هنرپیشه نقش اصلی مرد» را به دست آورد.

دیگر نقش‌های برجستهٔ وی عبارتند از، «محرمانه لس‌آنجلس»، «هفت»، «شنا با کوسه‌ها»، «به دیگری نیکی کن»، «مذاکره‌کننده» و «کِی‌پَکس». در تئاتر برادوی، اسپیسی جایزه «تونی» را برای نقشش در «گمشده در یانکرز» به دست آورد. او از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۵ کارگردان هنری تئاتر «اولد ویک» لندن بوده است. از سال ۲۰۱۳ در سریال درام سیاسی خانه پوشالی محصول شبکهن تفلیکس بازی کرد که برایش جایزه گلدن گلوب «بهترین هنرپیشه مرد سریال تلویزیونی درام» و نامزدی جایزه امی «بهترین هنرپیشه نقش اول مرد سریال درام» را به همراه داشته است.

در ماه اکتبر سال ۲۰۱۷ «آنتونی رپ»، ادعا کرد کوین اسپیسی در سال ۱۹۸۶ هنگامی که رپ ۱۴ سال داشت، در حالت مستی قصد تعرض جنسی به او را داشته است. در پاسخ به این اتهامات، اسپیسی عنوان کرد که چنین اتفاقی را به‌خاطر نمی‌آورد و اگر اتفاقی که رپ می‌گوید رخ داده، صادقانه از او عذرخواهی می‌کند. اتهامات مشابهی نیز توسط گوینده اخبار، «هیثر اونرو» و «روبرت کاوازوس» علیه کوین اسپیسی مطرح شده‌است.

با توجه به اتهامات مطرح شده، شبکه نت‌فلیکس ساخت ادامه مجموعه تلویزیونی پرطرف‌دار «خانه پوشالی» را متوقف کرد. فصل ششم به‌عنوان آخرین فصل این مجموعه اعلام و پخش آن در سال ۲۰۱۸ پایان یافت. لازم به ذکر است که هشت تن از دست‌اندرکاران این مجموعه نیز اسپیسی را به سوءرفتار جنسی متهم کردند.

منبع:فارس

انتهای پیام/

احتمال بی‌گناهی «کوین اسپیسی»/شاکی پیام‌های کلیدی را پاک کرد!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تجاوز جنسی اخبار بازیگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۰۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ۵ نفر به‌خاطر کتک‌زدن داور محروم شدند

میثم سهیل‌پور سرمربی، میلاد منصوری سرپرست، محمدحسین امیری و امیرحسین وحیدی بازیکنان تیم و حسن عبدالعلی‌زاده سرمربی امید‌های تیم اتحاد ستارگان تا اطلاع ثانوی محروم شدند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: هم میهن

tags # فوتبال سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • مستند کوین اسپیسی در راه پخش در سراسر جهان است
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • جزئیات تجاوز چهار افغانی به فوتبالیست ایرانی
  • بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی
  • (ویدئو) ۵ نفر به‌خاطر کتک‌زدن داور محروم شدند
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • تهیه کننده مشهور متهم به تجاوز تبرئه شد