Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار غیب پرور امشب در جمع ضیافت افطار بسیج و اصحاب رسانه که به میزبانی سازمان بسیج رسانه برگزار گردیده بود به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: در رسانه های جمعی و فضای رسانه ای کشور به امور جوانان پرداخته نشده و متاسفانه تلاشی به اندازه کافی در این راستا صورت نپذیرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به باور بسیج و داعیه تعامل با دولت ابراز کرد: ما همواره در بسیج به پردازش این باور اهمیت ویژه ای داده ایم که باید در تعامل با دولت حرکت کنیم و این پیش فرض ما است.

سردار غیب پرور در خصوص احداث صد هزار نیروگاه ۵ کیلو واتی افزود: امسال به حول قوه الهی در صدد احداث صد هزار نیروگاه هستیم که به همت نیروهای بسیجی و جهادی مخلص و متخصص این امر محقق خواهد شد.

وی با اشاره به رمز حیات بسیج اظهار کرد: ما حیات بسیج را در گرو خدمت به مردم می دانیم و بر این باوریم که بسیج تا زمانی که در رسالت خدمت رسانی خود ایفای نقش کند موثر خواهد بود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اعتلای بسیج، رفتار جهادی و مومنانه در مسیر خدمت، قله و هدف اصلی ما در جهت تحقق آرمان های انقلاب اسلامی است.

سردار غیب پرور در ادامه وامدار نبودن زورمداران را در خدمت به مردم، تنها دلیل فرو پاشی خواند.

وی گفت: ما در دهه دوم انقلاب اسلامی باید به این باور برسیم که در جهاد هستیم و لباس چهار بر تن داریم.

سردار غیب پرور در پایان ضمن تبیین رسالت خطیر رسانه ها گفت: بدیهی است که نقش رسانه ها در دهه پنجم انقلاب بسیار سنگین تر از پیش است و ما در فضای عمومی جامعه نیازمند تقویت امید هستیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۰۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی پارسا عصر دوشنبه در همایش رسانه ای روایان پیشرفت که با همت بسیج رسانه و بسیج کارگری سپاه قدس گیلان در یکی از کارخانجات استان برگزار شد، اظهار کرد: کارگران چراغ راه توسعه و پیشرفت کشور هستند و با وجود تلاش این عزیزان است که تولید جان گرفته است.

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان با استناد از بیانات مقام معظم رهبری در حوزه روایتگری دستاوردهای انقلاب اسلامی اضافه کرد: روایت اول فرصت جولان رسانه ای دشمن را می گیرد و عرصه را برای روایت سازی ها شبهه انگیز تنگ می کند.

پارسا با اشاره به نقش محوری رسانه ها در جهاد تبیین بیان کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی سرلوحه کار رسانه ها قرار گیرد.

وی با اشاره به سیاه نمایی و القای یاس و ناامیدی در جامعه از سوی دشمن افزود: امیدافزایی همراه با مطالبه گری درست و به هنگام از جامعه رسانه ای و خبرنگاران دور از انتظار نیست.

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه رسانه ها برای تبیین دستاوردهای انقلاب قلم فرسایی کنند، گفت: نقش رسانه ها در مردمی سازی اقتصاد و تولید و جریان سازی تولید و اشتغال محوری است.

پارسا با اشاره به اینکه رسانه بازوان قدرتمند تولید و صنعت به شمار می رود، اضافه کرد: تعامل تولیدگران و رسانه ها در راستای جهش تولید ضرورت دارد.

کد خبر 6092525

دیگر خبرها

  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • گروه‌های جهادی تحریم‌ها را بی‌اثر کرده‌اند
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • نیروگاه‌های حرارتی با آمادگی ۱۰۰ درصدی به استقبال تابستان می‌روند
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند