Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از قم، مرتضی نجفی قدسی، مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی شامگاه 11 خرداد در ضیافت افطار خانواده‌های شهدای مدافع حرم که در این دارالقرآن برگزار شد با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در دیدار دانشجویان کشور گفت: بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان کشور حاوی نکات بسیار مهمی است که همه ما باید از آن رهنمون بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با بیان این که متن این سخنرانی حدود هفت صفحه است گفت: رهبری در پایان این بیانات خطاب به جوانان تاکیدات پر معنا و مفهومی را بیان می‌کنند که «اگر چنانچه انشاءالله شما جوانان با این حرکت ها بتوانید پیش روید و زمینه را برای روی کار آمدن یک دولت جوان و حزب اللهی آماده کنید بنده معتقدم که بسیاری از نگرانی ها و دغدغه های شما پایان خواهد یافت؛ گرچه این دغدغه ها و غصه ها فقط برای شما نیست». وی با تاکید براینکه با توجه به سخنان رهبری دولت جوان و حزب الله نیاز آینده کشورما است؛ ادامه داد: دردها و مصیبت‌ها و به هم ریختگی اقتصادی امروز در کشور ما به این دلیل است که مدیران ما آنگونه که باید حزب اللهی نیستند و بسیاری از آنان تکنوکرات و در خوشبینانه‌ترین شکل متخصص غیرمتعهد هستند گرچه در بسیاری از موارد متخصص هم نیستند.  نجفی قدسی با بیان اینکه جوان حزب اللهی متعهد مورد تاکید رهبری است؛ بیان کرد: اگر چهره‌های پاکی مانند حججی ها دولتمردان ما باشند مشکلات کشور برطرف می‌شود. وی تصریح کرد: در یک برهه‌ای در ابتدای انقلاب اینگونه افراد انقلابی و متعهد در راس امور بودند اما پس از آن این قضیه کم رنگ شد و گاهی شاهد بودیم که افرادی جزء کارگزاران نظام شدند که سنخیتی با انقلاب و نظام اسلامی ما نداشته و ندارند که وضعیت نابسامان اقتصادی و سیاسی امروز ما هم ناشی از چنین کارگزارانی است.  وی گفت: رهبر انقلاب در دیدار دانشجویان بر این نکته تاکید داشتند که مشکلی در ساختار و قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی نیست و مشکل را از سوی کارگزارها می‌بینند و این کارگزاران هستند که کوتاهی دارند، سلایق گوناگون دارند، ناتوانی‌هایی دارند، کمبودهایی دارند و نتیجه این می شود که گاهی در حرکت اشتباه می‌کنیم.  مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی بیان کرد: رهبر انقلاب مشکل اصلی کشور را سوء مدیریت و عدم تعهد کارگزاران می‌دانند که نمونه آن آقایی است که سی و هفت سال سمت های متعددی در نظام داشت و هشت سال هم مسئولیت وزارت آموزش وپرورش کشور را عهده دار بود و اخیرا شاهد بودیم که چه رفتاری با خانواده خود کرد و ناجوانمردانه او را به قتل رساند و هم اکنون به عنوان یک قاتل به گوشه زندان رفت و این موضوع به عنوان یک فاجعه در کشور ما رخ نشان داد و ماهیت بسیاری از تکنوکرات‌ها که اخلاق و تعهد را ملتزم نیستند همینگونه است. وی ادامه داد: این افراد لیبرالیسم را سال‌ها در آمورزش وپرورش کشور نهادینه کردند و عده ای نااهل مصادر امور را به دست گرفتند و کار به جایی رسیده است که امروز رهبر انقلاب آرزوی دولت جوان حزب الهی را دارد لذا باید زمینه برای روی کار آمدن یک دولت جوان حزب الهی متعهد و متخصص مهیا شود. در پایان این مراسم از ۴۰ دانش‌آموز ممتاز فرزند شهدای مدافع حرم تجلیل شد و آنان هدایای خود را از دست آیت الله حسینی بوشهری ریاست شورای عالی حوزه‌های علمیه دریافت کردند. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: قرآن نجفی قدسی دارالقران علامه طباطبایی ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۱۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مراد صحرایی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: پس از ۱۲ سال از تصویب سند تحول بنیادین، نخستین آیین نامه برای اجرای این سند یعنی بخش مهارت آموزی دانش آموزان تصویب شد. این آیین نامه در ۱۰ ماده به تصویب هیات دولت رسید. بر این اساس تا ۵ سال آینده، ۱۰۰۰ هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود و تعداد دانش آموزان در رشته‌های مهارتی در هنرستان به نیمی از دانش آموزان کل کشور می‌رسد. این عدد الان ۳۹ درصد است.

وی همچنین گفت: موضوع تغییر تقویم آموزشی که مصوبه دولت است در قالب یک طرح تصویب شده و در حال بررسی است و هنوز قطعی نشده است.

کد خبر 6087385

دیگر خبرها

  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • تجلیل از مادر ۲۷‌ ساله اناری با پنج فرزند
  • تجلیل از فعالان و سفیران سلامت دانش آموزی آذربایجان غربی
  • تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • بحران فرونشست در ۳۵۹ دشت ایران
  • هزار هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • تجلیل دانش آموزان از عملیات سپاه پاسداران