Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@10:29:13 GMT

مقابله پدافند سوریه با حمله موشکی اسرائیل به دمشق

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۵۱۸۸۵

مقابله پدافند سوریه با حمله موشکی اسرائیل به دمشق

گزارش های رسانه ای از مقابله پدافند هوایی ارتش سوریه با موشک های شلیک شده به سمت حومه جنوبی دمشق حکایت دارد.

به گزارش مشرق به نقل از مراسلون، پدافند هوایی سوریه بامداد امروز یکشنبه در برابر موشک‌های شلیک شده به حومه جنوبی دمشق واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اعتراف آمریکایی‌ها به کشتن ۱۳۰۰ غیرنظامی در سوریه و عراق واکنش شدید اللحن دمشق به بیانیه پایانی نشست سران عرب

بر اساس این گزارش پدافند هوایی ارتش سوریه تجاوزات هوایی که حومه دمشق را هدف قرار داده بود خنثی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی منابع غیر رسمی، اعلام کردند که موشک‌هایی از اراضی اشغالی به سمت سوریه شلیک شده است.

تلویزیون سوریه گزارش داد که چند هدف در آسمان حومه دمشق منهدم شد و هیچیک از پایگاه‌های ارتش سوریه در معرض اهداف متخاصم قرار نگرفت.

یک مقام نظامی سوریه گفت که در ساعت ۳:۲۲ بامداد امروز به وقت محلی چند موشک از جولان اشغالی به حومه جنوبی دمشق شلیک شده بودند، که با واکنش سریع پدافند هوایی ارتش سوریه مواجه شد.

رژیم صهیونیستی دوشنبه هفته گذشته نیز یک فروند موشک به منطقه تل الشعار استان قنیطره در جنوب غرب سوریه شلیک کرد که در جریان آن یک نظامی سوری کشته و یک تن دیگر زخمی شد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی امام جمعه کازرون بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی ارتش سوریه پدافند هوایی دمشق سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۱۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱۹ حمله موشکی و پهپادی حزب الله به فلسطین اشغالی طی یک ماه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، تشکیلات صهیونیستی موسوم به سازمان ۱۷۰۱ اسرائیل اذعان کرد که حزب الله لبنان طی ماه میلادی گذشته ۵۷۴ موشک و راکت به مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد.

این سازمان صهیونیستی در بخش دیگری از گزارش خود افزود که در ماه آوریل گذشته ۱۰ فروند موشک سنگین، ۷۴ فروند موشک ضد زره و ۶۱ پهپاد از جنوب لبنان به شمال سرزمین های اشغالی شلیک شد.

بر اساس گزارش این سازمان، در این حملات دست‌کم دو نفر کشته و ۳۲ تن زخمی شدند.

این آمارها در حالی است که حزب الله لبنان در ادامه حمایت از مردم غزه، همچنان به حملات خود به مواضع نظامی رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهد و تا کنون هزاران شهرک‌نشین صهیونیست از هراس این حملات خانه‌های خود را ترک کرده‌اند.

به گفته منابع محلی و رسانه‌های مستقل، آمار اعلام شده از سوی رژیم صهیونیستی چندان قابل اعتماد نیست و شمار تلفات و زخمی‌های اشغالگران بسیار بیشتر از این است.

کد خبر 6094386

دیگر خبرها

  • پایه‌های «پاتریوت آمریکایی» فرو ریخت
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه/اوکراین ۳۰۰ هزار پهپاد می‌خرد
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین
  • ۷۱۹ حمله موشکی و پهپادی حزب الله به فلسطین اشغالی طی یک ماه
  • اسرائیل سامانه‌های پاتریوت را کنار می‌گذارد
  • شکست سامانه پدافند هوایی آمریکا در مقابله با عملیات «وعده صادق»
  • هزینه گران مقابله با پهپادهای ایران روی دست آمریکا | تصویر و مشخصات سلاح های موشکی و لیزری
  • شلیک ۴۰ موشک از جنوب لبنان به اسرائیل
  • شلیک ۱۵ موشک از لبنان به الجلیل غربی