Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی، احد یوسفی از برگزاری اولین مسابقه نقاشی با محوریت پسماند در ارومیه، خبر داد و اظهار کرد: این مسابقه از سوی سازمان پسماند شهرداری ارومیه با محوریت پسماند و موضوعات تفکیک زباله، پاکبانان و زباله روز جمعه، ۳۱ خرداد ماه سال‌جاری  در پارک ائللرباغی ارومیه برگزار می‌شود.

وی درخصوص هدف از برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع پسماند گفت: این مسابقه جهت آشنایی شهروندان با اهمیت داشتن شهری پاک و لزوم تفکیک زباله اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه خاطر نشان کرد: نقش تصاویر و نقاشی‌ها در انتقال و نهادینه‌ساختن ارزش‌ها غیرقابل انکار است.

یوسفی تصریح کرد: برگزاری این سری از مسابقات در نهادینه‌کردن موضوع مراقبت از محیط‌زیست و آموزش نحوه تفکیک پسماند شهری که آموزش آنها در سنین کودکی می‌تواتد نقش موثری در توجه شهروندان به نظافت شهر و اهمیت چرخه بازیافت داشته باشد.

وی گفت: شعار "اورمیه سنه تمیزلیک یاراشیر" جهت ترغیب شهروندان برای حفظ پاکیزگی و نظافت شهری انتخاب شده است، زیرا برای داشتن شهری پاک نقش شهروندان غیرقابل اغماض است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه تاکید کرد: ما با همراهی مردم بهتر می‌توانیم طرح تفکیک از مبدا را اجرایی کنیم که قطعا با اطلاع‌رسانی و فراگیرشدن مباحث و موضوعات مختلف می‌توان در این زمینه حرکت موثری را به سرانجام رساند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پسماند مسابقه نقاشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۲۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین مرکز شیمی درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد

با حضور معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش اولین مرکز شیمی درمانی فرهنگیان کشور در شهر ارومیه افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، اولین مرکز تخصصی شیمی درمانی فرهنگیان کشور، امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ با حضور معاون متوسطه وزیر آموزش و پرورش و مدیران استانی این مجموعه در ارومیه افتتاح شد.

این مرکز به عنوان بخش فوق تخصصی واحد شیمی درمانی درمانگاه امام سجاد (ع) فرهنگیان ارومیه فعالیت خواهد کرد.

بخش شیمی درمانی این مجموعه به همت خیران سلامت آذربایجان‌غربی آقایان دلیری و نمدیان و خانم پروین و با همکاری و همیاری دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و مجمع خیرین مدرسه‌ساز ایجاد و آماده ارائه خدمات برای فرهنگیان و عموم شهروندان است.

کد خبر 751416

دیگر خبرها

  • برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران / برگزاری پرسپولیس - سپاهان فقط با حضور هواداران زن
  • ارائه خدمات الکترونیک « ۷ در ۲۴ » به شهروندان اصفهان + فیلم
  • اولین مرکز شیمی درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • پروژه‌های عمرانی و زیست محیطی نصف جهان در صف افتتاح
  • آرزوهای دیرینه اصفهانی‌ها در ریل افتتاح پروژه‌های عمرانی و زیست‌محیطی شهر زندگی
  • روزانه بیش از ۲۰۰ تن پسماند در شهرستان مهاباد تولید می‌شود
  • روز جهانی آسم ۱۴۰۳ + تاریخچه، شعار و پوستر World Asthma Day
  • برگزاری ۵ رزمایش برای نوسازی بافت های فرسوده
  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • مشارکت شهروندان در مدیریت شهری موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود