Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام فرج الله براتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره زمان تعویق برگزاری امتحانات دانشجویان مناطق سیل‌‌‌‌‌زده گفت: برخلاف کلیه واحدهای دانشگاه آزاد که امتحانات آن ها در تاریخ 25 خرداد برگزار می‌شود با توجه به شرایطی که در مناطق سیل‌‌‌زده وجود دارد امتحانات دانشجویان در کلیه واحدهای مناطق سیل‌‌زده استان خوزستان از اول تیرماه آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از آغاز سال 98 و بعد از بروز بحران سیل در سطح استان خوزستان در کلیه واحدهای دانشگاه آزاد برای جبران عقب ماندگی تعطیلات ناشی از بحران سیل، کلاس‌های جبرانی برگزار کردیم تا دروس ارائه شده دانشجویان به اتمام برسد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در ادامه درباره نحوه پرداخت شهریه دانشجویان در مناطق سیل‌‌زده خاطرنشان کرد: با توجه به صحبت‌هایی که دکتر طهرانچی داشتند برای دانشجویان مناطق سیل‌‌‌‌زده تسهیلاتی در زمینه پرداخت شهریه در نظر گرفته شده است که دانشجویان را از پرداخت شهریه معاف می‌کند اما هنوز بخشنامه‌ای در این خصوص به دست ما نرسیده است و به محض ابلاغ بخشنامه این امر عملی خواهد شد.

انتهای پیام/

188 / 167 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان فرج الله براتی مناطق سیل‌‌‌‌‌زده اول تیر تاریخ امتحانات

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان مناطق سیل زده اول تیر تاریخ امتحانات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۳۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر

مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) اصفهان و معاون امور بین‌الملل مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان دیدار کردند.

به گزارش جماران، مهدی بنکدار، مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) اصفهان، در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مؤسسه اصفهان در بخش‌های فرهنگی و هنری و همچنین ارتباطات مستمر با دانشگاه‌ها خصوصا دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان  و برگزاری دوره های آموزشی ویژه دانشجویان  و اجرای طرح نشاط در نگارستان امام خمینی(ره)، خواستار تداوم همکاری‌ها و هرچه پربارتر شدن این ارتباط و استفاده از ظرفیت‌های دو طرف در راستای آشنایی هر چه بیشتر اساتید و دانشجویان با اندیشه امام خمینی(ره) شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر استفاده از ظرفیت حضور دانشجویان خارجی مشغول به تحصیل در اصفهان و برگزاری دوره‌های امام‌شناسی و نشست‌های علمی برای آنها تأکید کرد.

محمدرضا عبداللهی، معاون امور بین الملل مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)، نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های علمی، پژوهشی و تولیدات این معاونت، خواستار همکاری هرچه بیشتر در بخش‌های بین المللی، راه اندازی پویش‌های علمی و برگزاری نشست‌های موضوعی شد.

پیام نجفی، رئیس دانشگاه آزاد استان اصفهان، نیز در این دیدار با بیان اینکه انقلاب اسلامی بدون نام امام خمینی(ره) بی معنی ومفهوم است، ضمن اعلام آمادگی برای انجام فعالیت‌های مشترک بیشتر با مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در بخش‌های مختلف و تمجید از برگزاری طرح آموزشی نشاط در نگارستان امام خمینی(ره) ، پیشنهاد تعریف برنامه‌های جامع با توجه به توانایی‌های دو دستگاه را داشت  و خواستار ارائه موضوعات به روز برای پایان‌نامه‌های دانشجویی خصوصا در حوزه بین الملل و حمایت مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) از آنها شد.

دیگر خبرها

  • جذب دانشجویان توسط صاحبان صنایع از طریق سامانه سیب
  • بیانیه دانشجویان ترکیه در حمایت از خیزش دانشجویی در آمریکا
  • «پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • تاریخ دقیق قرعه‌کشی جام حذفی ایران مشخص شد
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • انجام ۱۰ عمل اهدای عضو در خوزستان در ۵ روز