Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@11:42:35 GMT

چرا شیر خوردن ناشتا برای سلامت بدن مضر است؟

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۵۳۷۴۲

چرا شیر خوردن ناشتا برای سلامت بدن مضر است؟

قطعا لبنیات و به ویژه شیر از فواید بسیاری برخوردار هستند. شیر مادر لبنیات است و سایر این مواد از شیر مشتق می‌شوند. شیر شامل مقادیر بالایی از مواد مغذی است که می‌توانند بسیاری از نیاز‌های بدن را رفع کنند. اما به تازگی محققان به نتایج جالبی درباره مصرف شیر به صورت ناشتا دست یافته اند.

به گزارش برنا، محمدمهدی شیرمحمدی، پژوهشگر طب سنتی درباره خوردن شیر در اول صبح و بهه صورت ناشتا گفت: مصرف اغلب لبنیات و مخصوصاً شیر پاستوریزه موجود در بازار برای افراد سرد‌مزاج آن هم در صبحگاه، مضر و خطرناک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: توصیه می‌شود شیر محلی تهیه کنید و حتما قبل از مصرف آنرا بجوشانید؛ شیر را چه محلی و چه پاستوریزه حتی الامکان ناشتا نخورید، چون تولید سردی می‌کند و مخصوصاً اول صبح برای کودکان تهوع آور است. همچنین تهوع بسیاری از کودکان در مدرسه ناشی از شیر است.

با این حال، شیر فواید بسیاری دارد بنابراین پیشنهاد می‌شود شیر را مخصوصاً صبح‌ها و ناشتا، اینگونه مصرف کنید تا سردی آن گرفته شود:
۱- حتماً شیر گرم باشد.
۲- به هر لیوان شیر یک قاشق غذاخوری گلاب اضافه کنید.
۳ - شیر را با یکی از این اقلام مصرف کنید: خرما، شیره انگور، شیره خرما، عسل.

منبع: تابناک

کلیدواژه: شیر ضرر طب سنتی شیر سرد پاستوریزه محمد علی نجفی معامله قرن اجلاس مکه طرح ترافیک ۹۸ عادل الجبیر تاجیکستان آژانس بین المللی انرژی اتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۳۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تعظیم یک گوزن پس از خوردن غذا به سبک ژاپنی‌ها

در پارک‌های ژاپن، گوزن‌ها با سر خم کردن و تعظیم در برابر بازدیدکنندگان، درخواست غذا و توجه می‌کردند. این رفتار آموخته‌شده در طول زمان در آنها شکل گرفته بود، زیرا متوجه شده بودند که این حرکات می‌تواند به آنها پاداش برساند.

 مردم نیز از این تعامل لذت می‌بردند و با غذا دادن و نوازش کردن گوزن‌ها، این رفتار را تقویت می‌کردند. این صحنه‌ها نشان می‌داد که چگونه حیوانات می‌توانند با محیط پیرامونشان سازگار شوند و رفتار‌های جدیدی بیاموزند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرآنلاین

 

tags # حیوانات سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • ۴ ماده غذایی ضروری برای مردان
  • (ویدئو) تعظیم یک گوزن پس از خوردن غذا به سبک ژاپنی‌ها
  • کار‌هایی که به مغز آسیب می‌رساند
  • ۵ ویتامین ضروری و مکمل مفید برای سلامت مردان
  • ببینید | تعظیم یک گوزن پس از خوردن غذا به سبک ژاپنی‌ها
  • آیا خوردن جوش شیرین خطرناک است؟
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • این غذاها را با هم نخورید!
  • این پنیر چربی‌های شکم را آب می‌کند!
  • (ویدئو) غذا خوردن یک شوکا در دل جنگل‌های هیرکانی