Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با اشاره به اینکه هشت طرح بزرگ صنعتی و معدنی تا پایان سال در استان کرمان به بهره‌برداری می‌رسد گفت: با راه‌اندازی این پروژه‌ها برای سه هزار نفر در استان اشتغالزایی ایجاد می‌شود. ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

ناهید کلانتری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به سرمایه‌گذاری گسترده‌ای که در سال‌های گذشته در استان کرمان در حوزه صنعتی و معدنی انجام شده است اظهار داشت: حجم بالایی از سرمایه‌گذاری معدنی در استان در حوزه‌هایی چون مس، آهن، کرومیت و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. انجام شده است.    

وی با اشاره به اینکه پتانسیل‌های خوبی که در استان در حوزه معدنی و صنایع فرآوری آن در استان وجود دارد گفت: برای شکوفایی و استفاده از این فرصت‌ها و همچنین برای جلوگیری از خام‌فروشی، صنایع فرآوری و ایجاد صنایع پایین‌دستی در سال‌های گذشته اقدامات خوبی در استان کرمان در این حوزه انجام شده است.

10 طرح صنعتی و معدنی استان خراسان جنوبی امسال تکمیل می شود10 طرح صنعتی و گردشگری در لرستان اجرا می‌شودمرکزی| 360 طرح صنعتی در کشور در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با بیان اینکه سرمایه‌گذاری قابل توجهی در استان در حوزه صنایع مادر انجام شده است عنوان کرد: هشت طرح بزرگ تا پایان سال در استان کرمان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه با راه‌اندازی این پروژه‌ها برای سه هزار نفر در استان اشتغالزایی ایجاد می‌شود گفت: باید تلاش کنیم تا فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری در استان ایجاد کنیم.

کلانتری با بیان اینکه در حوزه صنایع پایین‌دستی باید به طور ویژه در استان سرمایه‌گذاری داشته باشیم افزود: امروز در استان کرمان نیازمند رشد و توسعه صنایع کوچک و وابسته هستیم.

وی با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم تا در استان در کنار صنایع بزرگ، صنایع پایین‌دستی را که نیاز کشور است توسعه دهیم بیان کرد: صنایع کوچک و متوسط و صنایع پایین‌دستی و همچنین صنایع جانبی که تامین‌کننده قطعات مورد نیاز استان است باید در خود استان ایجاد شود.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم تا در استان کرمان همگام با ایجاد صنایع بزرگ، صنایع مرتبط هم در استان رشد کند تصریح کرد: در غیر این صورت تنها فضایی برای دیگر استان‌ها در کرمان ایجاد شده و نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که استان کرمان یک استان صنعتی شود.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا خودمان در داخل استان نیاز واحدهای صنعتی و معدنی خود را تامین کنیم افزود: این اقدامات ارزش افزوده خوبی برای استان ایجاد کرده و باعث رونق تولید و اشتغالزایی بیشتری در استان می‌شود.

کلانتری با اشاره به لزوم گسترش شرکت‌های دانش بنیان در استان گفت: باید تلاش کنیم تا سرمایه‌گذاری و اشتغال در استان به این سمت پیش برود.

انتهای پیام/ش

R7860/P/S6,67/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۳۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده

فرزاد محمدی  اظهار کرد: توسعه فناوری یکی از زیرپروژه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان است.

وی با بیان اینکه یکی از چالش‌هایی که در کشور و به تبع آن در استان وجود دارد موضوع فناوری است، گفت: در این راستا به منظور رفع موانع تکنولوژی و فنی واحد‌های صنعتی احیا شده که ماموریت و رسالت آن شناسایی نیاز‌های فناورانه است فن‌بازار در استان تشکیل شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: در حال حاضر نیاز‌های فناوری چندین واحد صنعتی در استان شناسایی و مرتفع شدند.

محمدی بیان کرد: در استان چندین واحد صنعتی را دانش‌بنیان کردیم؛ همچنین با حمایت‌های مالی واحد‌های تحقیق و توسعه مورد حمایت قرار گرفته شده‌اند.

وی در ادامه اظهار کرد: در منطقه ویژه اقتصادی ازنا، اولین سرمایه‌گذاری خارجی جذب شد و این موضوعی بود که در سال‌های گذشته شاهد آن نبودیم.

مدیرعامل شرکت‌شهرک‌های صنعتی لرستان با بیان اینکه این سرمایه‌گذار چینی پروژه فروسیلیس منگنز را در ازنا در حال احداث دارد، یادآور شد: خوشبختانه این واحد پیشرفت بسیار خوبی دارد و ظرف دوسه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ظرفیت ۳۰۰۰ شرکت دانش‌بنیان برای رفع نیازهای فناورانه صنایع معدنی کشور
  • رفع نیازهای فناورانه صنایع معدنی با کمک ۳۰۰۰ شرکت دانش‌بنیان
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • ۱۲ طرح عمرانی و صنعتی زندان‌های هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی 
  • بردسکن، جزیره گنج دورافتاده خراسان رضوی
  • رفع نیاز‌های فناورانه صنایع معدنی با کمک ۳۰۰۰ شرکت دانش‌بنیان