Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین دوره رویداد هنری تیرآرت قرار است، از چهارم تا هفتم تیرماه با حضور ۱۸ گالری در سالن چارسو برگزار می‌شود.

مریم مجد - مدیر دومین «تیر آرت» - در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ی جزئیات دومین دوره از این رویداد هنری، اظهار کرد: «تیر آرت» امسال از چهارم تا هفتم تیر ماه با حضور ۱۸ گالری در سالن چهارسو برگزار می‌شود که اسامی کامل گالری‌ها متعاقباً اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره تفاوت‌های این دوره با سال گذشته، اظهار کرد: امسال تعداد گالری‌هایی که در «تیر آرت» حضور دارند از ۱۰ به ۱۸ افزایش داشته‌اند. همچنین سال گذشته از شهرستان‌ها نیز در این رویداد حضور نداشتند، اما امسال گالری‌هایی از اصفهان و شیراز حضور دارند. همچنین همانند سال گذشته قرار است نشست‌هایی را در کنار آرت فر برگزار کنیم.

مجد همچنین درباره علت حضور گالری‌های شهرستان‌ها در رویداد هنری «تیر آرت»، بیان کرد: ما می‌خواستیم تمام کسانی که در عرصه هنرهای معاصر فعالیت می‌کنند را در کنار خودمان داشته باشیم. به طور کلی پروپوزال‌هایی از گالری‌ها به دست ما رسید که توسط هیأت انتخاب مورد تأیید قرار گرفتند.

او هیأت داوران را متشکل از رزیتا شرف‌جهان، بهزاد حاتم، میرنا عیاد، نگار عظیمی و دنیل بلچیه عنوان کرد و درباره شرایط غرفه‌ها نیز توضیح داد: غرفه‌ها در ابعاد ۲۰، ۳۰ و ۴۰ تهیه شده‌اند که به انتخاب خود گالری‌ها در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

اولین دوره «تیرآرت» با حضور ۱۰ گالری، تیر ماه سال گذشته در مجتمع آواسنتر برگزار شد. «تیرآرت» به همت هرمز همتیان راه‌اندازی شده و مدیریت آن را مریم مجد بر عهده دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۴۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر؛ مدیر امور آبفا سنندج ظهر دوشنبه در حاشیه برگزاری دوره آموزشی روش‌های مصرف بهینه آب اظهار کرد: این دوره برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در مدرسه پسرانه عدالت سنندج دهم اردیبهشت ماه با حضور دانش آموزان، مدیر و معاونین مدرسه، مسؤولان و کارشناسان حوزه آموزش همگانی شرکت آبفا استان و امور آب و فاضلاب شهرستان سنندج برگزار شد.

مازیار سهراب نژاد بیان کرد: در این دوره آموزشی راهکارهای مدیریت مصرف آب به دانش آموزان ارائه شد.

وی گفت: فرهنگ سازی برای نهادینه سازی مصرف بهینه از برنامه‌های اولویت دار شرکت آبفا استان در شهرستان سنندج و سایر شهرستان‌ها به شمار می‌رود.

مدیر امور آبفا سنندج خاطرنشان کرد: در همین راستا دوره‌های آموزشی متعددی در مداس شهر سنندج در دستور کار است.

سهراب نژاد اظهار کرد: در این دوره‌ها دانش‌آموزان علاوه بر فراگیری مصرف بهینه آب، می‌آموزند که به عنوان سفیر آب در خانواده نیز مقوله صرفه جویی را نهادینه کنند.

وی گفت: یکی از نکات بارز دوره‌های آموزشی حوزه آب، استقبال دانش‌آموزان است که این ظرفیت می‌تواند در حوزه‌های مدیریت مصرف آب در خانواده‌ها بیش از پیش استفاده شود.

گفتنی است؛ این دوره آموزشی برای بیش از ۶۰ دانش‌آموز در دو کلاس مدرسه ابتدایی عدالت برگزار شد و در آینده نیز در سایر مدارس سطح شهرستان سنندج ادامه خواهد یافت.

کد خبر 6092149

دیگر خبرها

  • همایش اعطای جوایز شصت و دومین دوره جایزه البرز برگزار می شود
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • گزارش تسنیم از اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه
  • رویدادی در جهت تقویت دیپلماسی تجاری و توسعه صادرات رقم خورد
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • دومین جشنواره غذاهای سنتی (آش نغوزه) در چناران برگزار می‌شود
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود