Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-30@08:06:36 GMT

اول مردادماه شروع حذف قبوض کاغذی برق در مازندران

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۵۴۸۶۳

به گزارش خبرنگار ایلنا،رضا غفاری بیان داشت؛ حذف قبوض کاغذی برق یکی از سیاست های ابلاغی وزارت نیرو و شرکت توانیر به منظور جلوگیری از هزینه های هنگفت و هدر رفت وقت و همراهی با محیط زیست می باشد.

وی عنوان کرد؛ در پاسداری از حفظ حقوق شهروندی و حفظ محیط زیست و صرفه جویی برای شرکت  قبض کاغذی برق مشترکین از اول مردادماه حذف و از آن پس صورتحساب برق به صورت الکترونیکی از طریق پیام کوتاه برای مشترکین ارسال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران بابیان اینکه این شرکت دارای  1.390.000  مشترک می باشد، گفت:برای چاپ و توزیع صورتحساب برق هزینه های هنگفتی صورت می پذیرد که با این اقدام صرفه جویی قابل توجه ای صورت گرفته و ازمحل این صرفه جویی صورتحساب های کاغذی در بهسازی شبکه های برق هزینه می گردد.

 غفاری افزود: با حذف کاغذی صورتحساب های برق  گام موثر ومهمی برای حفظ محیط زیست برداشته می شود و سالانه از قطع هزاران درخت جلوگیری می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران  بیان داشت: از مشترکین عزیز تقاضا داریم به منظور صرفه جویی در هزینه ها با حذف صورتحساب های کاغذی و در نظر گرفتن ملاحظات زیست محیطی با ارسال شناسه قبض برق خود به شماره 10009121 در الکترونیکی شدن قبوض برق مشارکت داشته باشند.

وی گفت: در این شرکت همواره به سیستمی شدن و الکترونیکی شدن فعالیت ها تلاش مضاعفی صورت می گیرد و در حال حاضر پرداخت های الکترونیکی غیر حضوری از طریق؛ همراه بانک ، اینترنت بانک، دستگاه های خود پرداز ATM ، دستگاه های کارت خوان( POS) تلفن بانک انجام می پذیرد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اینترنت برق حقوق زیست محیطی حفظ محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۴۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی کردستان در حال انجام است

فرزاد پیشکاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه خانوارهای دهک یک تا هفت یارانه بگیر می‌توانند به ازای خرید از این بستر ۲۲۰ هزار تومان یارانه مضاعف به صورت اعتبار دریافت کنند، اظهار کرد: دراین طرح یازده قلم کالای اساسی شامل گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن، ماکارونی، شیر، پنیر، ماست، قند و شکر، تخم‌مرغ و حبوبات عرضه می‌شود.

وی یادآور شد: در طرح جدید شرط ۲۰۰ هزار تومان خرید از یارانه حذف شده و اعتبار تشویقی (۲۲۰ هزار تومانی) علاوه بر یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزارتومانی فعلی بوده و خانوار یارانه‌بگیر به‌صورت مجزا یارانه نقدی خود را ماهانه دریافت خواهند کرد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کردستان افزود: متقاضیان استفاده از کالابرگ الکترونیکی می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد و فروشگاه‌های زنجیره‌ای نسبت به خرید اقلام اساسی اقدام کنند.

به گفته پیشکاری در حال حاضر ۴۷۵ هزارخانوارکردستانی یارانه خود را به خرید کالا از طریق کالابرگ الکترونیکی اختصاص دادند.

گفتنی است؛ مرحله سوم طرح کالابرگ الکترونیکی تا ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد.

کد خبر 6092634

دیگر خبرها

  • محرومیت از خدمات دولتی در صورت عدم دریافت شناسه یکتا
  • طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی کردستان در حال انجام است
  • صدور الکترونیکی مجوز‌ها پیش‌نیاز توسعه اقتصادی و تسهیل مشارکت مردم در کسب‌وکار‌های خرد
  • تبدیل ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه الکترونیکی در اردبیل
  • دستگیری صیاد غیر مجاز ماهی توسط یگان حفاظت محیط‌ زیست مسجدسلیمان
  • مسائل ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک باید تا مردادماه نهایی شوند
  • دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران
  • آخرین آمار از وضعیت تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا | این ۶ استان کمترین میزان تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی را داشته‌اند
  • استان گلستان در حذف پروانه کسب‌های کاغذی ۴ پله صعود کرد
  • مهلت تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی تا 25 اردیبهشت ماه تمدید شد