Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@23:03:22 GMT

نمایش سرنوشت کودکان بهزیستی در تلویزیون

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۵۵۸۹۵

مستند «این کوچه بن‌بست نیست» به کارگردانی رضا عاطفی در بیست و پنجمین قسمت از فصل سوم برنامه «به اضافه مستند» به روی آنتن شبکه مستند خواهد رفت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند»، با پخش و بررسی مستند «این کوچه بن‌بست نیست» به کارگردانی رضا عاطفی از شبکه مستند پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این قسمت و پس از پخش مستند، داریوش بیات نژاد، مدیر کل بهزیستی استان تهران مهمان برنامه خواهد بود و به بررسی ابعاد مختلف فعالیت سازمان بهزیستی، خدمات این مرکز به گروه‌های مختلف و آسیب‌شناسی آن می‌پردازند. علاوه بر این، محمد تقی فهیم و سعید قطبی‌زاده به نقد و بررسی فرمی این مستند خواهند پرداخت.

مستند «این کوچه بن‌بست نیست»، با نگاهی به زندگی چند سوژه حقیقی و مستند، روند زندگی و سرنوشت کودکان بهزیستی را به تصویر می‌کشد. این مستند، با نمایش زندگی چند فرد موفق و شکست خورده که روزگاری در بهزیستی زندگی می‌کردند، نشان می‌دهد که سرنوشت آنان تا چه اندازه تحت تاثیر افراد جامعه و فضای آن است. بدین معنی که جامعه آنان پس از بهزیستی، تاثیر بسیار زیادی بر موفقیت‌ها و شکست‌هایشان دارد.

این مستند ۵۲ دقیقه‌ای که به کارگردانی رضا عاطفی و در شبکه مستند سیما تولید شده است، در این قسمت از برنامه «به اضافه مستند» رونمایی خواهد شد. این قسمت از برنامه روز سه‌شنبه ۱۴ خرداد ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن روزهای چهارشنبه ۱۵ خرداد ساعت ۹ و جمعه ۱۷ خرداد ماه ساعت ۱۳:۳۰ است.

«به اضافه مستند»، مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که به پخش مستندهای دیده نشده در تلویزیون و بحث کارشناسی پیرامون موضوع مستند می‌پردازد. این برنامه با اجرای سیدمحمدعلی صدری‌نیا و کارگردانی محمدرضا رضاییان با دکوری جدید و آیتم‌هایی متنوع سه‌شنبه‌های هرهفته ساعت ۲۰:۳۰ به روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: به اضافه مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۵۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و نساجی مازندران از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین

پخش زنده بازی پرسپولیس و نساجی مازندران در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۸:۱۵ امروز آغاز و از شبکه سه و سایت آنتن پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های پرسپولیس و نساجی مازندران امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز پرسپولیس و نساجی مازندران

لیگ برتر ایران (نساجی مازندران - پرسپولیس) ساعت ۱۸:۱۵؛ پخش زنده از سایت آنتن، شبکه سه

کد خبر 750999

دیگر خبرها

  • «قلیچ» به مستندات یکشنبه خانه هنرمندان ایران رسید
  • ادامه «بدقولی کنداکتوری تلویزیون» با رخنه شبکه یک
  • ساعت پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و نساجی مازندران از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • هفته‌ای پر از مستند‌های جذاب در شبکه افق
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت
  • تبلیغات گل درشت در تلویزیون، سینما و شبکه نمایش خانگی به مرز فاجعه رسیده است/ تلویزیون شفاف‌سازی کند
  • «هفت» دوباره روی آنتن
  • خبر‌های رسانه - ۱۵ اردیبهشت
  • سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل علی مشهدی تا نمایش توان علمی کشور