Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ عزیزپور در جریان بازدید از  روند بازسازی و تعمیر اماکن ورزشی سیل زده مجموعه ورزشی شهید سرمالیان  پلدختر ،اظهار کرد:  با وجود حجم بالای سیلاب و آوردهای سیلابی و گل و لای و همچنین خسارات به جای مانده اما عزم نیروهای دستگاه  ورزش برای برداشت گل و لای و بازسازی در سریع ترین زمان ممکن قابل تحسین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه  سیل برای اماکن ورزشی پلدختر یک فرصت بود،افزود:   با توجه به این فرصت  به بهترین شکل اماکن ورزشی نظیر زمین چمن در حال بازسازی استاندارد است.

عزیزپور احیای مجموعه ورزشی این شهر سیل زده را مطالبه جدی جوانان پلدختری عنوان کرد وگفت: جامعه ورزش استان  جوانان ورزش دوست پلدختری را فراموش نکرده است وبا توجه به استعداد ها وظرفیت های جوانان این شهرستان با تمام توان از این مطالبه جوانان  حمایت می کنیم .

 معاون امور جوانان ورزش وجوانان لرستان خاطر نشان کرد: اقدامات بسیار خوب وموثری نیز در  ایام سیل توسط  حوزه جوانان با مشارکت جوانان پلدختری در کمک به سیل زدگان صورت گرفت که جای تقدیر دارد .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندارد جامعه زمین سیل برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۶۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های ششم اردیبهشت ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود
  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • ورزشی‌های ششم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • آغاز به کار نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز در گلستان