Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات اینلاین هاکی جام رمضان با معرفی تیم‎های برتر در دو بخش آقایان و بانوان به پایان رسید. ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بیست و یکمین دوره مسابقات اسکیت هاکی جام رمضان یادواره «کیارش صدقی» که با حضور 6 تیم در بخش آقایان و 6 تیم در بخش بانوان برگزار شده بود، با معرفی تیم‎‌های برتر به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این رقابت‎ها که به میزبانی آکادمی اسکیت باشگاه انقلاب برگزار شده بود، در بخش آقایان تیم «اکلی» به عنوان قهرمانی دست یافت و تیم‎های «بارسلونا» و «ام دات ار» به ترتیب دوم و سوم شدند.

همچنین در بخش بانوان «ام دات ار» در جایگاه نخست قرار گرفت و تیم‌های «بوم باکس انقلاب» و «راما» مقام‎های دوم و سوم را از آن خود کردند.

محمدرضا شیخ جعفری در بخش آقایان و عسل حیدری در بخش بانوان به عنوان بهترین گلزنان و فنی‎ترین بازیکنان این دوره معرفی شدند.

محمد رستمی و محمدرضا شیخ جعفری در بخش آقایان و نگار ارجمند و دیانا فرزام‎نیا در بخش بانوان به صورت مشترک عنوان بهترین پاسورهای گل این دوره را از آن خود کردند.

برگزاری اردوی تیم ملی هاکی روی یخ در تهران/ اینلاین‌بازها هم وارد اردو می‎شوند

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اسکیت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسکیت اسکیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۲۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در این دوره از رقابت ها ۱۸ بازیکن در تالار بدمینتون به رقابت پرداختند.
در پایان این دوره از مسابقات مهزیار امامی مقام اول، محمدطاها دامغانیان مقام دوم، امیرحسین مدرس و عرشیا موذن مشترک سوم شدند.

دیگر خبرها

  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • پایان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو