Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-27@00:33:41 GMT

بیمه پارسیان ۳/۲۸۳ ریال سود به ازای هرسهم تقسیم کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۵۷۱۲۳

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بیمة پارسیان صبح روز یکشنبه ۱۲ خرداد ماه با حضور بیش از ۸۰ درصد سهامداران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت بیمة پارسیان؛ این شرکت بیمه بورسی امسال مجمع عمومی عادی سالانه و مجمع فوق العاده خود را همزمان در یک روز برگزار و مفاد دستورجلسه ذکرشده در آگهی دعوت به دو مجمع را که در جراید به چاپ رسیده بود به تصویب سهامداران رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم پس از قرائت آیاتی چند از کلام ا... مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران ابتدا کلیپی از افتتاح مدارس بیمه پارسیان در مناطق زلزله زده کرمانشاه پخش شد پس از آن نسبت به انتخاب رئیس مجمع، نظّار و منشی جلسه اقدام و پس از استقرار هیأت رئیسه مجمع و نمایندگان بیمة مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار و حسابرس در قسمت هیأت رئیسه، گزارش فعالیت‌های شرکت در سال ۹۷ توسط مدیرعامل ارائه گردید.
از نکات قابل توجه رشد سودآوری و اندوخته¬های درخور توجه سال ۹۷ بیمه پارسیان بود که توسط آقای اویارحسین نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت به تفصیل شرح داده شد.
کسب پرتفوی بیش از ۲۰ هزار و پانصد میلیارد ریال در سال ۹۷ توسط بیمه پارسیان وسبد پرتفوی مناسب و همچنین وصول مطالبات از نکات دیگر حائز اهمیت این گزارش بود.
رشد مناسب و ترکیب بهینة پرتفوی، ایفای تعهدات قانونی و آئین نامه‌ای، همچنین شفافیت صورت‌های مالی از نکات مثبت عملکرد شرکت بیمه پارسیان در سال مالی مورد اشاره بود.
در ادامه، گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت قرائت و پس از ارائه پاسخ¬های لازم در مورد بند‌های گزارش حسابرس و بازرس و سؤالات مطروحه، صورت‌های مالی عملکرد منتهی به ۲۹/۱۲/۹۷ به تصویب رسید و در زمینة میزان تقسیم سود عملکرد سال مالی مذکور نیز بحث و بررسی لازم بعمل آمد و تقسیم مبلغ ۳/۲۸۳ ریال سود به ازاء هر سهم به تصویب حاضرین در مجمع رسید.
شرکت بیات رایان بعنوان حسابرس و بازرس قانونی اصلی برای سال مالی ۹۸ تعیین و روزنامه¬های اطلاعات و دنیای اقتصاد نیز بعنوان روزنامه¬های کثیرالانتشار جهت درج آگهی¬های شرکت انتخاب شدند.
همچنین در مجمع فوق العاده این شرکت اساسنامه جدید که طبق اساسنامه تیپ بیمه مرکزی و سازمان بورس و اوراق بهادار میباشد توسط بیمه مرکزی ج. ا. ا. به شرکت‌های بیمه ابلاغ شده است به تصویب سهامداران رسید.


روابط عمومی بیمه پارسیان

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۷۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد

مسلم فلاح زاده مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد گفت: تأمین برق پایدار برای واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی از برنامه‌هایی است که در چند سال اخیر در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرار گرفته است.
 
وی افزود: از همین جهت از سال ۱۴۰۰، تفاهم نامه‌های مختلفی برای ایجاد ۶ پست برق بین شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت برق منطقه‌ای یزد منعقد شده است. 
 
فلاح زاده ادامه داد: برای ایجاد این پست‌های برق بیش از ۷ هزار و ۲۳۰میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.
 
وی گفت: خوشبختانه با مشارکت هر دو طرف قرارداد تاکنون بیش از ۳هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز، برای انعقاد قرارداد مشاور و خرید تجهیزات طرح‌ها تامین شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • انتطار مردم پارسیان برای دریافت زمین‌های طرح جوانی جمعیت
  • آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • پیشنهاد رژیم صهیونیستی برای انصراف از حمله به رفح در ازای توافق با حماس
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • مروری بر بودجه در سال ۱۴۰۳؛ دست دولت در جیب مردم برای جبران کسری!
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • تعیین پاداش ۱۰ میلیون دلاری در ازای اطلاعات مرتبط با سه ایرانی !
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی