Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: امسال در مراسم سی و امین سالگرد ارتحال امام (ره) بیش از یک‌صد هزار نفر از ۱۴ شهرستان استان تهران شرکت می‌کنند.

‌به گزارش ایسنا، سرهنگ علیرضا حیدرنیا در نشست خبری سی و امین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران اظهار کرد: خردادماه یادآور عروج ملکوتی رحلت معمار کبیر انقلاب و پیر و مراد و فرزانه نظام جمهوری اسلامی است که با گذشت ۳۰ سال از هجران جان‌سوز و عروج ملکوتی امام راحل (ره) هنوز جای خالی ایشان در بین امت احساس می‌شود، هرچند خلف صالح و شایسته امام (ره) رهبر معظم انقلاب پرکرده و کشتی انقلاب را در برابر هجوم فتنه‌ها و توطئه‌ها هدایت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه این مراسم امسال روز سه‌شنبه ۱۴ خرداد در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار می‌شود، گفت: امسال برای سومین بار این مراسم با ماه مبارک رمضان تقارن دارد که ملاحظات و محدودیات خاصی را به وجود آورده است که به دلیل روزه‌داری برخی امکان و توفیق حضور ندارند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با بیان اینکه هرسال مشتاقان زیادی برای تجدید میثاق با امام راحل (ره) در این مراسم حضور می‌یابند، افزود: با توجه به ایام ماه مبارک رمضان زائران بیشتر از استان‌های نزدیک تهران مثل استان سمنان، قم، اصفهان، قزوین و البرز حضور چشمگیری خواهند داشت.

وی تصریح کرد: امسال در مراسم سی و امین سالگرد ارتحال امام (ره) بیش از یک‌صد هزار نفر از ۱۴ شهرستان استان تهران شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به تشکیل ستادهای قرارگاهی از مدت‌ها قبل و برنامه‌ریزی لازم خاطر نشان کرد: کمیته‌های مختلف برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم تلاش‌های لازم را انجام می‌دهند.

وی با اعلام اینکه حجم زیادی از استان تهران در این مراسم حاضر خواهند بود، اضافه کرد: با برنامه‌ریزی مدون کاروان‌ها از مبدأ شهرستان‌ها تا مقصد، اقدامات فرهنگی انجام می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با اشاره به برنامه‌های فرهنگی افزود: در طول مسیر برنامه‌های تبلیغی و بصیرتی با نمایش فیلم، توزیع بروشور باهدف آشنایی با سبک و سیره زندگی امام (ره) انجام می‌شود.

حیدرنیا از اجرای برنامه ختم قرآن نذر امام روح‌الله (ره) خبر داد و تصریح کرد: جشنواره فرهنگی هنری رسول آفتاب در قالب شعر، مقاله، داستان کوتاه و تولید محتوا برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه از وصیت‌نامه سیاسی امام (ره) و بیانیه رهبری در گام دوم انقلاب در این ایام، اظهار کرد: با توجه به حضور جوانان در این برنامه که برخی از آن‌ها شاید برای اولین بار این مراسم را تجربه می‌کنند و مخاطب اصلی ما هستند، مسابقه فیلم با تلفن همراه از حواشی و شور و هیجان این برنامه برگزار می‌شود و در پایان به برگزیدگان مسابقات جوایزی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تجدید میثاق با امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۷۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)

به گزارش خبرنگار مهر، محمد چگنی نژاد امروز دوشنبه در نشست بزرگداشت دهه کرامت استان لرستان، اظهار داشت: در طول دهه کرامت برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در کانون‌های مساجد برگزار می‌شود.

وی افزود: مشارکت و پشتیبانی دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی استان لرستان برای تقویت برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت در استان لرستان ضروری است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان با تأکید بر ضرورت حفظ رکن مردم‌محوری برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت، افزود: برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت با محوریت ترویج فرهنگ رضوی، جریان‌سازی اجتماعی و ارتقا فرهنگ دینی برگزار می‌شود.

چگنی نژاد، بیان کرد: برگزاری ده‌ها برنامه جشن و شادی به مناسبت گرامیداشت سالروز میلاد حضرت معصومه (س)، میلاد امام رضا (ع) و حضرت شاه‌چراغ (ع)، مراسم جشن روز دختر با حضور خادمان حرم رضوی به همراه برنامه‌های متنوع و مختلف فرهنگی، هنری، قرآنی و آموزشی در سطح مساجد دارای کانون فرهنگی هنری تنها بخشی از برنامه‌های دهه کرامت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.

وی ادامه داد: همچنین هم‌زمان با شب میلاد باسعادت امام رضا (ع) دو برنامه شاخص در شهر خرم‌آباد و در هر کدام از شهرستان‌های استان لرستان یک برنامه با محوریت مساجد برگزار می‌شود.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان با اشاره به فعالیت ۴۹۸ کانون فرهنگی هنری عمومی و ۳۸ کانون فرهنگی هنری تخصصی خواهران در استان لرستان، اظهار کرد: ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت در سراسر کانون‌های مساجد استان لرستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6090853

دیگر خبرها

  • توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های امام راحل است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر شعر ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • تجدید میثاق جامعه کارگری و کارفرمایی گناوه با آرمان های شهدا
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • تجدید میثاق اعضای دوره ششم شورای شهر اصفهان با آرمان‌های شهدا