Web Analytics Made Easy - Statcounter

تسنیم نوشت: معاون هماهنگ کننده ارتش در واکنش به برخی‌ها که در داخل کشور سخن از مذاکره مجدد با آمریکا به میان می‌آورند، تصریح کرد: مگر می‌شود قدرت دفاعی کشور را در معرض مذاکره با دیگران گذاشت؟

دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش درباره  سخنان اخیر رهبر انقلاب که ایشان از توان دفاعی و موشکی کشور به عنوان ناموس و اساس انقلاب اسلامی یاد کردند، گفت:‌ سخنان رهبر انقلاب درباره توان موشکی کاملا شفاف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در واکنش به برخی‌ درخواست‌های دشمنان برای مذاکره با ایران بر سر موشک، تصریح کرد: مگر می‌شود قدرت دفاعی کشور را در معرض مذاکره با دیگران گذاشت؟ در جواب به این افراد صراحتاً اعلام می‌کنیم که توان دفاعی و موشکی ایران قطعا غیر قابل مذاکره است. 

معاون هماهنگ کننده ارتش در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه اروپایی‌ها علی‌رغم اینکه در ظاهر به دنبال حفظ برجام هستند ولی در عمل مدام سخن از تکمیل کردن برجام با مذاکرات جدید با ایران به میان می‌آورند، گفت:  اروپایی‌ها ممکن است خیلی امیال و آرزو  در سر داشته باشند ولی ما اجازه تعبیر آرزوی مذاکره موشکی با ایران را به آنها نمی‌دهیم. 

دریادار سیاری درباره مذاکره مجدد با آمریکا نیز تاکید کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب مذاکره با آمریکا سم مهلک است.

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۸۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش اتمی روسیه با «تسلیحات غیر راهبردی»

رسانه‌های روسیه خبر دادند که ارتش این کشور برای تقویت آمادگی خود، رزمایش اتمی با استفاده از تسلیحات اتمی غیر راهبردی برگزار می‌کند.

به گزارش مشرق، در شرایطی که اصرار آمریکا و متحدانش به تجهیز تسلیحاتی اوکراین ادامه دارد، تدارک روسیه برای رزمایش اتمی خبرساز شده است.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که ستاد کل ارتش آمادگی خود را برای رزمایش موشکی منطقه جنوبی با مشارکت نیروی هوایی و دریایی آغاز کرده است.

طبق اعلام این وزارتخانه، فرمانده کل قوا به وزارت دفاع روسیه دستور برگزاری رزمایش‌ها برای تمرین استفاده از «تسلیحات اتمی غیرراهبردی» را داده و این رزمایش با هدف حفظ آمادگی پرسنل و تجهیزات برای تضمین تمامیت ارضی و حاکمیت روسیه انجام می‌شود.

مسکو اعلام کرد که اقدام وزارت دفاع روسیه پاسخی به اقدامات تحریک آمیز کشورهای غربی علیه روسیه انجام می‌شود.

سفیر سیار روسیه گرگوری ماشکوف اعلام کرد که این کشور زرادخانه موشکی خود را برای ایجاد بازدارندگی در برابر غرب افزایش خواهد داد.

این دیپلمات روس به خبرگزاری ریانووستی گفت که «ما اکنون در مرحله تقابل آشکار هستیم و من امیدوارم که منجر به درگیری مسلحانه مستقیم نشود».

وی افزود که روسیه باید «اقدامات بیشتری برای تقویت توانمندی دفاعی خود شامل بیشتر کردن زرادخانه موشکی خود انجام دهد تا دشمن را هرگونه اقدام احتمالی برای سنجیدن توان روسیه مایوس کند».

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • تشکر مجدد رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
  • رهبر انقلاب: با مباشر قتل و پشتیبان قتل نمی‌شود با روی خوش و ملایمت رفتار کرد
  • رزمایش اتمی روسیه با «تسلیحات غیر راهبردی»
  • رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت این رفتارهای وحشیانه را داشت؟
  • مذاکره وزارت ارتباطات برای ارتقای کیفیت مودم‌های داخلی + فیلم
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • مذاکره وزارت ارتباطات برای ارتقا کیفیت مودم‌های داخلی + فیلم
  • اشغالگران با پایان جنگ در چارچوب هر توافقی با حماس مخالف هستند
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • نماهنگ جدید شریک جرم منتشر شد