Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@04:22:08 GMT

رضائیان: نفت وقت گرانبهایی را از دست می دهد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۵۹۰۴۸

رضائیان: نفت وقت گرانبهایی را از دست می دهد

جدایی پائولو سرجیو و برخی بازیکنان از صنعت نفت و همچنین نامشخص بودن وضعیت هیات مدیره این باشگاه باعث شده تا این تیم هنوز برای فصل آینده برنامه ریزی نکند و این به معنای از دست رفتن زمان است.

به گزارش"ورزش سه" تیم صنعت نفت آبادان لیگ هجدهم را با 37 امتیاز و در رتبه نهم جدول به پایان رساند. این تیم در هفته های پایانی نتایج خوبی گرفت اما در پایان فصل او با پیشنهاد تیم التعاون به لیگ عربستان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود رضائیان معاون ورزشی باشگاه صنعت نفت آبادان درباره شرایط این تیم و جلسه مدیریتی این باشگاه گفت:« من بی خبر هستم تنها می دانم جلسه برگزار شده و فردا که آقای عیسی زاده بیایند احتمالا بهتر خواهیم فهمید چه اتفاقی افتاده یا قرار است رخ بدهد. البته معمولا جلسات اینگونه است که عملکردی ارائه شده و بعد باید منتظر تصمیم گیری باشید.»


او درباره شرایط بازیکنان این تیم و قراردادهایشان هم گفت:« بازیکنان صنعت نفت را می تواند به دو گروه بازیکنان بومی و جوان و یکسری بازیکن خارجی و یا از دیگر شهرهای ایران تقسیم کرد. از مجموعه بازیکنان جوان بومی مان فکر می کنم صددرصدشان بمانند ، در مورد یکی دو بازیکن با تجربه و بومی تیم هم تا حدودی می توان اطمینان داشت که بمانند اما بازیکنان خارجی یا بازیکنان غیرآبادانی ، معمولا قراردادهایشان به پایان رسیده و اکثر آن ها بازیکنان آزاد خواهند بود.»


رضائیان با اشاره به جدایی برخی از بازیکنان این تیم مثل شهاب گردان گفت:« من شنیده بودم که گردان در حال مذاکره با فولاد است و حالا که می شنوم با فولاد قرار داد بسته است ، برایش آرزوی موفقیت می کنم. او سال گذشته خیلی به تیم ما کمک کرد. متاسفانه این ضرری است که تیم هایی مثل ما می دهند چون وضعیت باشگاه مشخص نیست. الان گردان جدا شده و برخی بازیکنان دیگر از نیز از تیم ما فاصله شان بیشتر شده است.»


او اضافه کرد:« بعضی نکات در موفقیت یک تیم خیلی مهم هستند. جذب سرمربی و بازیکن از مهمترین مسایل هستند و باالطبع اول باید مربی بیاید و بعد بازیکن بگیریم. اما حتما دیده اید که در فوتبال ایران خیلی وقت ها برعکس این رخ می دهد در حالی که هرسرمربی می تواند نگاه و چارچوب های خودش را داشته باشد و براساس سیستم خودش بازیکن بگیرد.»


او گفت:« سال گذشته ما طبق برنامه از اول خرداد برنامه هایمان را کلید زده بودیم اما الان دوازده روز از خرداد می گذرد و ما هنوز روی نقطه صفر هستیم. هر اتفاقی هم که در روزهای آینده بیفتد دو هفته خوب را از دست داده ایم. پارسال نیم فصل اول به دلیل عدم شناختی که سرمربی از تیم داشت از دست رفت، امیدوارم امسال این اتفاق رخ ندهد.»

مسعود رضائیان (مدیرعامل) صنعت نفت آبادان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۹۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن

هشتمین اردوی اماده سازی تیم ملی دانشجویان ایران جهت شرکت در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی (به میزبانی ایران) و قهرمانی دانشگاه های آسیا (به میزبانی چین) از روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه لغایت جمعه ۷ اردیبهشت به میزبانی دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می شود.

طرفداری | بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی دانشجویان ایران در قالب دو گروه در تمرینات حضور خواهند یافت. 

بازیکنان دعوت شده گروه نخست ساعت ۰۹:۰۰ صبح روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت می بایست در استادیوم ۲۰ هزار نفری دانشگاه علم و صنعت حضور یافته و خود را به کادر فنی تیم ملی دانشجویان معرفی نمایند.

بازیکنان دعوت شده گروه دو‌ نیز می بایست ساعت ۱۵:۰۰ روز پنجشنبه ۶ ام اردیبهشت ماه در محل اردو حضور یافته و خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند.

لازم به ذکر است سرمربی تیم ملی فوتبال دانشجویان امیدرضا روانخواه بوده و آقایان اکبر بختیاری،  احسان وجدی، امید بیضاوی، کرامت صفرپور و علی گرزی اعضای کادر فنی تیم ملی دانشجویان را تشکیل می دهند. 

بازیکنان گروه نخست

۱. عرفان اسفندیاری
۲. امیر حسین آسیابان پور
۳. مهرشاد اسدی
۴. پارسا بقالیان زاده
۵. علی تهامی
۶. فیاض میردورقی 
۷. محمد مهدی زارع
۸. علی بهرامی
۹. مهدی صمدایی
۱۰. علی خدایی
۱۱. علی رحیمی
۱۲. علی اکبر رنجبر
۱۳. مصطفی جوادیان
۱۴. عرفان گلشنی
۱۵. میثم رضائی کیا
۱۶. سید پویا مختاری
۱۷. همایون افتخاری
۱۸. علی اصغر هوشمند
۱۹. محمد حسین صادقی
۲۰. علیرضا خدابخشی
۲۱. مهدی یوسفی
۲۲. نوید کومار
۲۳. محمد حسین محمدیان
۲۴. عرفان جمشیدی
۲۵. آریا پارسا راد
۲۶. حسام صفی زاده
۲۷. ساسان حسینی
۲۸. محمد طاهر امینی
۲۹. رضا مستعلی پور 
۳۰. میلاد تقیان

بازیکنان گروه دوم

۱. محمد متین محتشم راد
۲. محمد مهدی حمیدی
۳. محمد جواد کیا
۴. ماهان  نجفی
۵. ارسلان آزادی
۶. عماد کلهر
۷. دانیال آذر پیرا
۸. امیر محمد گلزاری 
۹. آرمان میردورقی
۱۰. علیرضا تقدیری
۱۱. رضا نعامی
۱۲. علی بشیری
۱۳. محمد حسین تیموری
۱۴. عرفان نوابی فر
۱۵. حسین پیغمبر زاده
۱۶. حسین رنجبر
۱۷. مهدی دین محمدی
۱۸. ارشیا عباسی
۱۹. امیرعباس بیات
۲۰. اشکان آقازاده نودهی
۲۱. محمود صالحی
۲۲. محمد حمیدی مقدم
۲۳. امیر محمد قاسمی

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • میراثی که از تیم شمسایی در جام ملت‌ها باقی می‌ماند
  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور
  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!
  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند
  • شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!
  • ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی در ترکیب تیم ملی والیبال قرار گرفتند
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود