Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره وری نیروی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از آغاز ثبت نام سیزدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر کشور تا ۳۱ تیرماه خبر داد.  

به گزارش خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رحیم سرهنگی اظهار کرد: به استناد نتایج حاصل از تحقیقات سازمان جهانی توسعه کارآفرینی (GDEI)، همبستگی بالایی بین کارآفرینی با اهداف کلی رفاه انسانی، نظیر افزایش رشد اقتصادی، کاهش نابرابری درآمدی، بهبود کیفیت محیط زیست و ثبات در جامعه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع پویایی اقتصاد، حاصل فعالیت‌های کارآفرینی مبتنی بر تشخیص فرصت‌ها است، رویکرد جشنواره سیزدهم نیز بر مبنای شناسایی و معرفی بنگاه های کارآفرین پُر رشدی است که با تکیه بر نوآوری و پذیرش مخاطرهِ فعالیت های نوآورانه خود، قادر به نفوذ آگاهانه در بازارها، ایجاد رقابت در میان بنگاه‌ها و بهبود عملکرد کلی اقتصاد هستند، از این رو شایسته است این الگوهای موفق به عنوان نیروی صلح و برابری و رفاه فراگیر انسانی به جامعه معرفی و مورد تقدیر قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: کارآفرینان برتر علاوه بر معرفی به جامعه و تقدیر از آنها، می توانند در «کانون کارآفرینی استان» نیز عضو شده و به عنوان اتاق فکر کارآفرینی استان ایفای نقش کرده و علاوه بر ارائه پیشنهادات و طرح ها در راستای ایجاد اشتغال و توسعه کارآفرینی در استان، به بهبود فضای کسب و کار کمک کنند.

سرهنگی تصریح کرد: همچنین عضویت آنها در «باشگاه کارآفرینان برتر کشور» از دیگر دستاوردهای انتخاب در این جشنواره است.

وی ادامه داد: تمامی کارآفرینان از ۸ خرداد ماه لغایت ۳۱ تیرماه سال جاری می توانند با مراجعه به وبگاه با نشانیwww.karafarinanebartar.ir و تکمیل فرایند ثبت نام در این رقابت شرکت کنند.

مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره وری نیروی کار تاکید کرد: کارآفرینان همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و یا معاونت اشتغال و کارآفرینی به نشانی تهران، خیابان آزادی، بین خوش و بهبودی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، طبقه هفتم، دفتر توسعه کارآفرینی کدپستی ۱۴۵۷۹۹۴۸۶۱، شماره تلفن ۶۴۴۹۲۷۵۱ و ۶۴۴۹۲۶۶۵، دورنگار ۶۶۵۸۰۱۲۷ و رایانامه به نشانی karafarini@mcls.gov.ir مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کارآفرینی جشنواره وزارت کار توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۹۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد مهدی طهرانچی در حاشیه اجلاسیه افق تحول دانشگاه ۲ در چالوس در مورد افزایش حقوق هیئت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور با بیان اینکه دولت امسال افزایش حقوق ۲۰ درصدی برای اعضای هیات علمی در نظر گرفته است، گفت: جلسه شورای معاونین دانشگاه برگزار شد و در حال آماده سازی لایحه‌ای برای هیئت امنا هستیم که ۳۰ تا ۳۵ درصد افزایش حقوق دانشگاه آزاد رقم بخورد.

محمد مهدی طهرانچی افزود: آینده آموزش عالی در گرو توجه به حرکت‌هایی است که امروز در قالب انتخاب رشته رخ می‌دهد و آینده کشور را رقم می‌زند.

او ادامه داد: ۱۲۰ هزار نفر هفته گذشته در رشته ریاضی، شش برابر این تعداد در رشته تجربی و سه برابر در دیگر رشته‌ها شرکت کردند که حکایت از ناهنجاری در انتخاب رشته در بین دانش آموزان دارد و اگر این موضوع عالمانه هدایت نشود می‌تواند آینده کشور را به خطر بیندازد.

رئیس دانشگاه آزاد کشور گفت: دانش آموزان بر اساس دریافت خودشان انتخاب رشته می‌کنند، اما دانشگاهیان باید علل این انتخاب و توزیع نامتوازن را بررسی کنند که امروز در این اجلاسیه در حوزه علوم اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت و مسائل جدی هم مطرح شد

طهرانچی با بیان اینکه کشور در یک جنگ ترکیبی قرار گرفته است و هنر و رسانه در این جنگ، نقش جدی را بازی می‌کنند، افزود: جامعه شناسی و مخاطب شناسی در هنر و رسانه جایگاه بسیار مهمی دارد که این موضوع از سوی بیش از ۷۰ جامعه شناس از دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور در این اجلاسیه پرداخته شد.

در این اجلاسیه مدیران و هیأت‌های علوم اجتماعی دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور به مباحثی پیرامون رفتار اجتماعی دانشجویان و دانش آموزان و داوطلبان آموزشی پرداختند.

منبع: صداوسیما

کد خبر: 1228925 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • کاهش ۹ درصدی حوادث ناشی از کار در کشور
  • وزارت کار بخشی از سهم اشتغال کشور را به فارغ‌التحصیلان اختصاص داده است
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • هشدار رئیس دانشگاه آزاد به ناهنجاری در انتخاب رشته دانشگاهی
  • پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد
  • پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • آخرین جزییات از دوره جدید کالابرگ
  • افزایش حقوق کارکنان دانشگاه آزاد