Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@03:21:18 GMT

فیلم مستند بستنی تلخ تولید می شود

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۵۹۸۲۴

فیلم مستند بستنی تلخ تولید می شود

محمد کشاورز در گفتگو با خبرنگار برنا ازفارس اظهارداشت:  این فیلم که در نقاط مختلف شهر شیراز فیلم برداری شده استبیانگر مرام ، معرفت و مهمان نوازی شهر شیراز و مردمان همیشه مهربانش است. وی ادامه داد: دراین فیلم مکان های از شهر شیراز  به بینندگان معرفی می شود که حتی شاید ساکنان شهر شیرازی  نیز از آنها دیدن نکرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کانون آوای فرهنگ و هنر تصریح کرد: در این فیلم که قالب مستند گونه ای دارد ، نگاهی به مقوله ی توریست و جاذبه های گردشگری شیراز شده است و بهرام سلمانی و فاطمه سجادی بازیگران اصلی فیلم می باشند. کشاورز ادامه داد: نویسنده و کارگردان این فیلم، بهرام سلمانی است و لیلا دلبر به عنوان تهیه کننده اثر می باشد.

وی تاکید کرد: محمد کشاورز(مدیر تولید)، میلاد خدر(فیلمبردار)، امیر هوشیار( صدابردار )، علی رضا رضایی (مدیر صحنه)، فاطمه نیکنام(منشی صحنه)، زهرا صفری(عکاس) عوامل اجرای فیلم بستنی تلخ هستند. دبیر کانون آوای فرهنگ و هنر ابرزاداشت : محمد کشاورز، فاطمه نیکنام، عسل سلمانی، فریبا پوستکار، مریم امیدوار، مجید روشن شاه، غزل سلمانی، شادمهر محمودی، ایدا بهادری ،زهرا صفوی، امل پیشانی دار،محمد علی سلمانی، گیتا کشاورزی، امیر آرام، سانیا مهر پرور که از هنرجویان کانون آوای فرهنگ  هنر میباشند از دیگر بازیگران فیلم بستنی تلخ هستند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جاذبه های گردشگری رضا رضایی فرهنگ و هنر کشاورزی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۹۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردآوری دانشنامه شیراز در هفت جلد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدرس دانشگاه شیراز و گردآورنده دانشنامه شیراز در آیین نکوداشت روز شیراز ، گفت: بخش اول جلد نخست این دانشنامه به مفاخر و بزرگان و عنوان جلد دوم به خوراک و فرهنگ اختصاص داده شده است.
ندیم عنوان جلد سوم را آرامستان‌های شیراز معرفی کرد و افزود: بیشتر آرامستان‌های شیراز گلگشت و تفرجگاه بوده است و همچنین یکی از مشهورترین قبرستان‌های جهان اسلام به نام دارالسلام در شیراز است که قدمتی  هزار و  ۴۰۰ ساله دارد و همین امر می‌طلبید که عنوانی از این دانشنامه، به این مهم اختصاص داده شود.
وی عنوان جلد چهارم را فرهنگ عامه،  جلد پنجم را ادبیات شفاهی ، جلد ششم را آثار تاریخی شیراز و جلد هفتم را  جغرافیای تاریخی اعلام کرد. 

این استاد دانشگاه شیراز یادآور شد: پیشینه دایرةالمعارف نویسی در ایران سابقه کهنی دارد و نخستین کتاب در دوره ساسانیان در هشت جلد نوشته شده بود.
مصطفی ندیم با بیان اینکه در خصوص بزرگان در دانشنامه شیراز، تقسیم‌بندی انجام شد، گفت: تا کنون بیش از ۹۰۰ مدخل در خصوص ادیبان نوشته شده است.
به گفته گردآورنده دانشنامه شیراز ، جلد نخست این دانشنامه تابستان امسال به پایان می‌رسد.

دیگر خبرها

  • زورخانه پولاد هرچه زودتر ثبت ملی شود
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می شود
  • بنیاد حکیم طوس راه اندازی خواهد شد/ ساخت فیلم و مستند درباره فردوسی در دستور کار است
  • کارکرد انتقادی فیلم‌های مستند کمرنگ شده است
  • گردآوری دانشنامه شیراز در هفت جلد
  • اهدای جایزه احمد اقتداری به پژوهش‌های برگزیده خلیج فارس
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • امروز، روز شیراز؛ شهر شعر و هنر و حافظ
  • فرهنگ صلح و سازش مردم یزد باید مستند شود