Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،عباس صوفی ، شهردار همدان با اشاره به اینکه شبانه روز برای خدمت به مردم تلاش می‌شود، گفت: عده‌ای امروزه مواردی را مطرح می‌کنند که برازنده نیست اما می‌دانیم قطاری که حرکت می‌کند را سنگ می‌اندازند.

عباس صوفی افزود: به نظر تمامی اعضای شورای اسلامی با هر سلیقه‌ای احترام می‌گذارم اما بهتر است در مصاحبه‌ها با ادبیات بهتری سخن بگویند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: از انتقادها خرده نمی‌گیرم و حق اعضایی شورا است که مصاحبه کنند اما گفت و گوی یکی از اعضای این شورا که استاد دانشگاه است، در شأن جایگاه علمی وی نیست.

شهردار همدان افزود: اینکه عنوان شود کاری انجام نشده و در حد جدول گذاری و غیره است، در واقع توهین به شهردار و سایر اعضای شورا بوده است.

وی رضایتمندی مردم را مهمترین اتفاق زندگی خود دانست و گفت: به نظر اعضا احترام می‌گذارم چرا که از همان ابتدا می‌دانستم که باید با تفکرات ۱۱ عضو کار کنم و با این حال مهمترین رویکردم رضایت مردم است.

صوفی خاطرنشان کرد: می دانم عده‌ای درصدد هستند تا فضای شورا و شهرداری را گل آلود کنند و عده‌ای نیز منافع و نظراتی داشته باشند که تأمین نشده و متأسفانه اکنون با انتخابات همزمان شده است.

وی پیرامون بحث حضور برادر خود در عرصه انتخابات مجلس گفت: قرار نیست وارد انتخابات شود وگرنه سال‌ها قبل این کار را می‌کرد.

صوفی افزود: برادرم اگر قرار بود وارد انتخابات شود در شأن وی نبود که بنده در جایگاه شهردار باشم و این شائبه شود که برای او کار می‌کنم.

وی اضافه کرد: به طور قطع حضور وی در انتخابات با استعفایم از شهرداری همراه می‌شد اما این تصمیم را ندارد.

شهردار همدان با تاکید بر اینکه هرگز اجازه بهره مندی از امکانات شهرداری برای انتخابات مجلس به هیچ نامزدی داده نمی‌شود، گفت: با هر اقدام غیرقانونی در این زمینه برخورد قاطع می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه گروهی از حضور برادرم در انتخابات نگران بوده و رأی وی را قطعی می‌دانستند، شروع به تخریب کردند اما جالب اینکه حتی سال قبل در بیستمین سالگرد برگشت پیکر برادر شهیدمان هم مراسمی برگزار نکردیم تا شائبه انتخاباتی نداشته باشد.

وی یادآور شد: این رسم درستی نیست در شرایطی که شبانه روز در راه خدمت به مردم وقت می‌گذاریم، مصاحبه می‌کنند و اقدام‌ها را جدول گذاری مطرح می‌سازند که البته توهین به شورا است.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته ۱۸۰ طرح مختلف اجرایی شد و تنها ایراد ما در این بود که اطلاع رسانی درستی انجام ندادیم که در حقمان ظلم شد.

شهردار همدان با دفاع از جابجایی‌های صورت گرفته گفت: تیمی که منصوب شده همگی فعال و پویا هستند و جزو سرمایه‌های شهرداری محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه هیچ واهمه‌ای از رفتن ندارم و سند ما رضایتمندی مردم است، گفت: مدیرانی انتخاب کرده‌ام که جوان و توان لازم را برای همراهی مدیریت شهری در خدمت به مردم را دارند و شاید انتخاب آنها به مذاق عده‌ای خوش نیاید.

صوفی، بازگشایی خیابان‌های سعیدیه، طالقانی و سعیدیه بالا پس از گذشت ۵۰ سال، ساماندهی شبکه آب‌های سطحی به ویژه در خیابان چمران با ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار و توزیع بیش از ۱۰۰ هزار تن آسفالت در سطح شهر را تنها گوشه‌ای از تلاش سه هزار و ۵۰۰ کارمند و مدیر شهرداری همدان است.

وی به افزایش طرح‌ها و بودجه امسال شهرداری اشاره کرد و گفت: امسال ۴۳۰ ریز طرح خدماتی و عمرانی در سطح شهر تعریف کردیم.

شهردار همدان خاطرنشان کرد: رشد متوازن را در سطح شهر ایجاد کرده‌ایم و نیازهای تمام مناطق را مدنظر داریم.

وی با تاکید بر اینکه از هیچ خدماتی در شهرداری استفاده نمی‌کنم، گفت: سال گذشته اکثر شهرها مشکل پرداخت حقوق داشتند اما در همدان علاوه بر حقوق، مزایایی همچون بن‌های مناسبتی را به پرسنل پرداخت کردیم.

کامران گردان رئیس شورای اسلامی شهر همدان در این نشست به طرح سوال درباره بلاتکلیفی باقی مانده اتوبوس‌های سفارش شده برای ساخت، طرح سرمایه گذاری منطقه پیچ زندان، دوربرگردان مسیر آیت الله نجفی، پل شهید همدانی، موزه و میدان بار جدید پرداخت.

شهردار همدان گفت: موزه میدان امام خمینی (ره) با اختلاف‌هایی بین مسکن و شهرداری همراه بود که البته حل و فصل شده و پیمانکار آن تا ۱۵ روز آینده مشخص می‌شود.

صوفی افزود: به هر حال مشخص شدن پیمانکار توسط سامانه ستاد انجام می‌گیرد و این موزه محصول مشترک شهرداری، راه و شهرسازی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است.

وی بیان کرد: هشت اتوبوس نیز تاکنون خریداری شده اما تورم موجود باعث افزایش ناگهانی در قمیت قطعات تولید شد و قرار است ظرف ۲ ماه آینده باقی مانده سفارش اتوبوس‌ها تحویل شود.

شهردار همدان پیرامون شیوه نامه میدان بار گفت: سرمایه گذار می‌گوید تا اجازه پیش فروش ندهید، نمی سازم در شرایطی که در پیش فروش واحدها باید ۳۰ درصد پیشرفت داشته باشد و نمی‌توانم کار غیرقانونی بکنم.

وی در خصوص سرمایه دار منطقه پیچ زندان نیز گفت: این سرمایه گذار انتظار دارد که هزینه صدور پروانه را با شهرداری تهاتر کند و این طرح مشمول قوانینی است و عنوان کرده‌ایم که به صورت اقساطی پرداخت کند.

صوفی با اشاره به اینکه ۱۵۰ میلیارد ریال از بدهی مدیریت قبلی بابت اجرای طرح پل شهید همدانی را تسویه کرده‌ام، گفت: قول می‌دهد که مسیر اصلی این پل تا شهریور امسال بهره برداری شود.

وی از اعضای شورای شهر همدان خواست تا از سیاسی بازی دوری کرده و فضای آرام و منطبق با کاری که در شهرداری می‌شود را خراب نکنند.

شهردار همدان افزود: اجازه ندهیم شهرداری همدان به سرنوشت شهرداری رشت که ۲ سال است به دلیل مسائل سیاسی بلاتکلیف مانده است، دچار شود.

انتهای پیام/ا

 اجازه ندهیم عملکرد شورای شهر و شهرداری با سیاسی بازی  بلاتکلیف شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۰۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در ابلاغی سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در ابلاغی مهرداد محلوجی را به‌عنوان «سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰» منصوب کرد.

در متن ابلاغ شهردار اصفهان خطاب به مهرداد محلوجی آمده است:

«با عنایت به لزوم رسیدگی به اختلافات میان مالکین اراضی شهری و شهرداری در خصوص نحوه ساخت‌وساز املاک و با توجه به پیشنهاد معاون محترم شهرسازی و معماری و نظر به تعهد تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به‌عنوان سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ منصوب می‌شوید.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب با برنامه‌ریزی عالمانه و تحول‌آفرین در گسترش خدمات زیربنایی و تحقق برنامه‌های توسعه شهری و اهداف راهبردی شهرداری که متضمن منافع و مصالح عامه مردم است، همت گمارید.

امید است صرفاً رضایت خدا خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با بهره‌گیری از تجارب همکاران و هم‌اندیشی و تعامل با شهروندان در پیشبرد اهداف آن مدیریت موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 747505

دیگر خبرها

  • تالار شهیدان فلاح نژاد کرج ایمن سازی می‌شود
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • تاکید بر انتخاب شهردار پس از قطعی شدن حکم شهرداِر قبلی
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد