Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری در دیدار با مدیر کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان اظهار داشت: برآورده کردن نیاز‌های بیمه‌ای و درمانی مردم و بیماران توسط بیمه سلامت کاری بزرگ، ستودنی و قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه خدمات بیمه سلامت به افراد کم درآمد اعم از روستایی و شهری در راستای پیشگیری از افزایش بیماری‌ها ستودنی و خداپسندانه است، گفت: امروز مردم ما در بحث درمان و هزینه‌های بیمارستان مشکلی ندارند و فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مردم ما جز رنج مریض داری رنج دیگری نداشته باشند، محقق شده است.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اطلاع رسانی به جامعه افزود: مردم نیاز به آگاهی دارند و باید از راه‌های مختلف مردم را از خدمات دولت آگاه کرد.

مدیر کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از خدمات بیمه سلامت در این استان بیان کرد: از کل جمعیت سیستان و بلوچستان بیش از ۸۰ درصد مردم دارای دفترچه بیمه سلامت رایگان و از خدمات نظام بیمه سلامت در مراکز درمانی بهره‌مند هستند.

دکتر رضا عباسی گفت: یکی از اهداف مهم سازمان در سال ۹۸ الکترونیکی کردن خدمات به بیمه شدگان است که در آینده نزدیک در تمامی شهرستان‌های استان اجرایی می‌شود.

وی افزود. بیمه سلامت در راستای تسهیل در روند ارائه خدمات به بیمه شدگان تمام تلاش خود را در انجام و پرداخت به مؤسسه‌های درمانی بکار می‌گیرد.

مدیر کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان اظهار داشت: حفظ منابع مالی، کنترل و کاهش هزینه‌های درمانی و صرفه جویی و مشتری مداری از الویت‌های مهم سازمان بیمه سلامت در سال رونق تولید است.

انتهای پیام/ع

بیش از ۸۰ درصد مردم دارای دفترچه بیمه سلامت رایگان هستند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی خبرگان رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۰۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا استان سیستان و بلوچستان گفت: از بعدازظهر پنجشنبه تا شب جمعه (۱۳ تا ۱۴ اردیبهشت) برای همه مناطق استان به ویژه زاهدان، تفتان، خاش، میرجاوه، دلگان رخداد رگبار پراکنده بهاری گاهی رعدو برق، بارش تگرگ و تندباد موقتی پیش بینی می‌شود.

ملاشاهی در گفت وگو با ایسنا، افزود: از پیش از ظهر پنج شنبه تا شب جمعه (۱۳ الی ۱۴ اردیبهشت) برای شهرستان زاهدان، مناطق مرکزی و جنوبی و سواحل وزش باد شدید به همراه کاهش دید رخ خواهد داد.

وی توصیه کرد: از فعالیت های کوهنوردی و چرای دام در ارتفاعات خودداری و از اسکان در حاشیه مسیل ها و رودخانه‌های فصلی در زمان بارندگی پرهیز شود و در ترددهای دریایی احتیاط لازم صورت گیرد. همچنین از سفرهای غیرضروری پرهیز و از پوشش گلخانه ها محافظت شود. برای کاهش خسارات احتمالی نیز تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سامانه تعاملی نام، رویکرد نوین ثبت احوال برای نام‌گذاری
  • «خدمات رایگان درمانی» برای تمام کودکان/ مشوق‌های طرح جوانی جمعیت
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟