Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، فریبرز کرمی اظهار داشت: به منظور اعزام مسافران به مراسم سی امین سالگرد ارتحال بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، انجمن صنفی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل مسافر استان و انجمن صنفی رانندگان برون شهری، در صورت اعلام نیاز آمادگی و پیش بینی تامین ناوگان اتوبوس مورد نیاز را برعهده خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این میان انجمن صنفی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل مسافر استان با هماهنگی شرکت‌ها و رانندگان تحت پوشش پیش بینی ناوگان جهت جایگزینی خودرو‌های خراب و در راه مانده را به عمل می‌آورند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه همچنین انجمن صنفی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل مسافر استان و مدیران شرکت‌های حمل و نقل مسافر نسبت به نظارت بر عملکرد مدیران فنی و بازدید از ناوگان قبل از اعزام اهتمام می‌ورزند گفت: توسط تیمی متشکل از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با همکاری پلیس راه نیز در صورت اعزام کاروان به مراسم سالروز ارتحال امام (ره) بازدید فنی به عمل می‌آید.

وی از آماده سازی و رفع مشکل مجتمع‌های بین راهی جهت پذیرایی از زائرین توسط انجمن صنفی مجتمع‌های خدمات رفاهی خبر داد و افزود: ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌ها نسبت به رفع معایب و روسازی ورودی و خروجی مجتمع‌های خدمات رفاهی اقدام لازم را انجام می‌دهد.

کرمی گفت: پلیس راه استان نسبت به هدایت ترافیک در محور‌های مواصلاتی استان و برخورد قانونی با ناوگان متخلف اقدام خواهد کرد .

انتهای  پیام/ز

 

آماده سازی و رفع مشکل مجتمع‌های بین راهی جهت پذیرایی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام خمینی ره حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۱۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌های هواپیمایی کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، ابوالفضل اسناوندی مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش با قدردانی از آماده شدن و تجهیز سریع و به موقع محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌ها (دیسپچ) در کیش، گفت: امیدواریم با جابجایی انجام شده، تاخیر پرواز‌ها کاهش پیدا کند و تشریفات پیش از پرواز و بررسی پرواز‌ها افزایش یابد.

در این مراسم مدیرکل فرودگاه بین المللی کیش و جمعی از معاونین و مدیران شرکت هواپیمایی کیش حضور داشتند.

دیسپچ به مراحل اعزام و آماده سازی یک پرواز گفته می‌شود و دقیقا همراه با رعایت دقیق مقررات و قوانین فنی و ایمنی به همراه رعایت نکات سازمان‌های بین المللی برای پرواز است.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • بازدید بیش از ۶۱ هزار مسافر کشتی کروز طی ۳ ماه از ترکیه
  • افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • امام (ره) به ایران و ایرانی و اسلام هویت داد
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • ورود مسافران خارجی از مرز بیله‌سوار ۱۰۳ درصد افزایش یافت
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌های هواپیمایی کیش
  • علت اختلال خط ۵ متروی تهران مشخص شد