Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@06:38:11 GMT

۱۲ گروه رویت هلال شوال در هرمزگان را رصد می کنند

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۶۱۱۲۴

۱۲ گروه رویت هلال شوال در هرمزگان را رصد می کنند

حجت الاسلام ارجمند گفت: ۱۲ گروه استهلال، رویت هلال شوال در هرمزگان را رصد خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الاسلام « غلامعلی ارجمند » در گفتگویی خبری اظهار کرد: گروه‌های استهلال از غروب سه شنبه ۱۴ خرداد و به منظور رؤیت هلال ماه شوال در ارتفاعات شهرستان‌های استان هرمزگان مستقر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در هر گروه یک سرگروه، روحانیان شیعه و سنی، رصدگر و محاسبه‌گر حضور دارد که به تلسکوپ و دوربین‌های دو چشمی مجهزند.
 

مسئول ستاد استهلال استان هرمزگان عنوان کرد: گروه استهلال بندرعباس در پایگاه نیرو‌های مسلح واقع در کوه گنو و یک گروه از دفتر اموراهل سنت مستقر می‌شوند.
 

وی گفت: در صورت مشاهده هلال ماه گزارش آن به دفتر نماینده، ولی فقیه در استان و دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی برای تأیید نهایی ارسال می‌شود.

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی روز قدس روز قدس خبرگزاری شبستان استان بوشهر ماه رمضان فلسطین دهه کرامت مراسم شب قدر روز جهانی قدس رصد ماه ماه شوال هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۱۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد

دفتر آیت‌الله حاج سید محمد علی شیرازی در اطلاعیه ضمن تقاضای دعای خیر از مؤمنان، از وضعیت درمان این عالم ربانی و وخامت حال وی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، دفتر آیت‌الله حاج سید محمد علی شیرازی با صدور اطلاعیه‌ای پیرامون وضعیت درمان این عالم ربانی از وخامت حال وی و بستری در بخش مراقبت‌های ویژه خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است؛ به اطلاع مؤمنین گرامى مى‌رساند که در پى کسالت اخیر آیت‌الله حاج سید محمدعلى شیرازى(دامت برکاته) حال عمومى ایشان وخیم‌تر شده و معظم له کماکان در بخش مراقبت‌هاى ویژه تحت درمان قرار دارند.

این اطلاعیه می‌افزاید؛ جهت سلامتى و شفاى این عالم مجاهد و خدوم از همه مؤمنین ملتمس دعاى خیر هستیم. 

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • ۱۷ شوال روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • اسم گذاری ۱۷ شوال به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • توئیت جدید عضو دفتر رهبری درباره سردار بلندپایه سپاه
  • پهلوان بودن واژه ایست بینهایت
  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد
  • برگزاری کنکور سراسری با رقابت گروه  علوم ریاضی و انسانی در هرمزگان
  • رویت یک پژو ۲۰۶ با نقاشی عجیب در خیابان‌های ایران | تصویـر
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود