Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-02@03:06:58 GMT

وزارت صنعت موافق شورای رقابت است؟

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۶۱۱۶۰

وزیر صنعت معدن و تجارت در خصوص بازگشت شورای رقابت به قیمت‌گذاری خودرو گفت: از نظر من تفاوت چندانی ندارد و هر تصمیمی که مراجع رسمی و قانونی بگیرند انجام خواهد شد.
به گزارش صدای ایران از فارس، رضا رحمانی وزیر صنعت معدن و تجارت در پاسخ به سؤالی در خصوص بازگشت شورای رقابت به قیمت‌گذاری خودرو گفت: از نظر من تفاوت چندانی ندارد و هر تصمیمی که مراجع رسمی و قانونی بگیرند انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه بیان داشت: مسئله بسیار مهم و حائز اهمیت در کشور افزایش اشتغال و رونق تولید است هرچه تولید بیشتر باشد عرضه نیز بیشتر خواهد شد.
وزیر صنعت معدن و تجارت در پاسخ به سوال دیگر فارس که چرا قیمت گذاری توسط وزارت صمت انجام نمی‌شود گفت: بهتر است که بر مسائل مهم تمرکز کنیم در کل فرقی ندارد چه کسی قیمت گذاری می‌کند.

رحمانی در ادامه در خصوص تامین شکر خام کارخانه قند ورامین گفت: در خصوص تامین مواد اولیه یا شکر خام مشکلی وجود ندارد، در اوایل سال وزارت جهاد با مشکلاتی مواجه بود که به طور کامل رفع شده است.

وی افزود: واردات شکر خام بیش از نیاز سالانه بوده است، امسال برداشت ها در بعضی از استان‌ها مانند خوزستان نیز بسیار خوب بوده است و کارخانجات در حال تولید هستند.

وزیر صنعت معدن و تجارت در پایان در خصوص بیمه قالیبافان که باعث شده تعدادی بیکار شوند افزود: خوشبختانه در قانون بودجه این مساله مطرح و پیگیری شده ردیف بودجه قالیبافان به نحو محسوس و قابل توجهی نزدیک به حدود ۳ برابر افزایش پیدا کرده است.
رحمانی در پایان گفت: با اجرایی شدن بودجه سال 98 سامانه بیمه قالیبافان بازگشایی خواهد شد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: وزیر صنعت شورای رقابت خودرو صدای ایران ایران صدا ایران صدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۱۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر بهداشت: اولویت در تامین دارو شرکت های دانش بنیان داخلی هستند/ خدمات درمانی برای کودکان تا ۷ سالگی رایگان شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ وزیر بهداست درمان و آموزش پزشکی امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره کمبود دارو برای بیماران تالاسمی با تأکید بر اینکه بنای ما و اولویتمان این است که با تقویت شرکت‌های دانش بنیان، داروی مورد نیاز و کمبودها را تامین کنیم، گفت: در زمینه داروی بیماری تالاسمی، افزایش تولید داشته‌ایم، ولی تمایلی برای استفاده از داروی خارجی وجود دارد که این را باید پزشک تشخیص دهد.

خدمات پزشکی به کودکان تا ۷ سال رایگان شد

دکتر عین اللهی همچنین با اشاره به اینکه حوادث و بیماری‌ها در هفت سال نخست زندگی می‌تواند در بقیه عمر باقی بماند و سلامت فرد را مختل می‌کند، گفت: بر این اساس به پیشنهاد وزارت بهداشت، در هیئت دولت این طرح به تصویب رسید که خدمات رایگان به کودکان تا زیر ۷ سال در مراکز دولتی داده شود تا از این طریق سلامت آن ها ایمن شود. این موضوع به همه بیمارستان های وزارت بهداشت ابلاغ شده است.

وزیر بهداست در خصوص ابهام‌ها و ادعاهایی که در خصوص عوارض واکسن آسترازنکا در میان مردم مطرح می‌شود از دادن پاسخ صریح و مشخص خودداری کرد و صرفا گفت: کمیته علمی داریم که متشکل از ۶۰ نفر از بهترین دانشمندان کشور است. بیشترین واکسن مصرفی ما سینوفارم بود که از چین وارد شده بود. سینوفارم کم عارضه ترین واکسن بود و در کشور حدود ۱۵۵ میلیون دوز از این واکسن استفاده شد. کمیته واکسن ما عوارض را رصد می کند و ما حداقل عوارض را در کشور داشتیم. اگر واکسن مصرف نمی شد، ضایعاتی زیادی داشتیم، اما موفق شدیم کرونا را کنترل کنیم.

آرش خلیل خانه

دیگر خبرها

  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند
  • وزیر صنعت و تجارت طالبان وارد ایران شد
  • وزیر صنعت و تجارت طالبان به ایران سفر کرد
  • وزیر بهداشت: اولویت در تامین دارو شرکت های دانش بنیان داخلی هستند/ خدمات درمانی برای کودکان تا ۷ سالگی رایگان شد
  • سفر سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان به ایران
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • وزیر صمت: تراکتورهای وارداتی توان رقابت با تولیدات داخلی را ندارند
  • مدرسه صادرات ایران افتتاح شد
  • افغانستان در راه رسیدن به خودکفایی
  • خبر خوش وزیر نیرو/ صنعت نیروگاهی ایران خودکفا شد