Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فیروزی شامگاه یکشنبه در نشست با اعضای کانون زنان بازرگان استان کردستان، خطاب به مدیران اجرایی استان اظهار داشت: باید توجه داشته باشیم که ورود زنان به عرصه کسب و کار تغییر عمده ای در این فضا در جهان ایجاد کرده و ما هم باید مقاومت های ذهنی را بشکنیم و زمینه را برای حضور زنان در حوزه اقتصاد فراهم کنیم و از این بانیان تغییر حمایت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه کردستان به هر دو تغییر نیاز دارد، افزود: بانوان باید فرصت عرض اندام در عرصه تولید و اقتصاد را داشته باشند در غیر اینصورت به اقتصاد کشور ظلم کرده ایم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان با ابراز خرسندی از اینکه اعضای کانون زنان بازرگان دغدغه بهره مندی کارگران خود از بیمه را دارند، ادامه داد: بیمه مشکل مشترک بخش خصوصی و دولت است و باید برای حل آن به دنبال راهکار مناسب باشیم.

فیروزی در این خصوص یادآور شد: بزرگترین خدمتی که باید به کردستان شود، افزایش تعداد افراد تحت پوشش بیمه است و اگر این کار انجام شود آینده را ساخته ایم لذا باید به هر شیوه ای، ظرفیت های جدید ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات ما این است که ظرفیت های قانونی را به درستی نمی شناسیم به همین دلیل از آنها استفاده مناسب نمی کنیم، بیان کرد: در بهره مندی از بیمه ها، ظرفیت های قانونی جایگزین موجود است که اگر در تفسیر این قوانین گشاده دست تر باشیم موفق می شویم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنان خود از فعالان حوزه فرش خواست در زمینه طراحی فرش و تلاش برای برندسازی و ایجاد طرح های منحصر به فرد فعال باشند.

فیروزی گفت: بازاریابی فرش بسیار مهم است اما به اندازه کافی روی این موضوع کار نشده و لازم است که این مهم بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: فرش کردستان می تواند منبع درآمد باشد، می تواند محرک اقتصاد استان باشد به همین دلیل لازم است شرکت شهرک های صنعتی استان با تمام توان برای راه اندازی خوشه فرش استان تلاش کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان در پایان با ابراز خرسندی از حمایت مدیران اقتصادی حاضر در این جلسه از واحدهای فعال تحت مدیریت بانوان، این حمایت ها را نشانه آمادگی زمینه ذهنی برای حضور زنان در عرصه اقتصاد عنوان کرد.

کد خبر 4632332

منبع: مهر

کلیدواژه: اقتصاد اشتغال بانوان سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۲۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس لالیگا: 5 میلیون یورو برای تکنولوژی گل زیاده!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا یکشنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برابر رئال مادرید به میدان رفت و در یک بازی حساس و جنجالی و پر گل با نتیجه 3-2 برابر این حریف قدیمی شکست خورد. 

بازیکنان این تیم و همچنین ژاوی به شدت به تصمیمات داوری در این بازی اعتراض داشتند و اوج اعتراض آنها روی توپ یامال بود که باور داشتند از خط دروازه عبور کرده و آندری لونین از درون دروازه آن را دفع کرده اما نظر داور وسط و کمک داور ویدیویی چیز دیگری بود. 

این اتفاق باعث شد که اعتراض بسیاری از سوی بازیکنان و همچنین کاربران در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این موضوع صورت بگیرد که لالیگا هنوز از تکنولوژی خط دروازه یا گل که باعث می‌شود در صورت عبور کامل توپ از خط دروازه، داور با دریافت سیگنالی متوجه این اتفاق شود استفاده نمی‌کند. 

تباس که ساعاتی بعد از بازی از اقدام خود برای عدم خرید فناوری گل دفاع کرده بود، بار دیگر گفت که نبود این فناوری مشکلی برای لالیگا ایجاد نمی کند: «این یک فناوری کامل نیست و این اولین دلیل است. اما فقط این نیست. در طول یک فصل، چنین مواردی سه یا چهار بار بیشتر اتفاق نمی افتد و با VAR تا 99 درصد موارد می توان تشخیص درست داد. ضمنا قیمت آن بسیار بالاست، یعنی بین پنج تا شش میلیون سرمایه گذاری می کنید تا فقط برای سه یا چهار بار کاربرد داشته باشد. چیزی که من از آن دفاع می‌کنم، نصب دوربین‌های بیشتر است که به داوران کمک می‌کند.»

دیگر خبرها

  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • سهم همدان از اقتصاد گردشگری افزایش یابد
  • طرح اجرای فیبرنوری کشور امسال به اتمام می‌رسد
  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد
  • ایجاد شهرک فناوری در خراسان شمالی با همکاری پارک علم و فناوری
  • ربیعی: تعطیلی شنبه توطئه نیست
  • رئیس لالیگا: 5 میلیون یورو برای تکنولوژی گل زیاده!
  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد
  • توسعه حوزه ICT راه نجات عقب‌ماندگی‌های اقتصادی کردستان