Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@22:46:36 GMT

فوت تلخ کودک زیر بالابر صنعتی در آشپزخانه

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۶۳۲۱۵

فوت تلخ کودک زیر بالابر صنعتی در آشپزخانه

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسن نورآبادی رئیس کلانتری ۱۱۹ مهرآباد در تشریح این خبر بیان داشت: طبق اعلام مرکز ۱۱۰، ماموران گشتی در جریان یک فقره فوت مشکوک کودک دو و نیم ساله در یک تالار قرار گرفتند و با حضور در محل سریعاً اقدام به انجام تحقیقات کردند.

وی ادامه داد: اورژانس نیز در محل حاضر شد که فوت را تایید کرد و مشخص شد به طرز فجیعی از ناحیه جمجه و سر دچار شکستگی و جراحات شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: سریعاً بازپرس کشیک پایتخت نیز در جریان موضوع قرار گرفت و یک کارگر که در محل حاضر بوده است به همراه مادر بچه که آشپز رستوران بود به کلانتری دلالت داده شدند تا تحقیقات از آنها نیز صورت بگیرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تنها شاهد اصلی ماجرا مادر کودک بوده است توضیح داد: مادر کودک مدعی بود هنگام بالا رفتن با بالابر در آشپزخانه، کودک را تنها گذاشته بود و بعد از بازگشت به آشپزخانه بی خبر از اینکه کودک دو و نیم ساله اش زیر بالابر نشسته است به پایین می رود.

این مقام انتظامی ادامه داد: بعد از این کارگر مجموعه که به عنوان اولین شاهد در محل حضور یافته بود تحت تحقیقات قرار گرفت و وی ابراز داشت زمانیکه صدای جیغ و داد آشپز خانم مجموعه را شنیده است سریعاً به محل رفته و با دیدن اینکه کودک بین بالابر و زمین گیر افتاده سعی و تلاش کرده او را از آنجا بیرون بکشد اما با رسیدن اورژانس مشخص شده کودک فوت کرده است.

وی ادامه داد: به دستور بازپرس قتل پایتخت تحقیقات برای روشن شدن ماجرا با بررسی اظهارات دیگر شهود و همچنین دوربین های مداربسته نصب شده در محل جریان دارد و جسد نیز برای تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شده است.

سرهنگ نورآبادی در انتها با اعلام این خبر بیان داشت: پرونده ای در این زمینه تشکیل و برای کسب تکلیف به نظر مقام محترم قضائی رسید.

کد خبر 4632358 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: کلانتری پلیس آگاهی اورژانس حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۳۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کردستان معین استان هرمزگان در امر گازرسانی است

مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: با توجه به معین بودن استان کردستان در استان هرمزگان، با تمام توان و قدرت در نظر داریم دو شهر فارغان و احمدی سرگز، ۱۰۰ روستا و ۶۵ واحد تولیدی و صنعتی را به شبکه سراسری گاز وصل کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، احمد فعله‌گری در جمع خبرنگاران استان با اشاره به صعب‌العبور بودن مسیر مناطق روستایی مرزی و کوخ‌نشین استان اظهار کرد: به‌رغم سختی مسیر و کوهستانی بودن استان، کار گازرسانی به روستاها انجام شد.

وی در مورد کل تعهدات سال ۱۴۰۲ در بخش‌های مختلف، افزود: در سال گذشته کل تعهدات اشتراک پذیری ۱۸ هزار و ۱۰۰ مورد بوده که با بررسی عملکرد در سال گذشته و تا پایان اسفند ماه مازاد بر سقف تعهدات، اشتراک پذیری شهری و روستایی صورت گرفته است‌.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان خاطرنشان کرد: در مدت یاد شده ۲۳ هزار و ۱۱۶ اشتراک پذیری جدید انجام شد که درصد پیشرفت در این بخش ۱۲۸ درصد و بیش از ۴۱۴ کیلومتر شبکه‌گذاری در بخش پروژه‌های شهری و روستایی انجام شده که این میزان بدون افزایش و عدول از سقف بودجه مصوب عمرانی انجام شده است.

فعله‌گری با اشاره به اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان اسفند سه میلیارد و ۶۹۶ میلیون مترمکعب در سطح استان مصرف گاز طبیعی داشته‌ایم، گفت: در حال حاضر این استان دارای ۶۳۰ هزار و ۲۹۲ مشترک گاز در بخش‌های مسکونی، تجاری و صنعتی است که ۴۵۰ هزار و ۹۹۷ مشترک شهری و ۱۷۶ هزار و ۵۵۶ مورد روستایی و ۲ هزار و ۷۳۹ مشترک صنعتی است.

وی با بیان اینکه جمعیت استان کردستان بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر است، تصریح کرد: با تلاش‌های انجام شده به منظور بهره‌مندی هر چه بیشتر مردم از این عامل انرژی، هم‌اکنون بیش از ۳۰۰ هزار و ۱۳ علمک در سطح استان نصب شده است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان اضافه کرد: از تعداد علمک‌های نصب شده در استان، ۱۵۸ هزار و ۶۹۶ مورد در شهرها و ۱۳۹ هزار و ۸۰۴ مورد در روستاها و ۱۵۱۳ علمک برای واحدهای تولیدی و صنعتی نصب شده است.

فعله‌گری ادامه داد: میزان شبکه‌گذاری در این استان ۱۳ هزار و ۲۶۴ کیلومتر است که بیشتر این شبکه‌گذاری‌ها در روستاهای استان اجرا شده است.

وی افزود: ۹ هزار و ۳۷۳ کیلومتر در سطح روستاها و سه هزار و ۱۰۵ کیلومتر در سطح شهرها و ۷۸۶ کیلومتر برای واحدهای تولیدی و صنعتی شبکه گذاری شده است.

وی در مورد عملکرد شرکت گاز استان کردستان در بخش نصب انشعابات در سال ۱۴۰۲ نیز عنوان کرد: در سال گذشته یکی از اهداف استراتژیک نصب پنج هزار علمک بود که شرکت گاز استان کردستان با نصب هفت هزار و ۷۷۶ علمک عملاً پیشرفت ۱۵۶ درصدی داشت و در بخش ظرفیت سازی برای صنایع که هدف آن ۱۰ هزار مترمکعب در ساعت بوده که با ظرفیت سازی ۲۵ هزار و ۲۱۶ متر مکعب در ساعت پیشرفت ۲۵۲ درصدی نمایان می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان در مورد اهداف سال ۱۴۰۳ گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری که سال جدید را سال جهش تولید با مشارکت مردم نام گذاری فرمودند و در راستای تحقق بخشیدن شعار سال، گازرسانی به ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی در استان کردستان را در دستور کار داریم.

فعله‌گری تاکید کرد: با توجه به معین بودن استان کردستان در استان هرمزگان با تمام توان و قدرت در نظر داریم دو شهر فارغان و احمدی سرگز، ۱۰۰ روستا و ۶۵ واحد تولیدی و صنعتی را به شبکه سراسری گاز وصل کنیم.

کد خبر 751264

دیگر خبرها

  • کردستان معین استان هرمزگان در امر گازرسانی است
  • لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود
  • نظرات در مورد سینک گرانیتی مشکی، گاز رومیزی و سینک آبشاری
  • تصویر قدیمی از آشپزخانه بازار طهران در دوره قاجار
  • آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد
  • ساخت آشپزخانه‌ به سبک مجلات دکوراسیون با هوش مصنوعی!
  • خرید ترازو دیجیتال
  • جاسوسان صنعتی - عبدالقدیرخان
  • 4 روش برای جذاب‌تر کردن روشنایی آشپزخانه
  • بررسی مصوبات پیشنهادی صنعتی مازندران برای سفر دولت