Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم گلریزان «پیوند مهر و ماه» برای تهیه جهیزیه ۱۱۰ نوعروس زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان برگزار شد. ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، محمدرضا متین‌پور شامگاه دوشنبه در برنامه «گلریزان پیوند مهر و ماه» که به میزبانی جمعی از خیران و فروشندگان صنف صنایع دستی برای تهیه جهیزیه 110 نوعروس برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های مهم این نهاد اظهار داشت: تسهیل در ازدواج نیازمندان زیر پوشش از برنامه‌های مهم و اولویت کمیته امداد در همه سال‌های فعالیت خود بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان افزود: تهیه منابع لازم برای پرداخت این کمک هزینه از محل اعتبارات دولتی و همچنین کمک‌های مردم سخاوتمند اصفهان و خیران تامین می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی کنونی و افزایش قیمت کالاها و خدمات مربوط به ازدواج گفت: برای کمک تاثیرگذار به خانواده‌های نیازمندان و حفظ کرامت انسانی و آبروی نوعروسان زیر پوشش این نهاد به مشارکت بیشتر مردم خیر و فداکار اصفهان نیاز داریم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان تصریح کرد: یکی از زمینه‌های مهم ارائه حمایت‌های اجتماعی، پرداخت کمک هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج به زوج‌های نیازمند است و هر ساله تعدادی از مددجویان این نهاد با دریافت این کمک‌ها زندگی مشترک خود را آغاز می‌کنند.

در جشن گلریزان ستاد دیه صورت گرفت: کمک 5 میلیارد ریالی بانک ملت برای آزادی زندانیان نیازمندجشن گلریزان؛ هدیه لبخند امید و زندگی به خانواده‌های زندانیان جرایم غیرعمد کردستانی+فیلمبرگزاری 11 جشن گلریزان در کردستان؛ آزادی 328 زندانی جرائم غیرعمد نیازمند 400 میلیارد ریال است
وی ادامه داد: کمک پرداختی کمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان برای جهیزیه سهم کوچکی از هزینه‌های زیاد نوعروسان نیازمند را شامل می‌شود و برای کمک به این نیازمندان و حفظ آبرو و حرمت آنها به مشارکت گسترده مردم نیکوکار اصفهان نیازمندیم.

متین پور با اشاره به روش‌های پرداخت کمک‌های نقدی به مددجویان کمیته امداد استان اظهار داشت: از خیران اصفهانی برای کمک به تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند دعوت می‌کنم ما را در این امر مهم و مبارک یاری کنند، خیران می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد استان به صورت حضوری و یا شماره‌گیری *8877*031# در گسترش سنت نبوی ازدواج و تامین جهیزیه ازدواج مددجویان این نهاد مشارکت کنند.

وی افزود: سال گذشته بیش از 10 میلیارد تومان کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش کمیته استان اصفهان پرداخت شد که با توجه به تعداد زیاد آنها، سهم هریک 4 میلیون تومان شد، هر چند خیران و مردم کمک زیادی کردند ولی به هر کدام مبلغ 4 میلیون تومان تعلق گرفت که باز هم به عنوان کمک هزینه جهیزیه مبلغی ناچیز است.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان خاطرنشان کرد: کمیته امداد برای بهبود اوضاع مددجویان خود تلاش می‌کند ولی با توجه به شرایط اقتصادی کنونی و افزایش تعداد مددجویان نیازمند، دست یاری به سوی مردم و خیران دراز می‌کنیم و به آنها این اطمینان را می‌دهیم که هر نوع کمک مردم با توجه به نیت آنها هزینه خواهد شد، به عنوان مثال اگر کسی هدفش کمک به ایتام نیازمند، تامین کمک جهیزیه، تعمیر منزل مددجو، هزینه بیماری مددجو و یا هر چیز دیگر باشد، مطمئن باشد کمک و وجه پرداختی آنها برای همان موضوع مصروف می‌شود، چرا که همه ما در برابر خدا مسئول و جوابگو هستیم.

به گزارش تسنیم در ادامه برنامه جشن گلریزان پیوند مهر و ماه مهمانان برنامه هر کدام با اهدای مبلغی در تامین هزینه جهیزیه 110 نوعروس زیر پوشش کمیته امداد سهیم شدند تا بتوانند ماه رمضان را طبق گفته مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با کار خیر به پایان برسانند و افرادی را راهی زندگی مشترک کنند.

انتهای پیام/ ح 

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۳۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۲۶ هزار اصفهانی در گروه آزمایشی تجربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و رئیس ستاد آزمون‌های اصفهان گفت: آزمون گروه علوم تجربی با بیشترین تعداد داوطلب در بین گروه‌های پنج‌گانه در استان اصفهان صبح امروز برگزار شد.
رضاعلی نوروزی با بیان اینکه در نوبت اول کنکور امسال ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب اصفهانی برای رفتن به دانشگاه با هم رقابت کردند، افزود:آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها در استان در مدت دو روز در پنج گروه آزمایشی علوم تجربی، علوم انسانی، ریاضی، زبان و هنر در ۲۷ حوزه اصلی استان اصفهان برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه حدود ۶۰ درصد داوطلبان این دوره را بانوان تشکیل می‌دهند، گفت:
نوبت دوم آزمون سراسری در روز‌های هفتم و هشتم تیرماه برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • افزایش ۲ برابری صادرات محصولات صنایع دستی به خارج از کشور
  • افزایش دو برابری صادرات محصولات صنایع دستی به خارج از کشور
  • رقابت بیش از ۲۶ هزار اصفهانی در گروه آزمایشی تجربی
  • میراث‌فرهنگی اصفهان باید دوباره زنده شود
  • حیدرآباد؛ اصفهانی نو در قلب هندوستان
  • اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان
  • درخشش اصفهانی‌ها در میان برترین‌های ورزش ایران
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • صغیر اصفهانی، شاعری که اندیشه‌ای کبیر داشت