Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@06:37:34 GMT

هنرستان هنرهای زیبا هویت‌ فرهنگی هنری اصفهان است

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۶۲۶۶۳

هنرستان هنرهای زیبا هویت‌ فرهنگی هنری اصفهان است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: هنرستان هنرهای زیبا از جمله هویت‌های فرهنگی هنری اصفهان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «محمدعلی انصاری» در جمع کارکنان بازنشسته‌ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان که امروز(یکشنبه، ۱۲ خرداد) انجام شد، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و ابراز خرسندی از حضور در جمع بانشاط پیشکسوتان فرهنگ و هنر گفت: در فرهنگ دینی ما بازنشستگی معنا ندارد و تا زمانی که توان و قدرت وجود دارد، انسان باید به تلاش خود ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به روایت وقروا کبارکم و ارحموا صغارکم بر لزوم احترام به بزرگترها و پیشکسوتان اظهار کرد: هنرستان هنرهای زیبای اصفهان از جمله هویت‌های فرهنگی هنری این شهر محسوب می‌شود و هنرآموزان و هنرجویان پیشکوست این هنرستان همگی جزو سرمایه‌های انسانی بسیار ارزشمند برای ما هستند که باید آنها را گرامی داشت.

 

وی با بیان اینکه بهره‌مندی از تجربیات پیشکسوتان فرهنگ و هنر برای پیشبرد اهداف فرهنگی ظرفیت بسیار مطلوبی خواهد بود، اظهار امیدواری کرد در سال جدید بتوانیم از این ظرفیت حداکثر استفاده را ببریم.

 

در ادامه جلسه کارکنان بازنشسته‌ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به بیان دغدغه‌ها و مسائل خود پرداختند./

 

پایان پیام/129

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی روز قدس روز قدس خبرگزاری شبستان استان بوشهر فلسطین دهه کرامت راهپیمایی روز جهانی قدس عظمت روز جهانی قدس روز جهانی قدس هنرستان هنرهای زیبای اصفهان تکریم بازنشستگان بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۲۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار «این صحنه خانه‌ماست» در بخش‌های نمایش (صحنه، عروسکی، زنده- عروسکی)، نمایش خلاق (نمایش کتابخانه‌ای، بازی نمایش) و نمایشنامه‌نویسی، ۲۰ اردیبهشت برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲ سال و بزرگسالان برگزار می‌شود.

داوری مرحله استانی این جشنواره را سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

بر اساس نظر هیأت داوران، گروه‌های نمایشی دختر بوته گوجه فرنگی به کارگردانی ناهید دادخواه از ساری، نمایش من دیگه خوابم نمیاد به کارگردانی محسن عظیمی پویا از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ چالوس، نمایش چه حکمتی است در این مردن به کارگردانی محمد جواد ملک محمودی از گلوگاه، نمایش جادوی سیاه به کارگردانی سمانه غزاییان از مرکز فرهنگی هنری بهشهر و نمایش آبگیری برای زندگی به کارگردانی رضا اسماعیل زاده از مرکز فرهنگی هنری رامسر به مرحله استانی راه یافتند.

کد خبر 6089511

دیگر خبرها

  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنر‌های زیبای دختران میبد