Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-03@19:02:19 GMT

سلفی بازیکنان پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۶۳۴۶۸

سلفی بازیکنان پرسپولیس

خبرگزاری میزان- پرسپولیس قهرمانی جام حذفی را هم کسب کرد.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،دار فینال جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور بین تیم‌های داماش گیلانیان و پرسپولیس در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان آغاز شد. پرسپولیس در این دیدار با تک گل دقیقه ۲۲ علی علیپور به پیروزی رسید و پس از قهرمانی در لیگ برتر، قهرمانی جام حذفی را هم کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

 

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جشن قهرمانی پرسپولیس جام حذفی پرسپولیس داماش گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۳۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار داغ سلفی در تمرین استقلال

تمرین استقلال در حالی امروز با حضور تماشاگران برگزار شد که با حواشی مختلفی مانند هجوم هواداران به داخل زمین برای گرفتن عکس یادگاری و حضور پیشکسوتان این تیم همراه بود.

به گزارش مشرق، تمرینات تیم فوتبال استقلال ظهر امروز جمعه در کمپ ناصر حجازی برای بازی دوشنبه هفته آینده با ذوب‌آهن در هفته بیست‌وششم لیگ برتر پیگیری شد.

تمرین امروز همان طور که باشگاه استقلال دیشب اطلاع‌رسانی کرده بود با حضور تماشاگران برگزار شد. برگزاری تمرین با تماشاگر، سبب شده بود هوادران مرد و زن زیادی خودشان را کمپ حجازی برسانند و تمرین شاگردان جواد نکونام را از نزدیک تماشا کنند. بازار عکس و امضای با بازیکنان در حاشیه این تمرین داغ بود و هواداران زیادی خواهان عکس گرفتن با بازیکنان بودند. حضور تماشاگران سبب شده بود تمرین استقلال حال و هوای ویژه‌ای داشته باشد و بازیکنان در طول تمرین به شدت از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفتند.

علاوه بر تماشاگران، تمرین استقلال امروز مهمانان ویژه دیگری هم داشت و گروهی از پیشکسوتان استقلال هم در کمپ حجازی حاضر بودند تا به بازیکنان این تیم در فاصله ۵ هفته تا پایان لیگ روحیه بدهند. رضا رجبی، عباسر سرخاب، حمید بابازاده،امیرحسین صادقی، رضا رجبی، بهتاش فریبا و کامیار کاردانار جمله چهره‌های قدیمی و مو سپید استقلال بودند که تماشاگر تمرین شدند.

آتیلا حجازی که دیروز به عنوان سرپرست جدید استقلال انتخاب شده بود، در تمرین امروز حضور داشت و مراسم معارفه او برگزار شد. معارفه حجاری در شرایطی بود که مهدی هاشمی‌نسب، مربی استقلال در تمرین امروز غایب بود.

در تمرین امروز رافائل سیلوا و آرمین سهرابیان به صورت جداگانه تمرین کردند و به نرم‌دوی پرداختند تا وضعیت‌شان برای بازی با ذوب‌آهن نامشخص باشد.

نکته جالب در طول تمرین، برخی از هوادارن کودک استقلال با حضور در زمین بازی خواهان گرفتن امضا از بازیکنان شدند.

فرشید سمیعی که به عنوان سرپرست مدیرعاملی استقلال منصوب شده و جای علیر خطیر را گرفته است، در تمرین امروز حاضر بود.

استقلال که با ۵۴ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد، دوشنبه هفته آینده و از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی و در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر میزبان ذوب‌آهن است.

دیگر خبرها

  • بازار داغ سلفی در تمرین استقلال
  • انتقاد رضا درویش از امید عالیشاه؛ بازیکن باتجربه نباید این چنین کند!
  • طعنه درویش به سپاهان و عالیشاه و نام جدید باشگاه
  • آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن
  • درویش: پرسپولیس خواهش و تمنا نمی‌کند؛ دلال‌ها فضا را آلوده می‌کنند
  • درویش: عالیشاه نباید آن اشتباه را می کرد/ نام پرسپولیس تغییر نمی کند
  • درویش: عالیشاه نباید کاری می‌کرد که اخراج شود
  • آمار‌های مهم از نبرد پرسپولیس - سپاهان
  • مربی سابق استقلال: با این وضعیت شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است | تیم اوسمار به هر رقیبی حداقل ۲ گل می زند
  • هواداری که بازیکنان از او درخواست سلفی دارند!