Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست پرسولیس از شرایط بازی با داماش صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محسن خلیلی پس از قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در جام حذفی فوتبال درباره حاشیه‌های ابتدای بازی اظهار داشت: قسمتی برای هواداران تیم داماش در نظر گرفته شده بود که متأسفانه عدم هماهنگی و عدم کنترل یگان ویژه باعث شد تا جایگاه هواداران داماش پُر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم داماش هم به همین دلیل حاضر نشد در زمین حاضر شود.

وی افزود: داماشی‌ها حق داشتند که اعتراض کنند و ما هم حق را به آنها می‌دهیم، اما مقصر ما نبودیم. ما به خاطر احترام به هواداران و کسانی که در ورزشگاه بودند چندین بار به زمین آمدیم و گرم کردیم، اما به نظرم مسئولان داماش هم دیگر مسئله را لوث کرده بودند. آنها در رختکن می‌گفتند بازی می‌کنیم، اما وقتی به زمین می‌آمدیم می‌گفتند بازی نمی‌کنیم! متأسفانه آنقدر پایین رفتیم و بالا آمدیم که خسته شدیم، ولی خدا را شکر بچه‌ها مزد زحمت‌های خود را گرفتند.

«امیدوارم پرچم پرسپولیس همیشه بالا باشد.»، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در پایان با بیان این جمله گفت: با وجود مشکلاتی که داشتیم نشان دادیم موفقیت‌های‌مان شانسی نیست و حاصل برنامه‌ریزی است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: خلیلی داماش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۳۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و ششم لیگ برتر| بلانکو در ثانیه آخر ناجی نکونام شد/ استقلال مُرد، بُرد و صدر را به پرسپولیس نداد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه دو بر یک به سود استقلال به پایان رسید. استقلال با این نتیجه 57 امتیازی شد و صدر جدول را در ثانیه آخر با گل بلانکو از پرسپولیس پس گرفت.

داور: کوپال ناظمی

اخطار: ایمان سلیمی، روزبه چشمی و صالح حردانی (استقلال) ؛ مجید علیاری، محمدجواد محمدی، محمدحسین اسلامی، محسن فروزان و فریبرز گرامی (ذوب‌آهن)

گل‌ها: مجید علیاری (۶) (ذوب‌آهن) ؛ جلال الدین ماشاریپوف (۶۴) گوستاوو بلانکو(3+90) برای (استقلال)

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، صالح حردانی، محمد حسین مرادمند (۸۷- پیمان بابایی)، روزبه چشمی، ایمان سلیمی (۴۲- میلاد فخرالدینی)، مهرداد محمدی (۷۷- آرمان رمضانی)، زبیر نیک‌نفس (۸۷- امید حامدی‌فر)، آرش رضاوند، ابوالفضل جلالی (۸۷- جعفر سلمانی)، جلال الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو.

ترکیب ذوب‌آهن: محسن فروزان، امیرحسین جدی، محمد قریشی، محمدجواد محمدی (۶۵- محسن آذرباد)، کمال کامیابی‌نیا (۶۵- عرفان معصومی)، گریگول چابرادزه، فریبرز گرامی، مجید علیاری (۷۰- امید لطیفی)، شایان مصلح، محمدحسین اسلامی و فردین یوسفی.

ذوب‌آهن خیلی زود به استقلال شوک داد و نیمه اول با تک گل علیاری به پایان رسید. آبی‌پوشان نیمه اول را با یک بازی سراسر هجومی آغاز کردند و در نهایت ماشاریپوف توانست بازی را به تساوی بکشاند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| بلانکو در ثانیه آخر ناجی نکونام شد/ استقلال مُرد، بُرد و صدر را به پرسپولیس نداد
  • «جنجال» کلیدواژه دیدارهای پرسپولیس و سپاهان؛ مارادونا، آب‌های آلوده، غش کردن و سرباز احمدی!
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • برزگر: بعضی هواداران با سلاح سرد بازی‌ها را تماشا می‌کنند!
  • شیدا مقصودلو ماند و پیرمرد هتاک اصفهانی
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • عبدالکریم و تمجید فوق‌العاده از هواداران پرسپولیس
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • کریستوف فرویند: هیچ شانسی برای ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ وجود ندارد
  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال