Web Analytics Made Easy - Statcounter

آل هاشم گفت: نظام اسلامی ایران با رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای توانسته از بحران‌ها و توطئه های مختلف دشمنان به سلامت عبور کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» شب گذشته در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که در مصلای امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد، اظهار داشت: حضور پرشور و باعظمت مردم آذربایجان در راهپیمایی روز جهانی قدس خاری در چشم دشمنان نظام به ویژه صهیونیسم غاصب بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که حضور مردم به ویژه جوانان دوستان نظام اسلامی و مردم مظلوم فلسطین را خوشحال و دشمنان را عصبانی کرده است، افزود: مردم ایران اسلامی با درک درست از شرایط کشور و رجزخوانی‌های جدید دشمنان، تهدیدات و زیاده‌خواهی‌های صهیونیسم بین‌المللی را نقش برآب کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افتتاح فاز جدید مصلای حضرت امام تبریز گفت: با افتتاح و بهره برداری از این مکان مقدس؛ ظرفیت مصلای تبریز ۶ هزار نفر افزایش یافته اما باز در شب‌های قدر و نماز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شاهد کمبود فضا جهت پذیرش مردم به ویژه جوانان بودیم.

امام جمعه تبریز حضور پرشور و معنوی جوانان در برنامه های مذهبی ماه مبارک رمضان را یادآور شد و افزود: جوانان با هر سلیقه، گرایش، تفکر و پوششی در مراسم‌های شب‌های قدر و روز جهانی قدس حضور داشتند؛ باید جذب حداکثری مورد توجه همه مسؤولان باشد.

وی در ادامه با اشاره به سالگرد انتخاب حضرت آیت الله خامنه‌ای به عنوان رهبر معظم انقلاب اسلامی بعد از ارتحال امام خمینی اظهار داشت: با گذشت ۳۰ از رهبری معظم له نظام اسلامی با همان صلابت و اقتدار امام بدون توقف و عقبگرد در حال پیشرفت است.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با اشاره به این‌که نظام اسلامی ایران با رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای توانسته از بحران‌ها و توطئه های مختلف دشمنان به سلامت عبور کند، افزود: درایت و تدبیر رهبر انقلاب دشمنان ملت ایران را نیز حیرت زده کرده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با یادآوری اینکه همه موفقیت‌های نظام اسلامی را مدیون و مرهون اندیشه‌های والای امام راحل هستیم، گفت: حضور آحاد ملت در مراسم سالگرد امام بسیار ارزشمند خواهد بود..

وی خواستار حضور حداکثری مردم و مسؤولا در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) شد و افزود: مراسم سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی روز دوشنبه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در مصلای اعظم امام خمینی(ره) با سخنرانی حجت الاسلام ابوترابی برگزار خواهد شد.

  پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی روز قدس روز قدس خبرگزاری شبستان استان بوشهر دهه کرامت امام خمینی ره ارتحال امام ره روز جهانی قدس مهارت آموزی آل هاشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۳۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/ ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی

۸ اردیبهشت مصادف است با سالروز شهادت خلبان شهید علی‌اکبر شیرودی؛ خلبان نامداری که رکورددار بیشترین ساعت پرواز جنگی با بالگرد در جهان است.

به گزارش ایسنا، قسمتی از مستند «در لباس سربازی» درباره ماجرای حضور آیت‌الله خامنه‌ای در خانه این شهید را که در فضای مجازی دست ببه دست می‌شود، ببینید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • چالش‌های جدی «وعده صادق» برای سامانه تدبیر آمریکا در منطقه
  • آیا می شناسیدش؟
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • ببینید/ ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است