Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید‌جعفر مرتضوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، صبح امروز، ۱۳ خردادماه در مراسم تجلیل از اساتید، قاریان و فعالان محافل انس با قرآن نیروی انتظامی استان که با حضور جمعی از مسئولان و کارکنان ناجای استان در سالن همایش‌های بعثت شهرکرد برگزار شد، با تأکید بر بهره‌مندی از لحظات ماه مبارک رمضان، گفت: ایام ماه رمضان یکی از مصادیق ایام الله است که باید بالاترین استفاده را از این ایام داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه همه لحظه‌های این ماه فرصت است، افزود: بهره نبردن از این ایام و پاک نشدن در ماه مهمانی خدا نهایت جهالت و خباثت انسان را می‌رساند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به در پیش بودن عید سعید فطر، این عید را جشن فارغ التحصیلی خواند و اظهار کرد: این روز جشن فارغ التحصیلی کسانی است که در از ماه رمضان بهره برده اند و در آزمون الهی قبول شده اند.
حجت الاسلام مرتضوی با بیان اینکه بر اساس روایات اهل بیت(ع) تلاوت قرآن مقدمه‌ای برای قرآنی شدن سبک زندگی است، تصریح کرد: امام علی (ع) در نهج البلاغه عمل کامل به دستورات الهی، مقاومت و صبر را گام‌های دستیابی به ایمان می‌خوانند.
وی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب بر استمرار برگزاری برنامه‌های قرآنی در همه ایام سال، خاطرنشان کرد: ایشان بر این نکته تأکید می‌کنند که قرآن پیمان نامه الهی با انسان است که باید هر روز این پیمان را تجدید کرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با تسلیت ایام ارتحال امام راحل(ره)، ایشان را مجسمه قرآن قرن خواند و گفت: عزت امروز امام خمینی(ره) در جهان به دلیل حرکت کردن ایشان در مسیر قرآن و اطاعت کامل از دستورات الهی بوده است.
‌مرتضوی ادامه داد: امام خمینی(ره) و در ادامه مسیر ایشان رهبر فرزانه انقلاب همواره بر مردم داری و با مردم بودن تاکید داشتند و این را رمز پیروزی در مقابل دشمنان و طواغیت می‌دانستند.
سردار غلامعباس غلامزاده، فرمانده انتظامی استان، نیز در این مراسم با گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد، گفت: امام راحل(ره) همواره به راهی که در آن حرکت می‌کرد اعتقاد راسخ داشت و به اهداف الهی خود نیز دست یافت.
وی با تشکر از مجریان محافل انس با قرآن در یگان‌ها و مراکز انتظامی سراسر استان، افزود: قرآن بهترین راهنمای انسان است و برگزاری محافل قرآنی زمینه ساز انس با قرآن و عمل به قرآن است.
یادآور می‌شود، در پایان این مراسم تعدادی از اساتید، قاریان و فعالان برگزاری محافل انس با قرآن در مراکز نیروی انتظامی استان تجلیل شدند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا چهارمحال و بختیاری نیروی انتظامی محفل انس با قرآن رمضان ماه مبارک رمضان عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۴۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین احمدی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تاکید و دستورات ویژه مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی در خصوص عمل به مسئولیت‌های اجتماعی اظهار کرد: در تلاش هستیم با اجرای یک برنامه زمانبندی دقیق پروژه تعمیرات اساسی پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان را به نتیجه برسانیم.

وی ادامه داد: مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران وجود پلاژی با امکانات مناسب را حق مسلم ساکنان جزیره خارگ می‌داند و در خصوص تسریع در فرایند اجرای پروژه دستورات ویژه ای صادر کرده است.

سرپرست مدیریت عملیات عمومی شرکت پایانه‌های نفتی افزود: در پلاژهای شنا غریق نجات‌های باتجربه و توانا حاضر خواهند بود تا از بروز خطرات احتمالی غرق شدن جلوگیری نمایند موضوعی که موجب ایجاد فضایی امن و مطمئن جهت ثبت لحظاتی آرامش‌بخش و لذت‌بخش خواهد شد.

احمدی گفت: طبق برآوردهای انجام شده، اجرای این پروژه در مدت زمان ۶ ماه و با بودجه‌ی قریب به ۳۰ میلیارد ریال انجام خواهد شد.

کد خبر 6097768

دیگر خبرها

  • تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود
  • آیت‌اللّه العظمی نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است/ اسلام «زن‌» را بعنوان اینکه مانند مرد یک انسان کامل است و شایستگی خلیفه الهی بودن را دارد معرفی کرد
  • اعزام زائر اولی ها به مشهد طی دهه کرامت در ورامین
  • عشق جوانان به ائمه اطهار (ع) وصف ناپذیر است
  • نقص فنی در ترمز مینی بوس در هوره حادثه آفرید
  • حادثه رانندگی در شهر هوره
  • حال و هوای حرم مطهر رضوی در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • اهل سنت بر اساس روش و سیره امام صادق(ع) حرکت کرده است
  • امام صادق(ع) علوم الهی را بسط داد و انسان‌های شایسته‌ای را تربیت کرد
  • حال و هوای حسینیه اعظم زنجان در ایام شهادت امام جعفرصادق(ع)