Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سید حجت الله موسوی قوام مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان گفت: این تعداد از مددجویان با پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۸۷۴ میلیون ریال از محل کمک‌های خیرین و نیکوکاران آزاد می‌شوند.

وی اظهار داشت: کل مبلغ بدهی مددجویانی که به مناسبت عید فطر آزاد می‌شوند بیش از ۳۲ میلیاردو ۲۹۳ مییون ریال است که با همت و تلاش نمایندگان و مددکاران ستاد دیه با برگزاری جلسات صلح و سازش بین طرفین بیش از ۲۹ میلیاردو ۶۲۷ میلیون ریال از شکات تخفیف بدهی و رضایت اخذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی قوام افزود: از تعداد کل مددجویان فوق یک نفر زن و بقیه مرد هستند که مربوط به زندان‌های کرمان، سیرجان و منوجان می‌باشند.

وی بیان داشت:طبق نظر مراجع تقلید مومنین روزه دار می‌توانند زکات فطریه خود را در جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهداءکنند تا تا سهمی در زمینه آزادی محکومین غیر عمد داشته باشند.

انتهای پیام/س

آزادی ۱۱ مددجوی واجد الشرایط جرائم غیر عمد استان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری اخبار اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۴۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق ایران و چند کشور برای استرداد متهمان تحت تعقیب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار مجید کریمی به اتفاق هیئت همراه، در نوزدهمین نشست بین المللی رؤسای اینترپل کشور‌های عضو سازمان اینترپل در شهر لیون فرانسه شرکت کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ­۱۹۶ کشور دنیا در این نشست شرکت داشتند، افزود: در این نشست جرائم مختلف از جمله جرائم سازمان یافته، قاچاق مواد مخدر، قاچاق انسان و سایر جرایم خشن و نحوه برخورد با آنها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس پلیس بین‌الملل گفت: در حاشیه این نشست، چندین ملاقات دو جانبه و چند جانبه با مقامات ارشد پلیس کشور‌های شرکت کننده و مدیران بخش‌های تخصصی سازمان اینترپل داشتیم.

سردار کریمی افزود: در این دیدار‌های هیئت انتظامی ایران در خصوص استرداد متهمانی که تحت تعقیب هستند و اعلان قرمز آنها صادر شده است، با برخی کشور‌ها به توافقات خوبی رسیدیم.

دیگر خبرها

  • مردم از جرائم و قانون‌شکنی‌ها فیلمبرداری کنند
  • واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • درباره کلاهبرداری به روش اسکیمر چه می‌دانید؟
  • رقابت ۴۵ هزار نفر داوطلب کرمانی در مرحله نخست کنکورسراسری
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • رقابت ۴۵۰۳۰ داوطلب کرمانی در کنکور سراسری
  • توافق ایران و چند کشور برای استرداد متهمان تحت تعقیب