Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-29@20:33:02 GMT

حضرت امام(ره) بر «وحدت کلمه» تاکید داشتند

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۶۴۴۲۴

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی در بازدید از قرارگاه شهید فهمیده در نشست اعضای کمیته‌های برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) گفت: انسان امروز در این مجموعه‌ای که تحت عنوان قرارگاه شهید فهمیده از نهادها و سازمان‌های گوناگون گرد هم جمع شده‌اند و مشغول انجام ماموریت هستند؛ مصداق واقعی وحدت کلمه را به وضوح مشاهده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمعی که همگی برای احقاق یک هدف دور هم نشسته‌اند و آن برگزاری باشکوه بزرگداشت این امام بزرگوار است.

جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران انقلابی است که به دست امام راحل عظیم‌الشان راه‌اندازی شد و در حال حاضر نیز به بهترین وجه ممکن و در اوج شکوه و قدرت به دست نائب برحق امام زمان (عج) در حال جلو رفتن است و جزو تاکیدات حضرت امام (ره) بود که در نهایت پرچم این انقلاب توسط همین مردم و رهبری به دست صاحب اصلی‌اش حضرت بقیه الله (ارواحنا فداه) خواهد رسید.

سردار فدوی اظهار داشت: همه کسانی که برای برگزاری باشکوه روز ۱۴ خرداد از اقصی نقاط کشور به اینجا می‌آیند در واقع میهمانان و زوار امام خمینی (ره) محسوب می‌شوند از این رو همه تلاش‌هایی که در این روزهای قبل از برگزاری مراسم انجام می‌شود باید به گونه‌ای باشد که در شأن پذیرایی از میهمان بوده و تکریم زوار باید در راس امور باشد؛ کما اینکه تا امروز هم همین گونه بوده است.

وی در ادامه با اشاره به تجربه سال‌های متمادی در برگزاری ارتحال حضرت امام (ره) تاکید کرد: تجربه هرساله‌ی برگزاری این بزرگداشت باید شما را به سمتی ببرد که هر سال نسبت به سال گذشته، مشکلات و معایب احتمالی به حداقل برسد تا زوار حضرت امام (ره) بتوانند در نهایت آرامش به تجدید پیمان با امامشان مشغول باشند و خللی هم بوجود نیاید.

جانشین فرمانده کل سپاه در پایان تصریح کرد: برای رسیدن به این مهم و نیل به اهداف والای برگزاری ارتحال ملکوتی این مرد بزرگ تاریخ شما، تکلیفتان را آنطور که معین شده در نهایت دقت و وحدت انجام دهید؛ خداوند متعال نیز وعده کرده که اگر بر من توکل کنید من نمی‌گذارم که شما در بن بست بمانید و به کارتان برکت می‌دهم؛ پس شما عزیزان به وظایفتان به نحو احسن عمل کنید تا این مراسم که به نوعی تجلی‌گاه حضور پرشور مردمی برای تجدید پیمان با رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی است به خوبی برگزار شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سردار فدوی علی فدوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۴۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد

مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی در قم برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، پیکر مرحومه معصومه حائری همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی فرزند امام راحل(ره) امروز از مسجد نو واقع در خیابان آستانه به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) تشییع و پس از اقامه نماز میّت توسط آیت الله سبحانی در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به خاک سپرده شد.

این مراسم با حضور بیت حضرت امام (ره)، استاندار قم، مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران برگزار شد.

مراسم ختم همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی امروز شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد.

به گزارش تسنیم، مرحومه معصومه حائری عروس امام خمینی(ره) و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح روز پنجشنبه 6 اردیبهشت‌ماه 1403 پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • نور محبوسی که خاموش نشد
  • تشریح ظرفیت‌های فرهنگ ولایی خراسان شمالی در دهه کرامت ضروری است
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • وحدت در جامعه اسلامی مهم‌ترین رکن پیشرفت است
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • شهید مطهری به معنای واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود/ در برابر مخالفین با سعه‌صدر و حُسن‌خلق رفتار می‌کرد