Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-07@11:54:14 GMT

هفت چهره‌ برتر جبهه فرهنگی استان یزد تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۶۴۸۴۰

هفت چهره‌ برتر جبهه فرهنگی استان یزد تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، مراسم تجلیل از 7 چهره برتر جبهه فرهنگی مردمی دارالعباده یزد شامگاه یک شنبه با حضور جمعی از مسئولین استانی ازجمله آیت‌الله ناصری امام‌جمعه یزد، سردار میرحیدری فرمانده نیروی انتظامی یزد، سید حسین راسخی معاون فرهنگی سپاه الغدیر، کوچک زاده مسئول حوزه هنری یزد و فعالین فرهنگی و مردمی یزد در محل مسجد ملا اسماعیل و در جمع معتکفین رمضانیه این مسجد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی در این برنامه با بیان اینکه این افراد از چهره‌های فرهنگی پرتلاش و تأثیرگذار سال‌های اخیر در عرصه‌هایی همچون قرآن و معارف اسلامی، خیریه، خانواده، سبک زندگی سالم و هنر اسلامی بودند که از وجهه و جایگاه مردمی نیز برخوردار هستند، افزود: این چهره‌های فرهنگی با نظرسنجی و همفکری جمعی از فعالین و نخبگان فرهنگی و مسئولین تشکل‌های مردمی و فرهنگی یزد انتخاب شد.
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان یزد به تداوم این دست برنامه ها به‌منظور قدردانی و معرفی چهره‌های شاخص، خلاق و تأثیرگذار فرهنگی یزد اشاره کرد و متذکر شد: چنین مراسم‌هایی درکنار تاثیرگذاری در پاسداشت و انتقال ارزش ها، فرصتی برای معرفی و آشنایی بهتر فعالین فرهنگی و جوانان با این عزیزان برای بهره گیری‌ها از تجربیات و ارتباطات بعدی است.
گفتنی است در این مراسم از حجت اسلام علی گندمی و محمدمهدی حر زاده و آقایان علی‌اصغر عمو قدیری، محمدحسین رحیمی نسب، علی‌اکبر کاظمی، محمدعلی شجاع و ابوالفضل کرمانی نسب تجلیل شد.
اجرای گروه سرود عاشقان ولایت، مدح حضرت علی(ع) و سخنرانی آیت‌الله ناصری از دیگر بخش‌های این برنامه بود. انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۴۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد

آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه) با حضور امیر سرلشکر سید عبد الرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش، حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ قادر رحیم زاده فرمانده قرارگاه مشترک خاتم‍الانبیا (ص) کشور، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیرسرتیپ علیرضا صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا شیخ، معاون تربیت و آموزش ارتش و دیگر فرماندهان و مسئولان در سالن همایش‌های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگز شد.

در این مراسم بیش از ۲۵۰ نفر از فرماندهان و اساتید دانشگاه‌ها، فرماندهان مراکز آموزش تخصصی و وظیفه آجا، فرماندهان گروهان، گردان و مربیان منتخب، فرماندهان ارشد نظامی و مناطق پدافند هوایی، هوایی و دریایی و فرماندهان آموزش یگانی منتخب آنها و دست اندرکاران مهارت آموزی نیرو‌ها بصورت حضوری و وبیناری تجلیل شدند.

همچنین در این مراسم از اپلیکیشن نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش جمهوری اسلامی ایران رونمایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • قدردانی رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی‌انقلاب
  • تشکر مجدد رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش: درِ مدارس به روی گروه‌های مردمی باز می‌شود
  • تجلیل از چهره های ماندگار تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی
  • فهرست جبهه مردمی ایران قوی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • فهرست نامزد‌های جبهه مردمی ایران قوی در ۲۲ حوزه اعلام شد
  • از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از فعالان و کنشگران حوزه میراث‌ فرهنگی
  • برنامه‌های هفته میراث‌فرهنگی؛ از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از کنشگران فرهنگی