Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید‬ حسین‬ حسینی‬ در‬ گفتگو‬ با‬ خبرنگار‬ مهر، عید فطر‬ را‬ هدیه‏ ای عبادی و سیاسی از جانب خداوند به مسلمین‏ دانست‬ و‬ اظهار‬ داشت: ‬ پیامبر‬ گرامی اسلام (ص) درخصوص حکمت قراردادن عید فطر از سوی خداوند‬‬ فرمودند؛ ‬ عید فطر، هدیه‬ ‏ای است که از سوی خداوند به مردان و زنان امتم داده شد‬ و خداوند متعال، چنین هدیه‬ ای را پیش از من به هیچ‏کس نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی با تاکید بر اینکه باید این عید که هدیه الهی است را با به نمایش گذاشتن وحدت و همدلی و هم زبانی در جهان اسلام برای مبارزه با مستکبران عالم به نمایش بگذاریم افزود: مدت ۳ سال است که نماز عید فطر متحد و متمرکز در شهر صفادشت برگزار می‌شود که جا دارد از همه عزیزان اعم از ائمه جماعات و هیأت امناها و اهالی محترم مساجد شهر که برای برگزاری نماز عید فطر به این باشکوهی همراه شدند صمیمانه تقدیر و تشکر کنم.

امام جمعه صفادشت در ادامه خطاب به هیأت امنا و مسئولین مساجد در بخش صفادشت گفت؛: مساجدی که هیأت امنای آنها این طور برای وحدت و مسائل دینی و فرهنگی و آبرویی صفادشت دل می‌سوزانند و همراهی می‌کنند بیشتر عنایت داشته باشند و کمک‌ها یشان را افزایش دهند که این مساجد نیاز شدید به کمک مسئولین دارند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی صفادشت پرداخت زکات فطره را یکی از راه‌های حل مشکلات اقتصادی جامعه اسلامی دانست و بیان داشت: توصیه می‌کنم نیازمندها را شناسایی کنید و زکات فطره خود را به نیازمندان واقعی برسانید و اگر نتوانستید صندوق‌های نمازجمعه با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) در مکان برگزاری نماز عید فطر مستقر می‌شود و هر مبلغی جمع بشود با نظارت ستاد نمازجمعه و کمیته امداد امام خمینی (ره) بین نیازمندان واقعی تقسیم خواهد شد و ریالی از مبالغی که در صندوق‌های مخصوص نماز جمعه انداخته بشود جای دیگری خارج از صفادشت نمی‌رود و همان روز عید هم به نیازمندان می‌رسانیم.

کد خبر 4632599

منبع: مهر

کلیدواژه: سید حسین حسینی امام جمعه صفادشت فطریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۵۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی در گمرکات و مناطق آزاد مستقر شود

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام گمرک ایران، محمد رضوانی‌فر رئیس کل گمرک ایران در دیدار روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور بر تداوم همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان برای تجهیز گمرکات کشور به دستگاه‌های آشکارساز کامیونی تاکید کرد.

در این دیدار رئیس کل گمرک با اشاره به دشواری شرایط کار کارکنان گمرک در مناطق مرزی و محروم بر ضرورت تجهیز اماکن گمرکی تاکید و خواستار حمایت جدی از گمرک در تجهیز امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شد.

وی با اشاره به حجم کالاهایی که از مناطق آزاد و ویژه به گمرکات داخلی ترانزیت می‌شود، تجهیز متناسب و همسطح تمام گمرکات را در جهت ساماندهی تجارت کشور یک ضرورت برشمرد.

رئیس کل گمرک ایران گفت: وضعیت گمرکات خصوصاً در نواحی مرزی می‌بایست متناسب با حجم تجارت خارجی کشور ارتقا یابد و این امر نیازمند توجه و حمایت جدی نهادهای تصمیم‌گیر است.

رضوانی‌فر تاکید کرد: در گمرکات کشور در دو سال گذشته به اندازه تمام مدت زمان قبل از آن، دستگاه آشکارساز کامیونی نصب و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است. با این‌حال گمرک کماکان نیازمند تجهیز به دستگاه‌های آشکارساز است.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور نیز در این دیدار از تبیین نیازمندی‌های اساسی کشور استقبال کرد و افزود: این تبیین چنانچه منطقی و مستدل مطرح شود می‌تواند به یک گفتمان در محافل مدیریتی کشور تبدیل شود و قابلیت تحقق آن را افزایش دهد.

دهقانی فیروزآبادی همچنین بر تداوم حمایت از گمرک در راستای تحقق اهداف پیش‌بینی شده آن و تجهیز گمرکات کشور تاکید کرد.

کد خبر 6094857

دیگر خبرها

  • نمایان شدن چهره واقعی غرب با بیداری دانشجویان در آمریکا
  • غول جدید ماهواره‌ای به رقابت با ایلان ماسک می‌رود
  • نظامیان آمریکا و روسیه در نیجر در پایگاهی واحد مستقر هستند
  • اوباش تحت تعقیب در صفادشت شناسایی و در «خوشنام» ملارد دستگیر شد
  • باید ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی در گمرکات و مناطق آزاد مستقر شود
  • پلمب ۱۲ مورد وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل
  • استاندار مازندران: به زیرساخت‌های مساجد بین‌راهی رسیدگی شود
  • تسلیحات لهستان ۱۵ اردیبهشت در نزدیکی مرز روسیه مستقر می‌شود
  • خسارت جبران ناپذیر در کم توجهی به امر نماز
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز