Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ منوچهر مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،  گفت : طرح انتظامی ترافیکی با هدف برخورد با مزاحمان خیابانی در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها و موتورسیکلت سواران، خودرو‌های متخلف و فاقد پلاک، و افزایش ضریب امنیتی در سطح شهرستان دهلران به مرحله اجرا گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این طرح که با حضور ماموران یگان امداد و کلانتری مرکز در سطح شهرستان برگزار شد، تعداد ۲۴ دستگاه موتور سیکلت متخلف و تعداد ۲ دستگاه خودرو فاقد پلاک و مدارک توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران با تأکید بر اینکه موتور سیکلت سواران متخلف از جمله معضلات ترافیکی معابر هستند، اظهار داشت: حرکات نمایشی، صدای ناهنجار، آلودگی صوتی، و ایجاد مزاحمت از جمله تخلفات این دسته از موتور سواران بوده است.

سرهنگ مکی در پایان ضمن تقدیر از همکاری شهروندان با پلیس از آنان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات از فعالیت مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت در شهرستان را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/غ

برخورد با وسایل نقلیه متخلف در دهلران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی وسایل نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۷۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متخلف شکار و صید در شهرستان میناب

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست هرمزگان مختار بذرافشان، گفت: این مأموریت با همکاری مأمورین یگان حفاظت محیط زیست و نیروی انتظامی شهرستان میناب انجام شد.

وی افزود: در این راستا از متخلف دستگیر شده مقدار یازده کیلو گرم گوشت کل وحشی و چهار قطعه پرنده جیرفتی کشف و ضبط شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست میناب گفت: این پرونده به مراجع قضائی ارجاع شد.

کد خبر 6097865

دیگر خبرها

  • سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • تشدید برخورد محیط زیست با سودجویان اراضی ملی
  • دستگیری متخلف شکار و صید در شهرستان میناب
  • جزئیات دریافت گواهینامه یک‌روزه موتور
  • موتور سواران هنگام سوخت گیری به این نکات توجه کنند (فیلم)
  • ‍ نشست ستاد بحران ایلام برای روستای سیل‌زده «تختان» دهلران‌
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • وصل مجدد برق روستای تختان در شهرستان دهلران
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستا‌های تختان و خربزان دهلران در حال انجام است