Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، یعقوب فتحی مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج از برگزاری نشست معرفت افزایی با موضوع تحول درعلوم انسانی با محوریت بیانیه گام دوم به همت بسیج اساتید استان البرز، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، معاونت فرهنگی و اجتماعی و بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در سالن شهید مطهری دانشکده دامپزشکی خبرداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن ابراز خرسندی از استقبال چشمگیر استادان رشته های علوم انسانی و دروس معارفی در این نشست گفت: این نشست معرفت افزایی با حضور 230 نفر از اساتید دانشگاه های استان البرز و با سخنرانی جناب حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبدالحسین خسرو پناه معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

وی افزود: در این نشست تخصصی دکتر خسرو پناه مهمترین سرفصل های تعالی و تحول در علوم انسانی با محوریت بیانیه گام دومرا تشریح و خاطرنشان کرد: تعالی و تحول در علوم انسانی یک مقوله چند بعدی علمی اجرایی است که برای دستیابی به الگوی تحول در آن، جامع نگری لازم است که به همت همه ی اساتید و صاحب نظران در عرصه علوم انسانی باید محقق گردد.

فتحی در قسمت دیگری از سخنانشان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: به باور معاونت علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی این بیانیه چراغ راه کشور در همه ی عرصه ها می باشد و با بهره گیری از یکی از مهمترین سرفصل های این بیانیه که همان بحث علم و پژوهش است باید در زمینه علوم انسانی تحول و تجدید نظر جدی صورت بگیرد تا شاهد نقش آفرینی تمدن نوین اسلامی باشیم.

در این نشست تعدادی از استادان حاضر در جلسه پرسش‌های خود را در خصوص مسائل مربوط به علوم انسانی مطرح و در این زمینه تبادل نظر صورت گرفت.

298 / 167 دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج استان البرز نشست تخصصی نشست معرفت افزایی تحول در علوم انسانی بسیج اساتید

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج استان البرز نشست تخصصی تحول در علوم انسانی بسیج اساتید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۷۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، شانزدهمین آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران به صورت سراسری در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: سومین همایش سلامت، حکمت و حکمرانی در بیمارستان فرهیختگان برگزار می‌شود/ یکم اردیبهشت؛ آخرین مهلت ارسال مقالات

به گفته مهسا آل ابراهیم، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و مسئول المپیاد کشوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آزمون غربالگری (مرحله اول انفرادی) شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، در ۵ حیطه آموزش پزشکی، مدیریت نظام سلامت، همگرایی علوم پایه، استدلال بالینی و حیطه ی هنر و سلامت، با حضور بیش از ۸۰ نفر از داوطلبان این واحد دانشگاهی، در سالن شهید احدی ساختمان زرگنده برگزار شد.

وی افزود: برگزیدگان حیطه های مختلف آزمون غربالگری دانشگاهی، در خردادماه ۱۴۰۳ به المپیاد کشوری وزارت بهداشت راه خواهند یافت.

آل ابراهیم خاطرنشان کرد: با توجه به درخشش دانشجویان عزیزمان در المپیاد کشوری وزارت بهداشت در سال گذشته، امید آن داریم که امسال نیز به لطف پروردگار با کسب مدال های بیشتر، شاهد اعتلای جایگاه دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، در المپیاد کشوری وزارت بهداشت باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228971 برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی

دیگر خبرها

  • تدوین اساسنامه صندوق ذخیره مزایای پایان خدمت کارکنان دانشگاه آزاد/ تحول اداری به‌زودی آغاز می‌شود
  • آیت‌الله مصباح نقش مهمی در تحول علوم انسانی داشتند
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد
  • آئین نکوداشت و تجلیل از اساتید برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد
  • کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای برگزار شد
  • اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • کتاب تاریخ مفهوم عدالت اجتماعی در دوران مشروطه نقد می شود