Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@18:06:23 GMT

فاصله زیادی بین حرف و عمل برخی از مسئولان قم وجود دارد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۶۷۴۲۰

فاصله زیادی بین حرف و عمل برخی از مسئولان قم وجود دارد

فرماندار قم با انتقاد از کم‌کاری برخی دستگاه‌های استانی گفت: بین صحبت‌های برخی مسئولان در جلسات علنی با اقدامات واقعی آن‌ها در صحنه عمل فاصله زیادی وجود داشته که پذیرفتنی نیست. ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲ قم نظرات - اخبار قم -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مرتضی حیدری ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم ارتحال امام راحل که در سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار داشت: با هرگونه برخورد توهین‌آمیز با انتقال زائران به مرقد مطهر امام راحل برخورد جدی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نزدیکی ایام 14 و 15 خرداد و همچنین عید فطر را مورد توجه قرار داد و گفت: شهرداری قم تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه مراسم سالگرد ارتحال امام و همچنین استقبال از زائران را در تعطیلات پیش رو را بیندیشد.

فرماندار قم با انتقاد از کم‌کاری برخی دستگاه‌های استانی گفت: بین صحبت‌های برخی مسئولان در جلسات علنی با اقدامات واقعی آن‌ها درصحنه عمل فاصله زیادی وجود داشته که پذیرفتنی نیست.

حیدری اهمیت برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: نظام در برابر برگزاری باشکوه و باعظمت مراسم سالگرد اما راحل وظیفه داشته و باید این مراسم بزرگ را به بهترین شکل ممکن برگزار کند.

وی خاطرنشان کرد: قم محور مواصلاتی بسیاری از استان‌های کشور بوده و در مناسبت‌های مذهبی حجم مسافران ورودی به این شهر بسیار زیاد است بنابراین باید تدابیر لازم برای استقبال از زائران و مسافران در روزهای پایانی هفته دیده شود.

فرماندار قم با انتقاد از رویه برخی از دستگاه‌های استانی نیز گفت: امکاناتی که در اختیار دستگاه‌های استانی وجود دارد باید در خدمت مردم بوده و از تمام ظرفیت‌های موجود در برگزاری باشکوه مراسم سالگرد امام راحل استفاده شود.

دعوت دو مسئول جوان کشور از مردم برای انتقاد از مسئولاننماینده ولی‌فقیه در گیلان: انتقاد از مسئولان به‌معنای تخریب آن‌ها نیستعفت عمومی جامعه با بدحجابی از بین می‌رود/ انتقاد از مسئولان دانشگاه صنعتی اصفهان

حیدری خاطرنشان کرد: حقیقت این است که برگزاری با عظمت مراسم سالگرد امام راحل نشانگر شاخص نظام در سطح جهان بوده و درنهایت به اقتدار بیشتر نظام می‌انجامد.

مسئول اردوهای سپاه علیبن ابیطالب(ع) نیز عنوان کرد: برای انتقال زائران به مرقد امام همچنان مشکل کمبود اتوبوس احساس شده و در مجموع 2 هزار و 300 صندلی نیاز است.

ابوالفضل قدیری تاکید کرد: تمام تدابیر لازم برای خدمات‌رسانی به زائران مرقد امام راحل اندیشیده شده و مشکلی از نظر تدارکات احساس نمی‌شود.

وی ادامه داد: همچنین برای اعزام زائرانی که با خودروهای شخصی به این مراسم اعزام می‌شوند نیز برنامه‌ریزی لازم انجام‌ شده است، مساجد و پایگاه‌های بسیج مهم‌ترین مراکز ثبت‌نام هستند.

انتهای پیام/ح

R7854/P/S62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۷۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه بندر ریگ سه‌شنبه شب در این آئین با تبریک روز شوراها با بیان اینکه شوراهای شهر و روستا باید همواره صدای مردم باشند اظهار داشت: مردم از منتخبین خود در شوراها انتظار دارند که حقوق آنها را ار مسئولان پیگیری و مطالبه کنند.

حجت الاسلام علی مصلح افزود: رعایت زیست بوم منطقه ای در شهرسازی باید مدنظر و مورد توجه مسئولان در باشد و به معماری اسلامی ایرانی توجه شود.

وی گفت: در کارهایی که برای شهر و روستا انجام می شود پیوست فرهنگی نسبت به تمام ساخت و سازها باید رعایت شود و توجه به امور فرهنگی شهر نیز لازمه ساخت و ساز و آبادانی است.

وی بیان کرد:، زیباسازی و معماری یک وجه عمران و آبادانی است و وجه دیگر آن باید در مباحث و بخش های فرهنگی است که باید یاور ارگان های فرهنگی بود تا بتوان توسط این ارگان های فرهنگی مطالبات دیگر مردم را هم تحقق بخشید.

شوراها تجلی مردم سالاری اسلامی دینی هستند

امام جمعه بندر ریگ با بیان اینکه شوراها تجلی مردم سالاری اسلامی دینی هستند، گفت: در تمام جنبه های انقلاب اسلامی رکن مردم سالاری دیده می شود و یکی از ارکان آن شوراهای شهر و روستا هستند.

وی بیان کرد: منتخبین مردم در شوراهای شهر و روستا با نگاه مردم سالارانه و گفتمان مردمی و از دل مردم با مسئولان سخن گفته و مطالبه کنند و دعدغه حقوق را مردم داشته و بر این امر تداوم داشته باشند.

مسئولان نگاه ویژه ای به جایگاه شوراها داشته باشند

رئیس شورای اسلامی شهرستان گناوه در این آئین با تبریک روز شوراها با بیان اینکه یکی از رویدادهای بزرگ در نظام مقدس جمهوری اسلامی ۹ اردیبهشت، روز شورا ها است، اظهار داشت: شورای اسلامی که خلا آن در قبل از انقلاب احساس می شد با پیروزی انقلاب به فرمان امام راحل شکل گرفت تا مردم بتوانند در آینده و امورات و تصمیم های گرفته شده در شهر و روستاها خود دخیل باشند.

روح الله یگانه افزود: امام راحل (ره) نگاه ویژه ای به جایگاه شورا داشتند اما بعد از ایشان برخی از مسئولان این نگاه را به جایگاه شوراها نداشته اند.

وی گفت: شوراها حلقه اتصال میان مردم و دولت ها و بازوان توانمندی برای دستگاه‌های اجرایی در شهر و روستا هستند و اگر شوراها نبود به جرات می توان گفت که مسئولان در ارائه خدمات با مشکلاتنی زیادی روبرو می شدند.

وی بیان کرد: شوراها نقش مهمی در انتخابات و دعوت و حضور گسترده مردم پای صندوق های رای و نقش انکار ناپذیری در توسعه شهری و روستایی دارند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان گناوه گفت: انتظار می رود مسئولان احترام و جایگاه شورا های اسلامی را آنگونه که شایسته است حفظ کنند و به جایگاه شوراها نگاه ویژه ای داشته باشند.

در پایان این آئین از رؤسا و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای گناوه و بندر ریگ تجلیل شد.

کد خبر 6093670

دیگر خبرها

  • کارگرانی که در روز کارگر هم تریبونی نداشتند!
  • مراسم سالگرد استاد شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می شود
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام صادق(ع) در هیات عشاق الحسین
  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های امام راحل است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل