Web Analytics Made Easy - Statcounter

ای آر وای نیوز ضمن انتشار گزارشی اعلام کرد: بررسی‌های شش ماهه افشا می‌کند که رسانه صدای آمریکا تمام تلاش خود برای تخریب چهره ایران و پاکستان را انجام داده است. ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸ بین الملل آسیا-اقیانوسیه پاکستان و هند نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری مطرح ای.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آر.وای نیوز ضمن انتقاد از رویکرد خبری «وایس آف آمریکا» اعلام کرد این خبرگزاری بیشترین تلاش را برای تخریب چهره پاکستان داشته است.

در این گزارش آمده است طی شش ماه اخیر صدای آمریکا از هیچ تلاشی برای تخریب چهره پاکستان و زیر سوال بردن فعالیت‌های اسلام آباد کوتاهی نکرده است.

ای آر وای نیوز تاکید کرد: صدای آمریکا تلاش می‌کند با استفاده از چهره‌های بومی به یک کشور ضربه بزند و استفاده از یک افغانستانی الاصل که تابعیت آمریکایی دارد برای تخریب پاکستان نیز گواه همین مطلب است.

در این گزارش آمده است صدای آمریکا علیه ایران نیز اقدامات بسیاری داشته و تلاش کرده است تا با صرف هزینه‌های سرسام آور چهره ایران را خراب کند.

رسانه پاکستانی: عربستان و کشورهای عربی در حال سوء‌استفاده سیاسی از قداست مکه علیه ایران هستند

در توطئه صدای آمریکا علیه ایران تخریب چهره های انقلابی و مسئولین کشور از اولویت های نخست بوده است.

این رسانه پاکستان به صراحت اعلام کرد: در تخریب چهره ایران توسط صدای آمریکا مسئولین وزارت خارجه واشنگتن نیز نقش مهمی دارند و به صورت مستقیم بر اخبار این رسانه نظارت می کنند.

ای آر وای نیوز با زیر سوال بردن صداقت این رسانه آمریکایی عنوان کرد: توطئه مشخص و سازمان یافته ای علیه ایران و پاکستان از سوی صدای آمریکا در حال انجام است.

انتهای پیام/.

R36461/P/S8,87,91/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۷۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند تولید شلنگ آب در یک کارگاه کوچک پاکستانی (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: روشی آسان و هوشمندانه برای اتصال دو شلنگ هم اندازه به یکدیگر (فیلم) نحوه اتصال راحت و سریع شلنگ به شیر آب (فیلم) چگونه دو شلنگ آب را به شکلی خلاقانه به یکدیگر وصل کنیم؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • عمو مسعود باشکوه بدرقه شد
  • طرز پخت خوراک ماهیچه توسط آشپز پاکستانی (فیلم)
  • صدایی که چهره خانم معلم را نگران می‌کرد
  • فرآیند تولید شلنگ آب در یک کارگاه کوچک پاکستانی (فیلم)
  • تغییر چهره و صدای بهروز سریال پایتخت بعد ۵ سال (فیلم)
  • تشدید محدودیت‌ها برای گردشگران پاکستانی در سفر به ایران
  • تشدید محدودیت ها برای زائران پاکستانی در سفر به ایران
  • ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • غریب‌آبادی: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • ایران ۲۸ زندانی پاکستانی را آزاد می کند